Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Post Factum

Про що мріють працівники

Репортаж з Kyiv Employer Branding & Engagement Forum 2012

Автор: Ярослав Федорак, редактор Management.com.ua

28 листопада 2012 р. у Києві відбувся форум Employer Branding & Engagement, організований компанією GRS Україна спільно зі спеціалізованим сайтом кар'єри для спеціалістів hh.ua. Форум позиціонувався як перша в Україні конференція, присвячена питанням побудови іміджу роботодавця (employer branding), залученості (engagement) та рекрутинг-маркетингу.

Kyiv Employer Branding & Engagement Forum 2012 Організаторам вдалося справитися із поставленим завданням і провести захід на дуже хорошому рівні. Участь в конференції взяли спеціалісти, які займаються питаннями розвитку іміджу роботодавця, фахівці з маркетингу, PR-менеджери та експерти з питань employer branding. Учасники форуму обговорили такі питання, як структура бренду роботодавця, стратегії employer branding, способи оцінки залученості працівників, методи розвитку, застосування концепцій залученості, інструменти і засоби маркетингу компанії, вакансії та програми набору, використання Інтернету та соціальних медіа, робота з громадськими та студентськими організаціями тощо.

Ключовим промовцем форуму став Роберт Келехер (Robert Kelleher), консультант з питань залученості, спікер, керівник The Employee Engagement Group. Він поділився з аудиторією своєю концепцією 10-ти кроків, які підвищують лояльність та залученість персоналу.

Маючи за плечима 25-річний досвід, Роберт Келехер випустив книгу "Голосніше за слова" (Louder than words), яка отримала звання найпопулярнішої книги на тему залученості працівників у 2011-му році.

Перш, ніж перейти до, власне, проблем бренду роботодавця та залученості персоналу, Роберт познайомив аудиторію зі своєю родиною і навіть показав фотографії будинку, у якому народився та виріс.

Керівникам та власникам компаній Роберт порадив не плутати задоволеність працівників із залученістю, поділився ключовими факторами, які впливають на залученість, пояснив, чому в першу чергу потрібно працювати над залученістю лінійних менеджерів та розповів про інструменти створення мотиваційної культури в компанії.

Другим перед слухачами виступив Ігор Гут, консультант з питань побудови брендів, керуючий партнер шведського проекту DYB Ukraine. Його доповідь пройшла під девізом: "Батьки дали мені життя, а роботодавець наповнив його сенсом".

Ігор підтвердив тезу Роберта Келехера щодо того, що мотивувати в першу чергу потрібно самих власників компаній, оскільки з часом ці люди вигорають, займатися бізнесом їм стає не так цікаво і в результаті страждають всі люди в організації. При цьому Ігор неодноразово згадував, що саме ставлення керівника до підлеглих у кінцевому результаті визначає, як будуть ставитися підлеглі до клієнтів компанії.

Як бути магнітом для талантів та вибудовувати успішний імідж роботодавця зсередини, розповів Джоб Менсінк (Job Mensink), консультант з питань побудови іміджу роботодавця, партнер Employer Brand Scan.

Джоб наголосив на втраті актуальності традиційним рекрутингом і багато розповідав про те, що сучасні найталановитіші працівники дуже тісно працюють у соціальних мережах, тому цей фактор можна і потрібно використовувати для їх пошуку. Головне при цьому — не забувати, що робить бренд вашої компанії, як роботодавця, особливим для потенційних кандидатів.

Серед інших виступів, які також було цікаво послухати, варто згадати доповідь Олексія Пасічника, який поділився з аудиторією розповіддю про ефективне використання інструменту storytelling, назвавши історії найбільш розповсюдженим способом інтелектуального самовираження; а також Максима Немеша, який розповів, як перетворитися на найбільш бажаного роботодавця для молодого спеціаліста, а також поділився досвідом брендування кар'єрної програми Younique.

До найбільш практичних доповідей, безперечно, можна віднести виступи Олесі Кирильчук, директора з персоналу у компанії EPAM Systems, та Дениса Бродського, HR-директора та члена правління Platinum Bank.

Олеся поділилася власним досвідом роботи над розробкою та впровадженням мотиваційної програми в ІТ-проектах, а також розповіла про особливості взаємодії із ІТ-спеціалістами.

Денис, у свою чергу, розповів про вплив культури управління на бренд роботодавця. Він вчергове повернувся до твердження, що будь-яка мотивація в компанії починається із мотивації управлінців і протягом всієї своєї доповіді повторював, що саме керівник передає бренд компанії співробітникам.

Окрім цього, Денис розповів про програму залученості "Платиновий Стандарт", яка діє у їхньому банку, і яка спрямована в першу чергу на тих співробітників, у яких є хоча б один підлеглий. При цьому результативність компанії вимірюється не тільки за фінансовими показниками, але й за індексом залученості співробітників.

Таким чином, конференція Kyiv Employer Branding & Engagement Forum 2012 стала чудовою подією для всіх експертів у сфері роботи з персоналом та дала змогу учасникам не лише отримати велику кількість нової цінної інформації, але й обмінятися безцінним досвідом та поспілкуватися про найактуальніші проблеми мотивації та залученості.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)