КОНСАЛТИНГ | Клієнтський досвід 16 травня 2011 р.

4 стратегії створення бізнесу з наявними клієнтами

Після старту успішного проекту більшість консультантів починають шукати нових способів створення цінності для клієнта. Втім, найчастішою перешкодою на шляху до нових можливостей виявляється небажання клієнта дізнаватися про додаткові опції, які може запропонувати консалтингова компанія.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Втім, якщо ви хочете, щоб ваш бізнес розвивався, потрібно шукати способів для виправлення подібної ситуації. Ось чотири стратегії, які пропонує засновник компанії MindShare Consulting LLC Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin):
  1. Цікавтесь. Не соромтесь задавати запитання. Коли обговорюєте потенційний проект, не шкодуйте часу на те, щоб детально розібратися з проблемами та викликами компанії, її пріоритетами та новими перспективними напрямками. Якщо ви не приділяєте хоча б частину робочої зустрічі на обговорення бізнесу клієнта — значить ви втрачаєте можливості для подальшого розвитку ваших стосунків. Ваш інтерес та знання про бізнес, які ви отримуєте — найкращий індекатор вашої залученості у бізнес клієнта та бажання допомогти.

  2. Станьте провідником інформації. Знайдіть способи ділитися досвідом інших з вашим клієнтом. Познайомте його з іншими клієнтами, у яких виникали подібні проблеми. Залучіть клієнта у свою мережу контактів та ресурсів та дайте йому доступ до ідей та рішень. Таким чином наступного разу, коли у клієнта виникне проблема, він сприйматиме вас як чудове джерело нових цінних ідей, які здатні зробити його бізнес ефективним.

  3. Будьте каталізатором. Постійно генеруйте інноваційні ідеї для вашого клієнта. При цьому не зациклюйтесь тільки на тих ідеях, які, на вашу думку, можна вигідно продати клієнтові. Покажіть, що ви щиро турбуєтесь про його бізнес, а не лише шукаєте додаткових способів "витягнути" гроші. Беріть ініціативу на себе. Налаштуйте співпрацю з клієнтом і шукайте інноваційні ідеї разом.

  4. Будьте послідовними. Підтримуйте зв'язок зі своїми клієнтами, не залежно від того, чи виллється ваша наступна комунікація у фінансово вигідний для вас проект. Ваша поведінка "між продажами" — реальний індикатор вашої щирості для клієнта. І якщо ви пройдете цей "тест" — тоді клієнти почнуть ставитися до вас набагато краще.

Ці чотири стратегії, якщо їх використовувати комплексно, перетворюють вас на компанію, для якої саме клієнт (а не продажі) завжди залишається на першому місці. І, водночас, це один із найбільш ефективних підходів до управління стосунками, освіти ваших клієнтів та пошуку нових можливостей для наступних перспективних проектів.

За матеріалами "4 Strategies to Build Your Business with Your Existing Clients", Consult This.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)