КОМЕНТАРІ | Навички управління 3 січня 2013 р.

Проблеми поведінкового аспекту управління

Браян Ев'є (Brian Evje), консультант з питань управління та організаційної ефективності у Slalom Consulting, розповідає про проблеми, з якими доводиться стикатися керівникам, коли вони працюють над поведінковими аспектами управління.

Браян Ев'є (Brian Evje)
Браян Ев'є
(Brian Evje)
Дуже довго ми були переконані, що спеціальні професійні навички (hard skills) та особистісні навички (soft skills) є взаємовиключними. Спеціальні навички орієнтовані на створення цінності, тоді як особистісні базуються на відчуттях і орієнтуються на управління.

У реальності ж навички управління не мають нічого спільного із "особистісними". Справжнє лідерство передбачає цілком конкретний набір спеціальних навичок.

Визначення "спеціальних" та "особистісних" навичок

Спеціальними навичками ми називаємо ті, що так чи інакше пов'язані з нашою професією. Наприклад, розробник програмного забезпечення повинен знати мову програмування, а фінансовий менеджер — принципи обліку та аудиту. Це і є "спеціальні навички".

Особистісними навичками називають поведінкові фактори взаємодії між людьми, які іноді впливають на ефективність виконання робочих завдань. Якщо розробнику ПЗ необхідно взаємодіяти з колегами для того, щоб створити певний продукт, то тут можуть брати участь його особистісні навички.

Таким чином, спеціальні навички гарантують, що робота буде виконана, а особистісні, що робота буде виконана добре. Лідерство, в свою чергу, передбачає комплексний підхід до обидвох типів навичок.

Спеціальні та особистісні навички лідерства

Лідерство має свій набір спеціальних навичок, таких як здатність аналізувати дані, приймати вчасні та якісні рішення чи встановлювати завдання і пріоритети.

З поведінкової точки зору лідерство вимагає надзвичайно високого рівня навичок взаємодії з іншими, їх мотивацію та оцінку, а також стимулювання інших до ефективної роботи в групах.

На жаль, багато лідерів не до кінця розуміють об'єм своєї відповідальності і потрапляють у пастку "нелідерських" завдань — тобто починають виконувати роботу, яку повинна виконувати їхня команда. Мікроменджмент — яскравий приклад такої "нелідерської" роботи.

Як покращити лідерські навички

Лідерство — складна професія, оскільки взаємодія з людьми завжди складна. Нижче наведено три поради, які допоможуть вам покращити свої лідерські навички.

1. Не забувайте, що міжособистісні навички дуже важливі. Працюйте над розвитком своїх міжособистісних навичок і пам'ятайте, що для ефективного управління людьми, вам спершу потрібно навчитися керувати собою.

2. Переосмисліть своє розуміння "спеціальних" та "особистісних" навичок. Запитайте себе: "Як я визначаю та розвиваю свої спеціальні та особистісні навички? Чи зберігаю я фокус на сфері відповідальності лідера, чи часто виходжу на територію, за яку повинні відповідати мої підлеглі?"

3. Не відмовляйтесь від допомоги. Іноді складно визначити, як наша поведінка та звички впливають на інших. Щоб відповісти на це непросте запитання, вам з великою ймовірністю знадобиться хороший наставник.

За матеріалами "Why Executives Are So Bad At The Behavioral Side Of Management", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Закупівельна логістика та управління запасами (Віктор Пузанов)
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)