КОМЕНТАРІ | Інновації 27 травня 2013 р.

Чому компанії варто навчитися у інноваторів

Джерело: Innovations.com.ua

Марина Горбіс (Marina Gorbis), виконавчий директор Інституту Майбутнього (The Institute for the Future, Palo Alto, CA), автор книги "The Nature of the Future: Dispatches from the Socialstructed World", пропонує кілька підказок, як компаніям стати більш інноваційними.

Марина Горбіс (Marina Gorbis)
Марина Горбіс
(Marina Gorbis)
У бізнесі багато важливих складників. Як і в доброму кулінарному рецепті, тут важить не лише якість продуктів, а й вміння об'єднати їх між собою, щоб отримати готову нову страву. Ще й гарно подати, щоб ваші зусилля оцінили. Ми живемо в світі, де люди, які володіють технологіями та мають доступ до колективного інтелекту своїх соціальних мереж, можуть зробити речі, які раніше були під силу лише великим організаціям. І навіть дещо, що не могла колись зробити жодна компанія.

Серед таких осіб є художники, музиканти, організатори, «технарі»... Наприклад, більшість з нас думає, що біотехнологіями займаються лише міжнародні фармацевтичні корпорації та добре профінансовані підприємства. Але лабораторія BioCurious, розташована в Сан-Франциско, — це лише колишній гараж, наповнений апаратурою, придбаною задешево на eBay. Її засновники вірять, що "інновації в біології повинні бути доступними і відкритими для всіх". Тому вони не тільки працюють над власними проектами, але також допомагають іншим вчитися, проводячи відкриті лекції та майстер-класи з молекулярної біології та біоінформатики. Все, що потрібно принести до класу — інтерес і допитливість.

Такі люди «обходять» традиційні установи та процеси і створюють щось нове, мобілізуючи будь-які ресурси, що вони можуть знайти, у тому числі в соцмережах. Їх відрізняє те, що вони самі обрали, чим хочуть займатись, і тому сфокусовані на максимальному розвитку власних талантів.

Інноватори такого типу можуть знищити багато існуючих продуктів та бізнес-моделей, тому компанії можуть сприймати їх як загрозу. Або — вчитися у них, щоб стати сильнішими, і розвивати таланти своїх працівників. Ось декілька підказок, як це зробити:

1. Змініть підхід до вимірювання продуктивності. Не можна вимірювати лише той внесок, що працівник робить всередині компанії. Потрібно також визнавати і винагороджувати його досягнення у спілкуванні із зовнішніми спільнотами, які важливі для вашого бізнесу. Така діяльність може допомагати компанії створювати нові ідеї і впливати на ринок і суспільство. Варто заохочувати працівників розвивати власні ідеї поза межами організації і розширювати свої мережі знань.

2. Підтримуйте ініціативу, а не контролюйте дії підлеглих. Скажімо, наша компанія IFTF представляє собою платформу, в межах якої проектні команди можуть самоорганізовуватися та вирішувати проблеми. Такі структури мають перевагу: вони можуть діяти швидко.

3. Знайдіть застосування активам, які не використовуються повністю. Відповідно до традиційної логіки управління, мало б сенс охороняти будь-які виробничі активи фірми. Але насправді майже кожна організація має надлишок ресурсів того чи іншого типу: фізичний простір, обладнання та інструменти, таланти, які не реалізуються повною мірою. Наша компанія, наприклад, надає доступ до своїх конференц-залів у вихідні дні різним організаціям для проведення неформальних зустрічей людей зі схожими на наші інтересами (наука, біологія, програмування, 3D-друк, тощо). Завдяки цьому ми вчимося, розширюємо нашу мережу контактів. Подумайте, які б ресурси ви могли використати, щоб забезпечити зростання соціального капіталу організації і збагачення її ідеями.

Перелічені заходи можуть привести до зменшення контролю над працівниками. Але нехай це вас не лякає. Адже в результаті ваші працівники стануть більш інноваційними і, зрештою, більш корисними для бізнесу.

За матеріалами "The New Kind of Worker Every Business Needs", HBR Blog Network.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)