ІНСАЙТИ | Стратегія мобільності 27 липня 2020 р.

5 кроків до визначення стратегії корпоративної мобільності

Мобілізація всієї вашої робочої сили, процесів і операцій вимагає істотних грошей, технологій, часу та людських зусиль. Реалізація її без добре спланованої стратегії може вплинути на загальну ефективність вашого бізнесу, продуктивність, зростання і рентабельність інвестицій. Проте, успішна мобілізація бізнесу полягає у визначенні виграшної стратегії корпоративної мобільності, яка має бути практичною.

5 кроків до визначення стратегії корпоративної мобільності

Що таке корпоративна мобільність?

Корпоративна мобільність (КМ) означає створення віддалених робочих платформ, де люди виконують свої професійні обов’язки, відправляючи дані з одного місця в інше, зазвичай через глобальну мережу інтернет. З появою технологій мобільного зв’язку та інших нових досягнень за останні 20 років ця форма корпоративної мобільності по-справжньому злетіла.

Що стосується корпоративної мобільності даних, є також багато різних типів інструментів, які пристосовані для цього типу КМ, включаючи платформи для відеоконференцій, системи хмарних обчислень для зберігання файлів, інструменти спільної онлайн-роботи і багато іншого. Компанії також розробили детальні моделі для забезпечення мобільності підприємства — наприклад, модель COPE (або модель «з особистою участю»). Модель COPE побудована на бізнес-моделі BYOD («принеси свій власний пристрій») — в останні роки компанії почали дозволяти співробітникам використовувати особисті пристрої для виконання робочих завдань.

Чому важлива корпоративна мобільність?

Традиційні процеси і системи більше не допомагають компаніям і підприємствам, що адаптують передові технології, краще взаємодіяти з клієнтами та підвищувати рентабельність інвестицій. Розробка корпоративних мобільних додатків поряд з такими передовими технологіями, як штучний інтелект (AI), машинне навчання (ML), інтернет речей (IoT), допомагає організаціям використовувати можливості і підвищувати вимоги бізнесу. Таким чином, корпоративна мобільність більше не опція для компаній, а обов’язковий атрибут.

Обсяг ринку корпоративної мобільності

Згідно звіту ResearchandMarkets, світовий ринок корпоративної мобільності в 2020 році складе $254,6 млрд, і очікується, що до 2027 року він сягне $885,8 млрд, збільшившись у середньому на 19,5% у прогнозованому періоді.

Що таке стратегія корпоративної мобільності?

Просто уявіть собі цей термін як дорожню карту для мобілізації підприємства. Це не що інше, як структура, яка включає бізнес, технології, проекти, робочу силу і процеси під одним дахом.

Все, що вам потрібно зробити, — це привести свої бізнес-цілі у відповідність із мобільними активами та технологіями і включити найкращі практики і політики для підвищення продуктивності. Крім того, ви повинні переконатися, що є можливості для подальшого розвитку.

5 кроків до визначення стратегії корпоративної мобільності

Отже, як вам, як CEO або CIO компанії, розробити стратегію корпоративної мобільності, яка прискорює продуктивність і обіцяє швидкий ріст?

Ось 5 кроків до визначення стратегії корпоративної мобільності, яка буде ідеально працювати у вашому бізнесі.

1. Не забувайте основи, почніть із фундаментальних аспектів

Здійсніть глибоке занурення і дізнайтеся, чому важливо включити мобільність у бізнес-стратегію і процеси вашої організації. Крім того, вирішіть, як це вплине на зростання вашого бізнесу і рентабельність інвестицій.

Починайте тільки тоді, коли ви вважатимете, що впровадження значно поліпшить можливості для бізнесу, задоволеність клієнтів і ефективність бізнесу.

Мобільний додаток для бізнесу не допоможе вам дивовижно рости; має бути гостра потреба в такому додатку для досягнення очікуваного результату.

2. Не плануйте на довгострокову перспективу

Так, думайте короткостроково. Спосіб, яким мобільність трансформує всю земну кулю, приголомшує. Таким чином, щоб вибудувати свою бізнес-стратегію навколо мобільності, вона повинна враховувати можливості і проблеми протягом як мінімум одного або двох років. Щорічно переглядайте свою стратегію, аби оцінити, що працює і що має відповідно змінитися.

3. Цільова група по мобільності або COE

Мобільність — великий нівелір. Вона забезпечує владу даних, зв’язку і спільної роботи в руках усіх. Корпоративна мобільність, до того ж, не є типовим пріоритетом або рішенням вищого керівництва. Вона повинна здійснюватися спільно за активної участі технологій.

Для цього розгляньте можливість створення міжфункціональної групи або COE (Centers of Excellence) з корпоративної мобільності, — особливо якщо ви в цьому новачок, — для визначення цілей, можливостей, загроз і планів дій.

4. Дані як ключовий актив і великі можливості

Оскільки легкий доступ до даних і обмін ними є однією з найбільших можливостей (а також проблем з точки зору безпеки), вам необхідно мати чітку основу для використання і обміну даними. Забезпечте безпечний доступ до даних для всіх користувачів і пристроїв, щоб гарантувати кращу спільну роботу і продуктивність.

Проте, підкріпіть це чітким розумінням цінності корпоративних даних, впорядкованим доступом до даних з адекватним контролем безпеки і планом пом’якшення наслідків у разі їх втрати.

Рішення по управлінню доступом до облікових записів (IAM) вирішують проблему використання співробітниками популярних пристроїв і додатків. Замість того, аби вимагати від людей використовувати різні імена і паролі для доступу до декількох додатків, IAM дозволяє співробітникам мати одне ім’я і пароль для використання декількох додатків.

5. Зробіть легким доступ до пристроїв і додатків

Світ поступово рухається до BYOD. Що б ви не вибрали для своєї компанії, мета повинна полягати в тому, щоб полегшити співробітникам доступ до даних і спільну роботу на різних технологічних платформах. Визначте правила відповідності, що оцінюють, які пристрої можуть бути зареєстровані.

Коли мова заходить про розробку мобільних додатків, ваша стратегія повинна враховувати питання про те, які корпоративні програми ви будете створювати і для яких цілей, а також які програми ви будете використовувати в корпоративній мережі. Визначте наявні програми, які користувачі можуть встановити, чи ті, які автоматично встановлюються в результаті реєстрації. Додатки, в які ви інвестуєте, повинні доповнювати і прискорювати поточні бізнес-процеси.

За матеріалами "5 Steps to Defining an Enterprise Mobile Strategy", Hakunamatata Solutions.

Ілюстрація: GetVoip.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)