ІНСАЙТИ | Emotional Intelligence 13 липня 2010 р.

Секрети емоційного інтелекту

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, ділиться секретами емоційного інтелекту.

Ден Бобінскі (Dan Bobinski)
Ден Бобінскі
(Dan Bobinski)
Якщо раніше вам не доводилося стикатися з феноменом емоційного інтелекту, то варто обов'язково звернути на нього увагу, оскільки він є ознакою практично будь-якого ефективного лідера, переконаний Ден Бобінскі. По суті, саме рівень емоційного інтелекту відрізняє найефективнішого співробітника від того, який показує середні результати. Але найприємнішим є той факт, що на відміну від, скажімо, коефіцієнту інтелекту (IQ), рівень емоційного інтелекту (EQ) можна підняти.

Емоційний інтелект — це здатність впізнавати та об'єктивно оцінювати свої власні емоції та бажання, а також емоції та бажання тих, хто вас оточує і приймати найкращі рішення, в залежності від того, яких цілей ви прагнете досягнути.

Нижче наведено десять основних принципів емоційного інтелекту, які стануть у нагоді кожному лідерові та управлінцю:

  1. Ми повинні позбавитися від ідей "хорошого" чи "поганого". Варто прийняти як данність той факт, що всі люди різні.

  2. Люди часто ставлять знак рівності між поняттями "іншого" та "складного". В реальності "інше" є "складним" тільки тому, що люди ще не навчилися ефективно працювати з іншим.

  3. У кожної людини є свої сильні та слабкі сторони. Будь-яка сильна сторона супроводжується протилежною їй слабкою і навпаки. І саме лідер вибирає, якому "кінцю палиці" приділити більше уваги.

  4. Всі персональні стилі збільшують силу команди, тому фокусуючись на сильних сторонах кожної особистості ви робите сильнішою всю команду. Фокусуючись на перевагах ви стаєте сильнішими. Фокусуючись на слабкостях — слабшими.

  5. Сильні сторони не проявляються самі по собі — їм треба приділяти увагу.

  6. Команда не може бути ефективною, якщо кожен намагатиметься "тягнути ковдру на себе".

  7. Ми не можемо бути впевненими, що знаємо, що потрібно іншій людині. У нас можуть бути загальні ідеї, але щоб бути по-справжньому ефективними — ми повинні запитати у людини, що їй потрібно.

  8. Якщо ми будемо ставити особисті цілі вище цілей інших, цілей команди чи візії організації — це суттєво послабить нашу здатність максимізувати результати.

  9. Ефективність — це вміння робити правильні речі. Організованість — це вміння виконувати роботу швидко. При роботі з людьми ефективність не завжди є організованою. Найкращого результату можна досягнути, приділяючи достатньо часу створенню стосунків з іншими.

  10. Одна річ — розуміти наведені вище принципи, інша — дотримуватися їх. Часто найдовшою дорогою виявляється 18 дюймів між вашою головою та вашим серцем.

За матеріалами "Ten secrets of Emotional Intelligence", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрівРозум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)