ІНТЕРВ'Ю | Bob Carrigan 8 червня 2012 р.

Як нові медіа допоможуть відновити економіку

Боб Каріган (Bob Carrigan), медіа-піонер, представник IDG Communications та Interactive Advertising Bureau, пояснює, чому нові медіа — найбільш оптимістичний аспект сучасної економіки.

Яка роль Інтернету у відновленні економічного зростання? Хтось вважає його основним руйнівником цінності. Інші переконані, що новітні медіа належать до дуже спеціалізованої сфери, яка практично жодним чином не стосується інших галузей. У свою чергу Боб Каріган переконаний, що Інтернет — основне джерело бізнес-інновацій в будь-якій сфері, про що він і розповідає у інтерв'ю.

Боб Каріган (Bob Carrigan)
Боб Каріган
(Bob Carrigan)
З.: Серед непевності щодо економіки, Ви говорите про медіа та онлайн-підприємців як про "переконаних оптимістів". У чому Ви вбачаєте цей оптимізм?

В.: Компанії, які є частиною Інтернет та онлайн-екосистеми — і не тільки Facebook та Twitter, але й всі інші елементи інфраструктури, починаючи з провайдерів і закінчуючи аналітиками — демонструють дуже хорошу результативність. Ринок онлайн-реклами — єдиний з рекламних ринків, який продовжував зростати навіть під час кризи. Інтернет-компанії продовжують наймати людей, коли всі інші звільняють.

З.: На Вашу думку, чи вплине це зростання на інші сфери?

В.: Думаю, що так. Один лише Facebook мав 800 мільйонів зареєстрованих користувачів ще у 2011-му році (зараз їх кількість перевищує 900 мільйонів). Фан-сторінка Coca-Cola у Facebook має 35 мільйонів підписників. Сторінка Starbucks — 25 мільйонів. Статистика свідчить, що люди, які підписані на сторінку бренду з більшою ймовірністю купуватимуть його продукти чи користуватимуться послугами. Таким чином, новітні медіа генерують потужну економічну активність.

З.: На що впливає зниження вартості онлайн-інвестицій?

В.: Бар'єри для входження у сферу онлайн-медіа сьогодні набагато нижчі, ніж рік тому. Вартість технологій взагалі перестала бути перешкодою. Найскладніший аспект — пошук хороших розробників та оригінальних ідей. Втім, розвиток хмарних технологій зробив всю сферу набагато більш ефективною та продовжує далі змінювати галузь.

З.: Але якщо поріг входження стає нижчим, то чи не призведе це до небаченої раніше конкуренції у інтернет-сфері?

В.: Кількість учасників сфери дійсно зростає шаленими темпами, але і її розміри не залишаються незмінними. На мою думку, в кожній сфері, так чи інакше пов'язаній із цифровими медіа, завжди будуть ефективні компанії, які пропонують найкращі продукти та сервіси.

З.: Наскільки важливим є соціальний аспект для Вашого бізнесу (IDG Communications) — чи намагаєтесь ви встановити контакти між вашими користувачами?

В.: Наша стратегія базується на трьох основних аспектах: соціальному, редакторському та вендорському контенті. Для користувачів першочерговим джерелом інформації щодо того, які продукти купувати, є соціальний контент: поради їхніх друзів та колег. Інформація від редакторів знаходиться на другому місці, а контент від постачальників (вендорський) — на третьому. Тому для нас справді дуже важливо пов'язувати між собою користувачів.

Саме тому ми доволі активно залучаємо в свою стратегію зовнішні соціальні мережі. Наприклад, ми беремо участь в одній із найбільших CIO-спільнот в LinkedIn.

З.: Яким, на Вашу думку, буде вплив мобільного вебу — міграції все більшої та більшої кількості користувачів на мобільні пристрої — на маркетинг та медіа?

В.: Це та сфера, на яку зараз найбільше фокусується Interactive Advertising Bureau (IAB). У четвертій чверті 2010-го року продажі смартфонів перевищили продажі персональних комп'ютерів. І їхня кількість продовжує зростати. Мобільні медіа продовжуватимуть набувати популярності і ставатимуть більш практичними. Тому зараз ми намагаємося відшукати найкращі способи дизайну для таких медіа.

Головне, про що варто пам'ятати, що мобільні прилади змінять саме середовище через свою форму, інтерактивність та взаємозалежність. Венчурний капіталіст Джон Доер (John Doerr) навіть вигадав новий термін "SoLoMo", який описує новий світ: Social (Соціальний), Local (Локальний) і Mobile (Мобільний). Смартфони здатні розпізнати, де знаходиться людина, з ким вона пов'язана і що знаходиться біля неї.

З.: Яким же чином забезпечуватиметься людська приватність?

В.: Мушу визнати, що для нашої сфери на даний момент немає більш важливого питання, ніж це. І для того, щоб галузь розвивалася, споживачі повинні бути впевнені, що вся інформація про них буде використовуватися відповідно до закону.

Це одне з тих питань, над яким ми зараз працюємо, щоб створити ефект саморегулювання. Особливо важливо це буде тоді, коли буде збиратися фінансова та медична інформація про людей.

З.: З якими найбільшими викликами зіткнуться онлайн-медіа найближчим часом?

В.: Один із найбільших викликів — інтеграція. Яким чином поєднати всі онлайн-активності, щоб вони були максимально продуктивними для вашої організації? Все більша та більша кількість співробітників звертаються до своїх ІТ-відділів із проханням на зразок: "Я хочу, щоб цей планшет став моїм основним робочим пристроєм. Яким чином можна захистити його і налаштувати через нього доступ до всієї робочої інфраструктури?" Окрім того, зі зміною підходів до роботи, змінюватиметься і психологія користувачів.

Прийняти такі зміни часом буває дуже складно, але вже зараз нам очевидно, що уникнути їх неможливо. Ми це відчуваємо. На мою думку, оглядаючись назад через три-п'ять років ми жалкуватимемо, що не вдалися до змін швидше!

За матеріалами "The Thought Leader Interview: Bob Carrigan", strategy+business
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)