ІНТЕРВ'Ю | Shelly Lazarus 18 серпня 2010 р.

Як філантропія створює бренди

Девід Огілві (David Ogilvy) заснував агенцію, яка зробила його відомим у 1948-му році. Сьогодні він глобальний лідер у рекламній сфері, а також у питаннях маркетингу та public relations. Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus) була генеральним директором компанії Ogilvy & Mather Worldwide з 1996-го по 2008-ий рік. Будучи послідовницею Девіда Огілві, вона повністю розділяла його переконання щодо того, що основним покликанням реклами є створення великих брендів.

У короткому інтерв'ю, яке наведене нижче, вона розповідає про своє бачення створення брендів та критичну роль у цьому процесі корпоративної філантропії.

Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus)
Шеллі Лазарус
(Shelly Lazarus)
З.: Чому Ви навчилися безпосередньо від Девіда Огілві?

В.: Девід мав свою точку зору стосовно практично будь-якого предмету. Закладені ним принципи до сьогодні надзвичайно актуальні серед нас.

Він говорив: "Неможна назвати креативною ту рекламу, яка не продає". Реклама створюється не просто так — вона повинна сприяти розвитку бізнесу клієнта. І до сьогодні абсолютна звітність залишається у серці нашого бізнесу. Місія Ogilvy & Mather полягає в створенні брендів для наших клієнтів і ця концепція не змінилася з часів Девіда.

З.: Яку пораду Ви могли б дати стосовно створення брендів?

В.: Передусім, вам слід визначитися, яку ідею нестиме ваш бренд. Мені доводилося часто бувати на зібраннях директорів, нарадах з клієнтами, і коли задаєш їм запитання про бренд, про його основну ідею — можна легко почути абсолютно різні відповіді навіть від колег, які працюють разом.

Великий рекламник Джеремі Балмор (Jeremy Bullmore) колись говорив: "Люди створюють бренди так само, як птахи в'ють гнізда: вони виплітають їх із невеличких деталей". Бренд повинен виражатися у всьому, що робить компанія. Як тільки ви визначитесь з основною ідеєю вашого бренду — вам слід буде дати відповідь на запитання, чи виражається ця ідея у кожній дії вашої компанії. Організація повинна комунікувати свій бренд у всіх можливих місцях взаємодії, бути філантропічною, майже благодійною при комунікації.

З.: Яка роль філантропії у створенні бренду?

В.: Філантропія — це чудова річ. Її значення куди глибше, ніж ми звикли традиційно вважати. Це не лише здатність виписувати благодійні чеки інститутам культури. Філантропійність компанії вказує клієнтові та споживачеві, що знаходиться в її основі. Тому компаніям варто дуже серйозно замислитись про те, як використовувати свій маркетинговий бюджет, щоб принести максимальну користь людям.

З.: Чи можете Ви навести приклад філантропії пов'язаної із брендами?

В.: Unilever проявила ініціативу і використала свій маркетинговий бюджет для підвищення самооцінки серед молодих дівчат 10-14 років. Це була реклама під час трансляції Суперкубку. І в ній йшлося не про якийсь продукт (шампунь чи мило) Dove, а про підвищення самооцінки дівчат. Чи варто говорити, що реакція людей була чудовою. Оскільки ми живемо в XXI-му столітті, то найкращою реакцією було те, що люди пішли на веб-сайт Dove і почали обговорювати там рекламу. Йшлося про справжню красу, про допомогу дочкам, та про те, наскільки прекрасно, що Dove розробили цю рекламу.

З.: А яка роль соціальних медіа у брендінгу?

В.: Багато керівників відчувають занепокоєння, читаючи, що люди пишуть про їхні компанії. Я продовжую повторювати їм: "Не бійтеся. Вступайте в розмову з цими людьми, тому що в будь-якому разі вони продовжуватимуть говорити. І єдине питання — чи бажаєте приєднатися до їхньої бесіди. У будь-якому разі — я б приєдналася."

За матеріалами "How Philanthropy Builds A Brand", Forbes.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)