Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Post Factum

UDIVI — конференція з інтернет-маркетингу з претензією на головну подію УАнету

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

2-3 грудня у Києві відбулася конференція з інтернет-маркетингу UDIVI, яка позиціонувалася організаторами, як головна подія УАнету. Вона зібрала професіоналів та новачків у сфері інтернет-маркетингу з метою обміну досвідом та створення платформи для розвитку нових можливостей галузі. Загальну кількість учасників конференції було доволі складно оцінити, оскільки доповіді були розділені на чотири секції і відвідувачі самостійно вибирали, куди їм піти, але за різними оцінками конференцію за два дні відвідало близько 400 учасників.

Доповіді були розділені на чотири паралельні потоки:

  • програма "Інтернет-маркетинг";
  • професійна програма;
  • програма "Web 2.0";
  • майстер-класи керівників успішно реалізованих стартапів.

Окрім того організатори запропонували учасникам дві панелні дискусії та серію круглих столів.

Мені вдалося потрапити на секцію "Інтернет-маркетинг", де Марія Бородай, керівник PR-служби Intel Ukraine, розповідала про нові медіа, намагаючись дати відповідь на запитання, чи зуміють вони повністю замінити традиційні. В рамках її доповіді слухачі почули, що кожного дня у світі продається більше 1 мільйона комп'ютерів, що станом на 2020 рік до Інтернету буде підключено більше 4 мільярдів користувачів та що компаніям потрібно приділяти значну увагу розвитку власних брендів в Інтернеті. Яким чином це зробити і наскільки ефективною може бути така діяльність, Марія розповіла на прикладі власних починань та проектів Intel Ukraine.

Олег Головних, маркетинг-директор компанії Connect.ua, запропонував учасникам відмовитися від соціальних мереж і почати зосереджуватися на конкретних цілях, замість того, щоб намагатися досягнути всього і зразу. Він представив аудиторії унікальні розробки компанії, в якій працює, наголошуючи, що ефективне просування в Інтернеті сьогодні відбувається практично виключно за допомогою нестандартного просування, яке неможливо у традиційних соціальних мережах. Окрім цього, Олег представив декілька кейсів нестандартного просування, яке пропонується в рамках соціальної мережі Connect.ua.

Доволі цікавою виявилася доповідь Олександра Архіпова, провідного спеціаліста з управління розвитку платіжних технологій ПриватБанку. Він умовно поділив сучасний Інтернет на два типи: дикий (пошуковики) та структурований (соціальні мережі) — та розповів про створення інтернет-магазинів за допомогою технологій Facebook.

Олександр пояснив, чому в інтернет-магазині важливо не тільки і не стільки наявність власного сайту, скільки доступність технологій та підтримка різноманітних платежів, а також простота у використанні. Всі ці елементи пропонуються соціальною мережею Facebook. І навіть більше того — соціальні мережі мають значну перевагу над автономними сайтами інтернет-магазинів — у них на повну ефективність діє система рекомендацій.

Основною проблемою конференції, як на мене, була невідповідність рівня доповідей рівню аудиторії. Так вже повелося, що на конференції, які стосуються інтернет-маркетингу, заведено ходити молодим та активним спеціалістам, які іноді розуміються в темі краще, ніж доповідачі. Натомість, багато доповідей конференції UDIVI були орієнтовані на абсолютний початковий рівень.

Не дуже зручним було і місце проведення конференції — санаторний комплекс Пуща Озерна під Києвом. Чудове і красиве місце перетворилося на справжню проблему для учасників через складні погодні умови (особливо першого дня). Саме через раптове похолодання до конференції не доїхали не тільки 25-30% учасників, але й багато доповідачів.

Загалом же конференція пройшла на середньому рівні. Її врятувала наявність деяких хороших експертів-доповідачів та цікаве кулуарне спілкування.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Тайм-менеджментТайм-менеджмент
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)