КОМЕНТАРІ | Emotional Intelligence 13 липня 2010 р.

Секрети емоційного інтелекту

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, ділиться секретами емоційного інтелекту.

Ден Бобінскі (Dan Bobinski)
Ден Бобінскі
(Dan Bobinski)
Якщо раніше вам не доводилося стикатися з феноменом емоційного інтелекту, то варто обов'язково звернути на нього увагу, оскільки він є ознакою практично будь-якого ефективного лідера, переконаний Ден Бобінскі. По суті, саме рівень емоційного інтелекту відрізняє найефективнішого співробітника від того, який показує середні результати. Але найприємнішим є той факт, що на відміну від, скажімо, коефіцієнту інтелекту (IQ), рівень емоційного інтелекту (EQ) можна підняти.

Емоційний інтелект — це здатність впізнавати та об'єктивно оцінювати свої власні емоції та бажання, а також емоції та бажання тих, хто вас оточує і приймати найкращі рішення, в залежності від того, яких цілей ви прагнете досягнути.

Нижче наведено десять основних принципів емоційного інтелекту, які стануть у нагоді кожному лідерові та управлінцю:

  1. Ми повинні позбавитися від ідей "хорошого" чи "поганого". Варто прийняти як данність той факт, що всі люди різні.

  2. Люди часто ставлять знак рівності між поняттями "іншого" та "складного". В реальності "інше" є "складним" тільки тому, що люди ще не навчилися ефективно працювати з іншим.

  3. У кожної людини є свої сильні та слабкі сторони. Будь-яка сильна сторона супроводжується протилежною їй слабкою і навпаки. І саме лідер вибирає, якому "кінцю палиці" приділити більше уваги.

  4. Всі персональні стилі збільшують силу команди, тому фокусуючись на сильних сторонах кожної особистості ви робите сильнішою всю команду. Фокусуючись на перевагах ви стаєте сильнішими. Фокусуючись на слабкостях — слабшими.

  5. Сильні сторони не проявляються самі по собі — їм треба приділяти увагу.

  6. Команда не може бути ефективною, якщо кожен намагатиметься "тягнути ковдру на себе".

  7. Ми не можемо бути впевненими, що знаємо, що потрібно іншій людині. У нас можуть бути загальні ідеї, але щоб бути по-справжньому ефективними — ми повинні запитати у людини, що їй потрібно.

  8. Якщо ми будемо ставити особисті цілі вище цілей інших, цілей команди чи візії організації — це суттєво послабить нашу здатність максимізувати результати.

  9. Ефективність — це вміння робити правильні речі. Організованість — це вміння виконувати роботу швидко. При роботі з людьми ефективність не завжди є організованою. Найкращого результату можна досягнути, приділяючи достатньо часу створенню стосунків з іншими.

  10. Одна річ — розуміти наведені вище принципи, інша — дотримуватися їх. Часто найдовшою дорогою виявляється 18 дюймів між вашою головою та вашим серцем.

За матеріалами "Ten secrets of Emotional Intelligence", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління фінансами для керівників (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)