ІНТЕРВ'Ю | Shelly Lazarus 18 серпня 2010 р.

Як філантропія створює бренди

Девід Огілві (David Ogilvy) заснував агенцію, яка зробила його відомим у 1948-му році. Сьогодні він глобальний лідер у рекламній сфері, а також у питаннях маркетингу та public relations. Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus) була генеральним директором компанії Ogilvy & Mather Worldwide з 1996-го по 2008-ий рік. Будучи послідовницею Девіда Огілві, вона повністю розділяла його переконання щодо того, що основним покликанням реклами є створення великих брендів.

У короткому інтерв'ю, яке наведене нижче, вона розповідає про своє бачення створення брендів та критичну роль у цьому процесі корпоративної філантропії.

Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus)
Шеллі Лазарус
(Shelly Lazarus)
З.: Чому Ви навчилися безпосередньо від Девіда Огілві?

В.: Девід мав свою точку зору стосовно практично будь-якого предмету. Закладені ним принципи до сьогодні надзвичайно актуальні серед нас.

Він говорив: "Неможна назвати креативною ту рекламу, яка не продає". Реклама створюється не просто так — вона повинна сприяти розвитку бізнесу клієнта. І до сьогодні абсолютна звітність залишається у серці нашого бізнесу. Місія Ogilvy & Mather полягає в створенні брендів для наших клієнтів і ця концепція не змінилася з часів Девіда.

З.: Яку пораду Ви могли б дати стосовно створення брендів?

В.: Передусім, вам слід визначитися, яку ідею нестиме ваш бренд. Мені доводилося часто бувати на зібраннях директорів, нарадах з клієнтами, і коли задаєш їм запитання про бренд, про його основну ідею — можна легко почути абсолютно різні відповіді навіть від колег, які працюють разом.

Великий рекламник Джеремі Балмор (Jeremy Bullmore) колись говорив: "Люди створюють бренди так само, як птахи в'ють гнізда: вони виплітають їх із невеличких деталей". Бренд повинен виражатися у всьому, що робить компанія. Як тільки ви визначитесь з основною ідеєю вашого бренду — вам слід буде дати відповідь на запитання, чи виражається ця ідея у кожній дії вашої компанії. Організація повинна комунікувати свій бренд у всіх можливих місцях взаємодії, бути філантропічною, майже благодійною при комунікації.

З.: Яка роль філантропії у створенні бренду?

В.: Філантропія — це чудова річ. Її значення куди глибше, ніж ми звикли традиційно вважати. Це не лише здатність виписувати благодійні чеки інститутам культури. Філантропійність компанії вказує клієнтові та споживачеві, що знаходиться в її основі. Тому компаніям варто дуже серйозно замислитись про те, як використовувати свій маркетинговий бюджет, щоб принести максимальну користь людям.

З.: Чи можете Ви навести приклад філантропії пов'язаної із брендами?

В.: Unilever проявила ініціативу і використала свій маркетинговий бюджет для підвищення самооцінки серед молодих дівчат 10-14 років. Це була реклама під час трансляції Суперкубку. І в ній йшлося не про якийсь продукт (шампунь чи мило) Dove, а про підвищення самооцінки дівчат. Чи варто говорити, що реакція людей була чудовою. Оскільки ми живемо в XXI-му столітті, то найкращою реакцією було те, що люди пішли на веб-сайт Dove і почали обговорювати там рекламу. Йшлося про справжню красу, про допомогу дочкам, та про те, наскільки прекрасно, що Dove розробили цю рекламу.

З.: А яка роль соціальних медіа у брендінгу?

В.: Багато керівників відчувають занепокоєння, читаючи, що люди пишуть про їхні компанії. Я продовжую повторювати їм: "Не бійтеся. Вступайте в розмову з цими людьми, тому що в будь-якому разі вони продовжуватимуть говорити. І єдине питання — чи бажаєте приєднатися до їхньої бесіди. У будь-якому разі — я б приєдналася."

За матеріалами "How Philanthropy Builds A Brand", Forbes.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Доктрина шокаДоктрина шока
МВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мираМВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мира
Работа твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым деломРабота твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым делом

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)