Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Adrian Slywotzky 19 вересня 2011 р.

Інтерв'ю з Адріаном Сливоцьким:
Про природу попиту

В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky), експерт з питань бізнесу, ключовий промовець на численних конференціях та автор кількох бізнес-бестселерів, серед яких "Прорив. 7 стратегій перетворення великих загроз у можливості для великого зростання" (The Upside: The 7 Strategies for Turning Big Threats into Growth Breakthroughs), розповідає про природу попиту.

Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky)
Адріан Сливоцький
(Adrian Slywotzky)
З.: Малі бізнеси можуть створювати попит не гірше, ніж великі? Це правда?

В.: У книзі "Міграція цінності" (Value Migration) було зазначено, що саме малі бізнеси першими помічають зміни в пріоритетах споживачів. Деякі з цих невеликих компаній завдяки вмінню помітити зміну цінностей виростають до нішевих бізнесів, а деякі — стають справжніми гігантами. Але все починається зі спостереження за клієнтами та за зміною обставин. По суті, саме малі бізнеси знаходяться на "передовій" генерування попиту.

Сьогодні частка ринку більше не гарантує прибутковості. Ми повинні розуміти, як компанії, великі чи малі, стають прибутковими завдяки креативності та винахідливості. Головне питання тут: що ж насправді лежить в основі попиту і як компанії можуть використати ці ідеї для власного розвитку.

З.: А чи існує, скажімо, три основні правила, про які повинні пам'ятати компанії, коли вони прагнуть створити попит?

В.: Безперечно. Насправді існує чотири, а не три, кроки на шляху до створення попиту. Компанія повинна запитати в себе:

  1. Чи знаю я "карту перешкод" (hassle map) свого клієнта і чи пропоную я достатньо покращень, щоб зацікавити його?
  2. Наскільки хорошою і "магнетичною" є моя пропозиція? Чи є у ній емоційна складова?
  3. Чи маю я необхідну інфраструктуру?
  4. Чи можу я знайти "перемикачі" (triggers), які позбавлять споживача від вагань і змусять нарешті спробувати мій продукт?

З.: Світ сьогодні дуже фрагментований. Кожна сфера постійно комодитизується. Всі шукають вирішення цієї проблеми. Чи є у Вас порада для компаній, як підвищити ймовірність успіху в пошуку нових моделей прибутку?

В.: Як я вже згадував, насамперед потрібно перестати орієнтуватися на частку ринку. Сьогодні вона вже не гарантує прибутку. Втім, модель прибутку та попит дуже тісно пов'язані між собою.

Насамперед, компанія повинна експериментувати з різними моделями прибутку і аналізувати, яка з них найкраще підходить для її клієнтів. Після цього компанія повинна зосередитися на створенні попиту. Основна річ, яку я зрозумів за час своїх досліджень, що компанії варто починати зі створення карти перешкод, оскільки саме вона показує, наскільки багато цінності здатна створити компанія. Модель прибутку, в свою чергу, свідчить, яку кількість цінності компанія здатна отримати назад у вигляді фінансової винагороди.

У свою чергу, компанії, які пропонують безкоштовну пробну версію свого продукту, намагаються створити перемикач (trigger).

І, насамкінець, варто відзначити, що по-справжньому великі компанії, яким вдалося досягнути успіху в створенні попиту, можуть розвинути свій бізнес з використанням меншої кількості реклами та меншої кількості механізмів продажу. Чому? Тому що вони дають людям те, про що їм хочеться говорити.

За матеріалами "Adrian Slywotzky Interview: The Nature of Demand", Inc.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Личностный ростЛичностный рост
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)