ПОДІЇ | Post Factum

IDCEE 2011 — українська конференція міжнародного масштабу для інвесторів та стартапів Центральної і Східної Європи

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

IDCEE 2011 25 та 26 жовтня 2011 р. в Києві тривала найочікуваніша подія в колах інвесторів та підприємців IDCEE 2011 — "День інвестора Центральної та Східної Європи". Її розмах був по-справжньому колосальним — участували 150 стартапів із 16-ти країн світу: України, Росії, Білорусії, Бельгії, США, Греції, Великобританії, Франції, Угорщини, Словаччини, Норвегії, Латвії, Казахстану, Польщі, Македонії та Чехії.

У пошуках інвестицій автори стартапів презентували свої ідеї та технологічні розробки 350 провідним венчурним фондам та бізнес-ангелам світового масштабу.

Конференція несподівано розпочалася з виступу камерного оркестру, задавши високу планку очікувань, які, забігаючи наперед, були повністю виправдані. Нетипове оформлення сцени (сучасні відеоінсталяції, які оточили зал з трьох боків, та оригінальне освітлення) додали відчуття інноваційності.

Єдиним недоліком, який, водночас, був найяскравішим свідченням популярності події, стала кількість учасників. За два дні конференції організатори очікували прийняти близько 2000 гостей із 34-х країн світу. І судячи з того, що місць у великому залі постійно не вистачало, їм це вдалося. Втім, навіть необхідність стояти, з якою зіткнулися деякі учасники, не зіпсувала хорошого настрою.

Першими на сцену вийшли організатори події Денис Довгополий, президент GrowthUP Incubator, та Вікторія Тігіпко, співзасновник та керуючий директор фонду TA Venture.

Сергій Тігіпко, віце-прем'єр Кабінету Міністрів України, також виступив з короткою промовою, обіцяючи послаблення податкового режиму для підприємців, які працюють у сфері інформаційних технологій та наголошуючи на важливості інновацій.

Першу доповідь прочитала Естер Дайсон (Esther Dyson), голова ради директорів EDvenure Holdings та член правління таких компаній, як Medstory, Meetup Inc., Eventful.com, Boxbe, Voxiva та Yandex. Вона наголосила на тому, що стартапам варто зосередитися на побудові компанії, а не сайту. А для цього потрібно якомога більше уваги та зусиль приділяти побудові команди.

Загалом же тема командоутворення червоною ниткою проходила через усю подію, оскільки саме команда в кінцевому результаті визначає, наскільки успішним виявиться стартап. І саме командних навичок частенько не вистачає учасникам стартапу, тоді як з ідеями у них зазвичай все гаразд. Естер Дайсон також наголосила, що не менш ключовим аспектом є особистість засновника.

Серед інших доповідей, які прозвучали, також хотілось би відзначити виступ Стефана Гленцера (Stefan Glaenzer), який розповів про способи встановлення контактів з потенційними венчурними інвесторами. Маючи за плечима величезний вантаж як підприємницького так і інвесторського досвіду, Стефан наголосив, що починати бізнес потрібно молодим. Адже що старшими ви будете, то важче вам буде розпочинати власний бізнес.

Про омріяне місце для кожного інвестора — Кремнієву долину — розповів Гонор Гандей (Honor Gunday). Було цікаво довідатися більше про цю культову локацію, де народилося безліч успішних стартапів, а також зрозуміти, що географічне розташування саме по собі не може гарантувати успішності вашому бізнесу.

Протягом всієї конференції також проводилися захопливі панельні дискусії на різні теми, але, що найголовніше — тривав конкурс стартапів. Так, протягом події було названо 12 пів-фіналістів та чотири фіналісти конкурсу.

переможці конкурсу стартапів IDCEE 2011 - угорський стартап MixGar "Порівняно з минуломи роком ми зробили великий крок вперед. Наша конференція увійшла в ТОП-5 європейських заходів, які потрібно відвідати. Розраховуючи побачити серед учасників стартапи із регіонів Центральної та Східної Європи, ми побачили французькі, бельгійські, англійські і навіть американські стартапи. Це стало можливим тому, що було залучено провідні світові фонди і сильні локальні фонди із регіону. А "алея стартапів" стала безпрецедентним явищем на європейській технологічній арені", — підсумовує Денис Довгополий.

До фіналу змагання стартапів потрапили 4 із 150 проектів: PinPoint (Росія), MixGar (Угорщина), Quote Roller (Білорусь) та Speak To It (Росія). Окрім надпотужного піару та грошових призів (від 1 до 6 тисяч євро) фіналісти отримали запрошення взяти участь у гучних подіях The Next Web, SeedCamp та TechCrunch Disrupt.

А переможцем конкурсу став угорський стартап MixGar, який дозволяє людям слухати музику, яка їм подобається, в найрізноманітніших місцях — від бару до музичних фестивалів. Цей проект генерує плейлисти базуючись на особистих інтересах відвідувачів різних місць та заходів.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)