КОМЕНТАРІ | Інновації 27 травня 2013 р.

Чому компанії варто навчитися у інноваторів

Джерело: Innovations.com.ua

Марина Горбіс (Marina Gorbis), виконавчий директор Інституту Майбутнього (The Institute for the Future, Palo Alto, CA), автор книги "The Nature of the Future: Dispatches from the Socialstructed World", пропонує кілька підказок, як компаніям стати більш інноваційними.

Марина Горбіс (Marina Gorbis)
Марина Горбіс
(Marina Gorbis)
У бізнесі багато важливих складників. Як і в доброму кулінарному рецепті, тут важить не лише якість продуктів, а й вміння об'єднати їх між собою, щоб отримати готову нову страву. Ще й гарно подати, щоб ваші зусилля оцінили. Ми живемо в світі, де люди, які володіють технологіями та мають доступ до колективного інтелекту своїх соціальних мереж, можуть зробити речі, які раніше були під силу лише великим організаціям. І навіть дещо, що не могла колись зробити жодна компанія.

Серед таких осіб є художники, музиканти, організатори, «технарі»... Наприклад, більшість з нас думає, що біотехнологіями займаються лише міжнародні фармацевтичні корпорації та добре профінансовані підприємства. Але лабораторія BioCurious, розташована в Сан-Франциско, — це лише колишній гараж, наповнений апаратурою, придбаною задешево на eBay. Її засновники вірять, що "інновації в біології повинні бути доступними і відкритими для всіх". Тому вони не тільки працюють над власними проектами, але також допомагають іншим вчитися, проводячи відкриті лекції та майстер-класи з молекулярної біології та біоінформатики. Все, що потрібно принести до класу — інтерес і допитливість.

Такі люди «обходять» традиційні установи та процеси і створюють щось нове, мобілізуючи будь-які ресурси, що вони можуть знайти, у тому числі в соцмережах. Їх відрізняє те, що вони самі обрали, чим хочуть займатись, і тому сфокусовані на максимальному розвитку власних талантів.

Інноватори такого типу можуть знищити багато існуючих продуктів та бізнес-моделей, тому компанії можуть сприймати їх як загрозу. Або — вчитися у них, щоб стати сильнішими, і розвивати таланти своїх працівників. Ось декілька підказок, як це зробити:

1. Змініть підхід до вимірювання продуктивності. Не можна вимірювати лише той внесок, що працівник робить всередині компанії. Потрібно також визнавати і винагороджувати його досягнення у спілкуванні із зовнішніми спільнотами, які важливі для вашого бізнесу. Така діяльність може допомагати компанії створювати нові ідеї і впливати на ринок і суспільство. Варто заохочувати працівників розвивати власні ідеї поза межами організації і розширювати свої мережі знань.

2. Підтримуйте ініціативу, а не контролюйте дії підлеглих. Скажімо, наша компанія IFTF представляє собою платформу, в межах якої проектні команди можуть самоорганізовуватися та вирішувати проблеми. Такі структури мають перевагу: вони можуть діяти швидко.

3. Знайдіть застосування активам, які не використовуються повністю. Відповідно до традиційної логіки управління, мало б сенс охороняти будь-які виробничі активи фірми. Але насправді майже кожна організація має надлишок ресурсів того чи іншого типу: фізичний простір, обладнання та інструменти, таланти, які не реалізуються повною мірою. Наша компанія, наприклад, надає доступ до своїх конференц-залів у вихідні дні різним організаціям для проведення неформальних зустрічей людей зі схожими на наші інтересами (наука, біологія, програмування, 3D-друк, тощо). Завдяки цьому ми вчимося, розширюємо нашу мережу контактів. Подумайте, які б ресурси ви могли використати, щоб забезпечити зростання соціального капіталу організації і збагачення її ідеями.

Перелічені заходи можуть привести до зменшення контролю над працівниками. Але нехай це вас не лякає. Адже в результаті ваші працівники стануть більш інноваційними і, зрештою, більш корисними для бізнесу.

За матеріалами "The New Kind of Worker Every Business Needs", HBR Blog Network.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)