ІНСАЙТИ | Інновації 27 травня 2013 р.

Чому компанії варто навчитися у інноваторів

Джерело: Innovations.com.ua

Марина Горбіс (Marina Gorbis), виконавчий директор Інституту Майбутнього (The Institute for the Future, Palo Alto, CA), автор книги "The Nature of the Future: Dispatches from the Socialstructed World", пропонує кілька підказок, як компаніям стати більш інноваційними.

Марина Горбіс (Marina Gorbis)
Марина Горбіс
(Marina Gorbis)
У бізнесі багато важливих складників. Як і в доброму кулінарному рецепті, тут важить не лише якість продуктів, а й вміння об'єднати їх між собою, щоб отримати готову нову страву. Ще й гарно подати, щоб ваші зусилля оцінили. Ми живемо в світі, де люди, які володіють технологіями та мають доступ до колективного інтелекту своїх соціальних мереж, можуть зробити речі, які раніше були під силу лише великим організаціям. І навіть дещо, що не могла колись зробити жодна компанія.

Серед таких осіб є художники, музиканти, організатори, «технарі»... Наприклад, більшість з нас думає, що біотехнологіями займаються лише міжнародні фармацевтичні корпорації та добре профінансовані підприємства. Але лабораторія BioCurious, розташована в Сан-Франциско, — це лише колишній гараж, наповнений апаратурою, придбаною задешево на eBay. Її засновники вірять, що "інновації в біології повинні бути доступними і відкритими для всіх". Тому вони не тільки працюють над власними проектами, але також допомагають іншим вчитися, проводячи відкриті лекції та майстер-класи з молекулярної біології та біоінформатики. Все, що потрібно принести до класу — інтерес і допитливість.

Такі люди «обходять» традиційні установи та процеси і створюють щось нове, мобілізуючи будь-які ресурси, що вони можуть знайти, у тому числі в соцмережах. Їх відрізняє те, що вони самі обрали, чим хочуть займатись, і тому сфокусовані на максимальному розвитку власних талантів.

Інноватори такого типу можуть знищити багато існуючих продуктів та бізнес-моделей, тому компанії можуть сприймати їх як загрозу. Або — вчитися у них, щоб стати сильнішими, і розвивати таланти своїх працівників. Ось декілька підказок, як це зробити:

1. Змініть підхід до вимірювання продуктивності. Не можна вимірювати лише той внесок, що працівник робить всередині компанії. Потрібно також визнавати і винагороджувати його досягнення у спілкуванні із зовнішніми спільнотами, які важливі для вашого бізнесу. Така діяльність може допомагати компанії створювати нові ідеї і впливати на ринок і суспільство. Варто заохочувати працівників розвивати власні ідеї поза межами організації і розширювати свої мережі знань.

2. Підтримуйте ініціативу, а не контролюйте дії підлеглих. Скажімо, наша компанія IFTF представляє собою платформу, в межах якої проектні команди можуть самоорганізовуватися та вирішувати проблеми. Такі структури мають перевагу: вони можуть діяти швидко.

3. Знайдіть застосування активам, які не використовуються повністю. Відповідно до традиційної логіки управління, мало б сенс охороняти будь-які виробничі активи фірми. Але насправді майже кожна організація має надлишок ресурсів того чи іншого типу: фізичний простір, обладнання та інструменти, таланти, які не реалізуються повною мірою. Наша компанія, наприклад, надає доступ до своїх конференц-залів у вихідні дні різним організаціям для проведення неформальних зустрічей людей зі схожими на наші інтересами (наука, біологія, програмування, 3D-друк, тощо). Завдяки цьому ми вчимося, розширюємо нашу мережу контактів. Подумайте, які б ресурси ви могли використати, щоб забезпечити зростання соціального капіталу організації і збагачення її ідеями.

Перелічені заходи можуть привести до зменшення контролю над працівниками. Але нехай це вас не лякає. Адже в результаті ваші працівники стануть більш інноваційними і, зрештою, більш корисними для бізнесу.

За матеріалами "The New Kind of Worker Every Business Needs", HBR Blog Network.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)