КОНСАЛТИНГ | Результативність 16 лютого 2016 р.

Керівники і консультанти: нюанси продуктивної взаємодії

Коли доцільніше залучати консультантів, а коли краще розраховувати на фахівців компанії? І на що слід звернути увагу, аби партнерство із зовнішнім радником виявилось максимально результативним? Ось що радить врахувати керівникам Колін Берд (Colin Baird), консультант LSI Consulting.

Колін Берд (Colin Baird)
Колін Берд
(Colin Baird)
Хоча консультанти не можуть надати всі відповіді, потрібні аби спланувати та успішно реалізувати програму змін, ще одна пара очей, спроможна розпізнати ділянки пріоритетних вдосконалень, ніколи не завадить керівникові. Ось деякі засади, які допомогли багатьом організаціям зробити співпрацю із зовнішніми консультантами по-справжньому плідною.

Не розраховувати на те, що вдасться здійснити трансформацію силами одних лише консультантів

Від самого початку варто усвідомити: щоб успішно впровадити зміни та забезпечити їхню незворотність — і вам особисто, і вашим підлеглим доведеться особисто докласти чималих зусиль та витратити багато часу.

Не розпочинати з масштабних проектів

Хоча комусь може здатися, що це суперечить здоровому глузду, але саме малі зміни дозволяють заробляти великі гроші. Побачивши, яких успіхів можна досягти, здійснюючи невеликі трансформації, команди активно прагнутимуть рухатись далі, використовуючи нові можливості.

Виходити з того, що зміна звичок потребує часу

Мигдалина мозочка — це ділянка головного мозку, що відповідає, зокрема, за почуття страху. У випадку небезпеки (а вважаться що саме так сприймається щось дуже складне, наприклад, масштабні зміни) мигдалина подає сигнал, який спричиняє реакцію організму «бийся чи втікай». А в разі відносно невеликих перемін такої реакції немає — тому люди діють набагато продуктивніше, просуваючись вперед малими кроками. Хороші консультанти добре вміють використовувати цей механізм, допомагаючи персоналу поступово змінювати звички, що набагато ефективніше, ніж намагатися прищепити потрібні поведінкові моделі за короткий проміжок часу.

Врахувати фактор тривоги

Проте все одно, приступаючи до реалізації змін, ви перебуватиме у стані певного психологічного дискомфорту. А ваші підлеглі, швидше всього, відчуватимуть ще більше збентеження. І це цілком нормально в ситуації усвідомлення неминучості змін, особливо у кризових обставинах. Цей чинник мусите враховувати і ви, і консультант. Бо дуже часто психологічна напруга негативно позначається як на якості управлінських рішень, так і на продуктивності дій персоналу.

Пам’ятати, що процес передачі знань консультантом не повинен обертатися тільки навколо питання «як?»

Крім розуміння, як потрібно змінюватися, і ви і ваші підлеглі мусите знати відповідь на запитання «чому?» — чому саме в компанії важливо прищепити саме такий тип поведінки? Наприклад, чому вам потрібно змінити свої звички, якщо ви хочете відійти від постійного «тушіння пожеж» та почати формувати культуру безперервного вдосконалення.

Взяти за правило — навчання має бути безперервним

Працівники мають постійно відпрацьовувати нову поведінку модель доти, доки вона не перетвориться на звичку. Зрозуміло, що хоча навчання і відбувається за активної участі консультанта, «першу скрипку» повинні відігравати менеджери компанії. Особливо якщо врахувати, що професійний розвиток підлеглих — це безперервний процес, який не завершується із закінченням трансформаційної ініціативи. За будь-яких обставин процес навчання повинен ґрунтуватись на наступному простому алгоритмі: 1) чітко пояснити людям, що вони мусять зробити; 2) при необхідності — показати, як їм слід діяти; 3) забезпечити можливості для застосування нових вмінь на практиці; 4) послідовно відзначати тих, хто успішно використовує нові поведінкові моделі.

Керівники компаній також повинні постійно навчатися у своїх консультантів чи радників, а потім передавати здобуті знання іншим. Адже є пряма взаємозалежність: що ефективніше працює в компанії система передачі знань — то краще їй вдається забезпечувати незворотність впроваджених змін.

За матеріалами "Eight Steps To Change And Hiring A Good Consultant", CEO.com.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Выйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективностиВыйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективности
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)