ІНТЕРВ'Ю | Richard Miller 29 липня 2011 р.

Переосмислення підходів до навчання інженерів

Річард Міллер (Richard Miller) має одну з найскладніших робіт у сфері вищої освіти. Компанія Olin Fuondation найняла його багато років тому для створення коледжу, де навчалися б інженери. Коли Міллер починав, не було ні будівель, ні персоналу, ні розкладу, ні студентів.

Сьогодні Franklin W. Olin College of Engineering посів свою нішу в сфері навчання. Тут навчається 347 студентів, які платять $38 000. Розклад курсів орієнтований у першу чергу на те, що сам Міллер називає "навчання, яке базується на дизайні" (design based learning).

Річард Міллер (Richard Miller)
Річард Міллер
(Richard Miller)
З.: Місія коледжу Olin — навчати інженерів-інноваторів, яких Ви визначаєте як інженерів, які здатні адаптуватися та бути креативними. Але чи можна навчитися цим якостям?

В.: Чи можна навчитися підприємницькому мисленню? Чи можна навчитися музиці? Все це запитання однакового розряду. Olin створює інженерів особливого типу. Ми визначаємо інженера як особу, яка має візію того, що раніше було неможливим і знаходить спосіб перетворити це на реальність. Ви можете замінити слово "інженер" у цьому визначенні на слово "підприємець" і, можливо, краще зрозумієте, про що я говорю.

Ви повинні починати з візії! За вашими діями повинна бути пристрасть. Не тільки гроші, а бажання зробити світ кращим. Окрім цього, вам знадобиться певний набір вмінь та навичок, який дозволить вам подолати всі виклики.

З.: Що спонукало фонд Olin створити ще одну школу для інженерів, яка б відрізнялася від інших?

В.: Школа Olin була значним експериментом. Ми вирішили, що потрібно переосмислити всю культуру інженерної освіти.

З.: Що не задовольняло в старій моделі?

В.: Студенти йдуть у науку, технології та математику думаючи, що вони хочуть стати інженерами, але насправді після навчання вони повністю заплутуються в цифрах. Вони не можуть розбити кам'яну стіну.

З.: І тому Ви вирішили замінити стару модель своєю власною кращою моделлю?

В.: У нас є в тому числі і традиційні курси. Але ми не змушуємо наших студентів два роки вивчати теорію та щось обчислювати, перш, ніж вони почнуть займатися реальною розробкою та справжнім інжинірингом. Засадничий принцип нашої школи — це те, що освіта не обмежується тільки передаванням знань від учителя до учня, але й включає практику — тобто реальні навички. Освіта — це створення впевненості студента у власних силах, даючи йому не тільки знання, але й навички їх застосування.

З.: Що Ви маєте на увазі, говорячи про "підхід, який базується на дизайні"?

В.: При підході, який базується на дизайні, ви навіть не даєте студентові проблему. Вони повинні самостійно вирішити, що для них важливо, перш ніж почати чимось займатися. Це момент народження креативності. Це момент зародження бізнесу. Ніхто не скаже вам: "Людям потрібен суперсучасний мобільний телефон". Ви повинні прийти до цього самі.

З.: А які підходи до лідерства сповідуються у Olin?

В.: Передусім ми хочемо, щоб всі розуміли, що лідерство досягається шляхом надання повноважень іншим, шляхом створення команди однодумців, яка працюватиме над досягненням спільної цілі.

За матеріалами "Reinventing the Way We Teach Engineers", Inc.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)