КОМЕНТАРІ | Стосунки 26 червня 2013 р.

Як дати собі раду з поганим босом

«А щоб тобі...» — рідко хто може похвалитися тим, що подумки не висловлював «побажань» різної міцності на адресу шефа. Проте, як радить Віктор Ліпман (Victor Lipman), бізнес-публіцист, до недавнього часу директор із маркетингу та комунікацій однієї із найбільших страхових компаній США, не варто витрачати власну енергію на злість та роздратування. Доцільніше спробувати застосувати свої ділові навички для покращення ситуації.

Віктор Ліпман (Victor Lipman)
Віктор Ліпман
(Victor Lipman)
Нижче представлено план дій, якого він радить дотримуватися.

Проаналізувати стосунки з шефом так, якби це була звичайна виробнича проблема

Зберіть дані, розгляньте ситуацію та розробіть план дій, як з нею впоратися. Запитайте себе, що саме вас дратує в шефові. Прагнення контролювати кожний ваш крок? Поганий характер? Те, що він не «помічає», яких зусиль ви докладаєте? Спробуйте сформулювати проблему якнайконкретніше.

Вгамувати емоції

Коли вирують емоції вести розмову важко, не говорячи вже про переговори. Заспокойтесь, принаймні, настільки, наскільки вам це вдасться. Спокійно розгляньте ситуацію. Сформулюйте ціль, якої прагнете досягти.

Запитати себе — яка ваша роль у проблемі

Чи насправді ситуацію, що виникла, створив лише ваш керівник? Чи може ви також якось посприяли її нагнітанню? Хоча ми дуже не любимо цього визнавати, але, здебільшого, коріння конфлікту — у проблемах, створених обома сторонами. Тепер, дивлячись назад , я розумію, що свого часу чи кожне нововведення, яке запроваджував керівник, викликало в мене певний супротив (щоправда, тоді я цього не усвідомлював).

Докласти зусиль до того, щоб знайти точки дотику

Чи є певні сфери, де ви обоє могли б дійти хоч якогось порозуміння? Зрештою, компроміс — це рушій будь-яких переговорів. Щойно ви визначили точки дотику, відразу починайте їх обговорювати. Хоча ця порада може здатися банальною, але чимало відносин — як особистих, так і ділових — руйнуються саме через замовчування непорозумінь. Отже, ви вгамували роздратування — тепер переходьте для з’ясування: у чому зміст проблеми. Скажімо, більше всього вас турбує питання браку визнання. Тож, що може та повинен, на вашу думку, вчинити керівник, аби ви не почували себе ображеним? Чому він не поспішає із виявами визнання? Він так вчиняє, бо налаштований проти вас? Чи може вам зі свого боку варто щось зробити, аби змінити ставлення боса на краще? Що може бути тим «щось»? Може ви не повною мірою усвідомлюєте, чого очікує від вас керівник? Без відкритого діалогу вам ніколи не вийти на шлях розв’язання проблеми.

Пам’ятайте, що світ широкий

Якщо ви ретельно вчинили всі кроки, але й надалі відчуваєте, що працюєте під началом людини, яку б воліли ніколи на очі не бачити, то слідуйте лозунгу Nikejust do it. Не тупочіться на місці — дійте. Передивіться мережу ваших контактів, оновить резюме. Чи є інші посади у вашій організації, які вас приваблюють? А може ваші знання та досвід могли б зацікавити конкурентів? Або не виключено, що ви воліли б займатися чимось іншим…Чи навіть змінити місце вашого проживання. Дуже часто навіть самого усвідомлення того, що ви почали діяти, достатньо, аби підняти собі настрій.

У будь-якому разі бездіяльність — це найгірший сценарій з усіх можливих. Погані стосунки з менеджером спустошують та перетворюють кожний проведений на роботі день на справжнє випробування.

За матеріалами "5 Creative, Constructive Approaches To Bad Bosses", Forbes.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Восемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучшеВосемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучше


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)