КОМЕНТАРІ | Зміни 12 листопада 2015 р.

Том Пітерс: «Інновації — це і є стратегія»

Джерело: innovations

Автор багатьох бестселерів, відомий бізнес-консультант Том Пітерс (Tom Peters) запропонував своє бачення майбутніх змін, які на нас чекають, а також кроків, що варто зробити компаніям. Він впевнений, що ми вже спостерігаємо монументальні зміни (і вплинути на цей процес не можемо). Однак ми здатні сформувати стратегію, яка буде їх враховувати — причому робити це треба дуже швидко.

Том Пітерс (Tom Peters)
Том Пітерс
(Tom Peters)
Це було сказано мільйон разів, але потрібно повторювати знову і знову: темпи змін сьогодні є безпрецедентними та приголомшливими. Робототехніка, генетика, штучний інтелект, нанотехнології та багато іншого буквально "змінюють усе". Так, величезна кількість робочих місць знаходиться під загрозою витіснення завдяки штучному інтелекту. Різноманітні «генетичні дива» одночасно відкривають широкі перспективи для медичних досягнень, але водночас можуть перетворити світ на наукову фантастику. Усе навколо зміниться — як у хорошому, так і у поганому сенсі. Причому майже миттєво. Відомий фізик Альберт Бартлетт навіть сказав: "Найбільший недолік людської раси — це наша нездатність зрозуміти експоненційну функцію".

З точки зору бізнесу, та й уряду, існує тільки один варіант дієвої стратегії — постійні, швидкі інновації. Власне, інновації зараз — це і є стратегія. «Культура інновацій» повинна бути вбудована в серце компанії, топ-менеджменту важливо плекати її та робити центральним завданням для кожної управлінської посади. Хто є інноватором у вашій організації? Мають бути всі. Культура інновацій перетворює компанію на школу, навчальну машину, експериментальну лабораторію. Хоча, зрозуміло, впровадження та підтримання такої культури є складним завданням в більшості організацій — це вимагає щоденної уваги сьогодні й назавжди.

У Facebook є така мантра: «рухайся швидко, ламай речі». Вона повинна стати мантрою для усіх. Фактично, вона означає: буквально кожен працівник повинен випробовувати щось нове кожного дня. А результат буде таким: хто робить найбільше помилок, той перемагає. Пробувати багато нового обов'язково означає часто зазнавати невдачі. Лідери повинні зрозуміти це і зробити спроби та помилки центральним елементом стратегії й культури організації. Хороші спроби, нехай вони й зазнали невдачі, потрібно вітати, а не карати.

Майже таким же важливим елементом, як багато спроб, є різноманітність. Кожна бізнес-одиниця повинна стати «божевільним» міксом поглядів, традицій і смаків, а також постійно підтримувати зв’язок із людьми «ззовні». Крім того, варто стимулювати в працівниках цікавість: щоб вони задавали питання про все, кожного дня, ставили все більше і більше питань — і, звісно, переводили відповіді у нові спроби.

Інновації в довгостроковій перспективі рідко завдячують своїм успіхом якійсь великій проривній ідеї. Частіше набагато ефективніше — взяти якусь ідею, довго її шліфувати та покращувати, вдосконалювати знову і знову — доки не з’явиться щось магічне. А іноді малесенькі кроки дають значні результати. Скажімо, одне казино у Лас-Вегасі змінило вигляд під’їзної доріжки: з крутого повороту у 90 градусів вона стала плавною кривою. Як наслідок, кількість людей, які стали заїжджати в казино, збільшилась удвічі. А Walmart достатньо було збільшити розмір візка, щоб подвоїти обсяг продажу малої побутової техніки.

Маленьке часто перемагає велике. Величезні компанії рідко бувають кращими інноваторами. Маленькі та середні фірми вміють це набагато краще. Саме вони генерують найцікавіші ідеї та рухають вперед економічний прогрес.

Багато хто говорить про «смерть ієрархії», але навряд чи це станеться. Тим більше, це й небажано — в організації має бути структура підзвітності. З іншого боку, велика частина роботи в сучасних компаніях здійснюватиметься проектними командами, в які входитимуть працівники з різних підрозділів. Перелік цих команд постійно змінюватиметься, вони будуть з’являтись під певну задачу, виконувати її та зникати, аби потім сформуватись знову — вже в іншому складі та заради іншої мети. Для компаній буде дуже корисно підтримувати структуру, яка це дозволятиме.

І, нарешті, культура інновацій повинна народжуватись дуже рано — вона має бути закладена в систему освіти, щоб діти вперше стикались із нею ще у п’ять років. Одна з її головних тез — «хто робить найбільше помилок, той перемагає» — суперечить традиційним принципам освіти. Тому їх потрібно буде переглянути заради економічного зростання у короткостроковій — і особливо довгостроковій — перспективі.

За матеріалами "Innovation Is Strategy", Tom Peters.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)