ПОДІЇ | Post Factum

Про що мріють працівники

Репортаж з Kyiv Employer Branding & Engagement Forum 2012

Автор: Ярослав Федорак, редактор Management.com.ua

28 листопада 2012 р. у Києві відбувся форум Employer Branding & Engagement, організований компанією GRS Україна спільно зі спеціалізованим сайтом кар'єри для спеціалістів hh.ua. Форум позиціонувався як перша в Україні конференція, присвячена питанням побудови іміджу роботодавця (employer branding), залученості (engagement) та рекрутинг-маркетингу.

Kyiv Employer Branding & Engagement Forum 2012 Організаторам вдалося справитися із поставленим завданням і провести захід на дуже хорошому рівні. Участь в конференції взяли спеціалісти, які займаються питаннями розвитку іміджу роботодавця, фахівці з маркетингу, PR-менеджери та експерти з питань employer branding. Учасники форуму обговорили такі питання, як структура бренду роботодавця, стратегії employer branding, способи оцінки залученості працівників, методи розвитку, застосування концепцій залученості, інструменти і засоби маркетингу компанії, вакансії та програми набору, використання Інтернету та соціальних медіа, робота з громадськими та студентськими організаціями тощо.

Ключовим промовцем форуму став Роберт Келехер (Robert Kelleher), консультант з питань залученості, спікер, керівник The Employee Engagement Group. Він поділився з аудиторією своєю концепцією 10-ти кроків, які підвищують лояльність та залученість персоналу.

Маючи за плечима 25-річний досвід, Роберт Келехер випустив книгу "Голосніше за слова" (Louder than words), яка отримала звання найпопулярнішої книги на тему залученості працівників у 2011-му році.

Перш, ніж перейти до, власне, проблем бренду роботодавця та залученості персоналу, Роберт познайомив аудиторію зі своєю родиною і навіть показав фотографії будинку, у якому народився та виріс.

Керівникам та власникам компаній Роберт порадив не плутати задоволеність працівників із залученістю, поділився ключовими факторами, які впливають на залученість, пояснив, чому в першу чергу потрібно працювати над залученістю лінійних менеджерів та розповів про інструменти створення мотиваційної культури в компанії.

Другим перед слухачами виступив Ігор Гут, консультант з питань побудови брендів, керуючий партнер шведського проекту DYB Ukraine. Його доповідь пройшла під девізом: "Батьки дали мені життя, а роботодавець наповнив його сенсом".

Ігор підтвердив тезу Роберта Келехера щодо того, що мотивувати в першу чергу потрібно самих власників компаній, оскільки з часом ці люди вигорають, займатися бізнесом їм стає не так цікаво і в результаті страждають всі люди в організації. При цьому Ігор неодноразово згадував, що саме ставлення керівника до підлеглих у кінцевому результаті визначає, як будуть ставитися підлеглі до клієнтів компанії.

Як бути магнітом для талантів та вибудовувати успішний імідж роботодавця зсередини, розповів Джоб Менсінк (Job Mensink), консультант з питань побудови іміджу роботодавця, партнер Employer Brand Scan.

Джоб наголосив на втраті актуальності традиційним рекрутингом і багато розповідав про те, що сучасні найталановитіші працівники дуже тісно працюють у соціальних мережах, тому цей фактор можна і потрібно використовувати для їх пошуку. Головне при цьому — не забувати, що робить бренд вашої компанії, як роботодавця, особливим для потенційних кандидатів.

Серед інших виступів, які також було цікаво послухати, варто згадати доповідь Олексія Пасічника, який поділився з аудиторією розповіддю про ефективне використання інструменту storytelling, назвавши історії найбільш розповсюдженим способом інтелектуального самовираження; а також Максима Немеша, який розповів, як перетворитися на найбільш бажаного роботодавця для молодого спеціаліста, а також поділився досвідом брендування кар'єрної програми Younique.

До найбільш практичних доповідей, безперечно, можна віднести виступи Олесі Кирильчук, директора з персоналу у компанії EPAM Systems, та Дениса Бродського, HR-директора та члена правління Platinum Bank.

Олеся поділилася власним досвідом роботи над розробкою та впровадженням мотиваційної програми в ІТ-проектах, а також розповіла про особливості взаємодії із ІТ-спеціалістами.

Денис, у свою чергу, розповів про вплив культури управління на бренд роботодавця. Він вчергове повернувся до твердження, що будь-яка мотивація в компанії починається із мотивації управлінців і протягом всієї своєї доповіді повторював, що саме керівник передає бренд компанії співробітникам.

Окрім цього, Денис розповів про програму залученості "Платиновий Стандарт", яка діє у їхньому банку, і яка спрямована в першу чергу на тих співробітників, у яких є хоча б один підлеглий. При цьому результативність компанії вимірюється не тільки за фінансовими показниками, але й за індексом залученості співробітників.

Таким чином, конференція Kyiv Employer Branding & Engagement Forum 2012 стала чудовою подією для всіх експертів у сфері роботи з персоналом та дала змогу учасникам не лише отримати велику кількість нової цінної інформації, але й обмінятися безцінним досвідом та поспілкуватися про найактуальніші проблеми мотивації та залученості.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)