ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОМЕНТАРІ | Поведінка керівника 30 січня 2015 р.

Дивацтва керівників: чому вони поводяться так

Автор: П'єр Касс (Pierre Casse)
Джерело: журнал "&.СТРАТЕГИИ"

Ваші боси просто дивні, чи насправді пояснення їх суперечливої поведінки все ж таки є?

П'єр Касс (Pierre Casse)
П'єр Касс
(Pierre Casse)
Як часто ви ловили себе на думці, що ваші керівники ведуть себе неадекватно і здійснюють вчинки, які, з вашої точки зору, позбавлені всякого сенсу? На перший погляд, вам навіть може здаватися, що їх слова і дії суперечать логіці розвитку компанії та її бізнесу. Але давайте запитаємо себе: чи не стоять за цією ірраціональністю абсолютно очевидні мотиви?

Розберемо три типи суперечливих поведінкових моделей, властивих багатьом керівникам, і спробуємо відповісти на кілька головних питань: чи ведуть вони себе зухвало; чи впливає це на компанію; що може якщо не виправдати, то як мінімум пояснити дану поведінку?

Протиріччя №1. Керівник не ділиться ні з ким частиною суттєвої інформації, яка може виявитися дуже важливою з точки зору досягнення командою певного результату. Він не втомлюється повторювати, що результат критично важливий, і навіть встановлює тимчасові рамки для його досягнення, але при цьому не інформує команду про те, що саме знає сам і що може вплинути на результат.

Протиріччя №2. Керівник захищає слабких членів команди замість того, щоб надавати всіляку підтримку сильним. Здається, це відбувається скрізь і всюди і демотивує весь колектив. Хтось щосили трудиться, не отримуючи ані найменшого визнання, в той час як підвищення і блага дістаються явно не тим, хто їх заслуговує.

Протиріччя №3. Деякі керівники перетворюються на справжніх тиранів, часто компенсуючи таким чином невпевненість у самих собі. Вони не готові визнати свою безпорадність і створюють нестерпні умови для роботи своєї команди, щоб було на кого списувати помилки. Фактично вони лише імітують владу, тероризуючи своїх підлеглих.

Що ж змушує цих людей вести себе подібним чином? Відповідь досить проста: багато з них ведуть подвійну гру, адже в кожній організації процеси відбуваються на двох рівнях — внутрішньому і зовнішньому. Це пояснює, наприклад, чому деякі керівники занадто обережно поводяться з інформацією. Інформація — це влада.

Чому керівники підтримують слабких? Очевидно, тому, що це може якось допомогти їхній кар'єрі. Особливо часто вони йдуть на поступки, якщо не найкращий виконавець добре вбудований в систему або близький до кого-небудь з топ-менеджерів. Мережа контактів — це влада.

Лише деякі керівники психологічно вільні від неймовірного тиску і боязні не впоратися зі своєю роботою. Одні вчаться протистояти труднощам разом зі своєю командою, інші ж перекладають свій стрес на інших. Вони прямо посилають сигнали того, хто ще вище їх: «Я — ОК, незважаючи на низьку якість роботи моїх співробітників. Вже повірте мені!».

Лідери, які керують компаніями, переслідують як би дві цілі: з одного боку, вони грають в гру під назвою «бізнес», з іншого — слідують якомусь прихованому плану, вибудовуючи відносини. Це відбувається у всіх організаціях.

Ми розглянули деякі поведінкові моделі лише як приклади того, що сьогодні прийнято називати «раціональною ірраціональністю». Вони здаються дивними і суперечливими, але, в той же час, не позбавлені сенсу — особливо для тих, хто ними користується!



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)