КОМЕНТАРІ | Поведінка керівника 30 січня 2015 р.

Дивацтва керівників: чому вони поводяться так

Автор: П'єр Касс (Pierre Casse)
Джерело: журнал "&.СТРАТЕГИИ"

Ваші боси просто дивні, чи насправді пояснення їх суперечливої поведінки все ж таки є?

П'єр Касс (Pierre Casse)
П'єр Касс
(Pierre Casse)
Як часто ви ловили себе на думці, що ваші керівники ведуть себе неадекватно і здійснюють вчинки, які, з вашої точки зору, позбавлені всякого сенсу? На перший погляд, вам навіть може здаватися, що їх слова і дії суперечать логіці розвитку компанії та її бізнесу. Але давайте запитаємо себе: чи не стоять за цією ірраціональністю абсолютно очевидні мотиви?

Розберемо три типи суперечливих поведінкових моделей, властивих багатьом керівникам, і спробуємо відповісти на кілька головних питань: чи ведуть вони себе зухвало; чи впливає це на компанію; що може якщо не виправдати, то як мінімум пояснити дану поведінку?

Протиріччя №1. Керівник не ділиться ні з ким частиною суттєвої інформації, яка може виявитися дуже важливою з точки зору досягнення командою певного результату. Він не втомлюється повторювати, що результат критично важливий, і навіть встановлює тимчасові рамки для його досягнення, але при цьому не інформує команду про те, що саме знає сам і що може вплинути на результат.

Протиріччя №2. Керівник захищає слабких членів команди замість того, щоб надавати всіляку підтримку сильним. Здається, це відбувається скрізь і всюди і демотивує весь колектив. Хтось щосили трудиться, не отримуючи ані найменшого визнання, в той час як підвищення і блага дістаються явно не тим, хто їх заслуговує.

Протиріччя №3. Деякі керівники перетворюються на справжніх тиранів, часто компенсуючи таким чином невпевненість у самих собі. Вони не готові визнати свою безпорадність і створюють нестерпні умови для роботи своєї команди, щоб було на кого списувати помилки. Фактично вони лише імітують владу, тероризуючи своїх підлеглих.

Що ж змушує цих людей вести себе подібним чином? Відповідь досить проста: багато з них ведуть подвійну гру, адже в кожній організації процеси відбуваються на двох рівнях — внутрішньому і зовнішньому. Це пояснює, наприклад, чому деякі керівники занадто обережно поводяться з інформацією. Інформація — це влада.

Чому керівники підтримують слабких? Очевидно, тому, що це може якось допомогти їхній кар'єрі. Особливо часто вони йдуть на поступки, якщо не найкращий виконавець добре вбудований в систему або близький до кого-небудь з топ-менеджерів. Мережа контактів — це влада.

Лише деякі керівники психологічно вільні від неймовірного тиску і боязні не впоратися зі своєю роботою. Одні вчаться протистояти труднощам разом зі своєю командою, інші ж перекладають свій стрес на інших. Вони прямо посилають сигнали того, хто ще вище їх: «Я — ОК, незважаючи на низьку якість роботи моїх співробітників. Вже повірте мені!».

Лідери, які керують компаніями, переслідують як би дві цілі: з одного боку, вони грають в гру під назвою «бізнес», з іншого — слідують якомусь прихованому плану, вибудовуючи відносини. Це відбувається у всіх організаціях.

Ми розглянули деякі поведінкові моделі лише як приклади того, що сьогодні прийнято називати «раціональною ірраціональністю». Вони здаються дивними і суперечливими, але, в той же час, не позбавлені сенсу — особливо для тих, хто ними користується!



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління фінансами для керівників (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)