КОМЕНТАРІ | Мотивація 15 лютого 2012 р.

Вісім речей, які найбільше потрібні вашим підлеглим

"Забудьте про підвищення чи збільшення кількості бонусів для співробітників. Вони важливі, але це не те, чого дійсно хоче ваш персонал", — стверджує Джефф Хейден (Jeff Haden), автор більш ніж 30 книг, в тому числі на тему бізнесу та інвестицій.

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)
Зарплата дуже важлива. Але це лише "один бік медалі". Підвищення зарплати, як і купівля більшого будинку — дуже швидко перетворюється на нову норму. Тому збільшення винагороди не означає, що співробітник автоматично почне працювати краще. Залученість, робоча етика та мотивація взагалі не залежать від рівня зарплати.

Для того ж, щоб ваші підлеглі дійсно турбувалися про бізнес, їм потрібні 8 речей:

  1. Свобода. Саме автономія в кінцевому результаті веде до залученості та отримання задоволення від робочого процесу. Намагайтесь раз і назавжди відмовитися від мікроменеджменту і давати своїм співробітникам максимальну свободу, коли це можливо.

  2. Цілі. Кожна людина, навіть якщо вона це заперечує, має в собі "ген" конкурентності. Цілі ж створюють відчуття доцільності і додають трішки "значення" у кожну, навіть найбільш нудну та монотонну роботу.

  3. Місія. Всі ми хочемо відчувати себе частиною чогось більшого. Саме тому ваші підлеглі повинні розуміти, чого ви прагнете досягнути для вашого бізнесу, клієнтів та спільноти. Найкраще ж буде, якщо кожен співробітник отримає змогу створити свою власну місію, яка узгоджуватиметься та підсилюватиме місію компанії.

  4. Очікування. Люди повинні розуміти, чого від них очікують. Для більшості співробітників немає нічого гіршого, ніж відсутність розуміння, чого хоче від них керівник і як він реагуватиме на ті чи інші його дії. Якщо стандарти у вашій компанії змінилися — докладіть усіх зусиль, щоб донести інформацію про нові стандарти до кожного працівника.

  5. Внесок. Кожен прагне, щоб до його порад та ідей прислухалися. Якщо ви не даєте співробітникам активно висловлюватися, вносити пропозиції та втілювати ідеї — ви перетворюєте його на робота. А немає нічого більш наївного, ніж сподіватися, що робот буде турбуватися про результативність чи успішність вашої компанії.

  6. Зв'язок. Люди не хочуть працювати виключно за гроші. Вони хочуть відчувати, що працюють з реальними людьми і для реальних людей. Саме тому ви повинні приділяти увагу своїм людям, цікавитися їхніми справами, дякувати їм за добре виконану роботу...

  7. Послідовність. Більшість людей готові терпіти навіть найбільш вимогливого та критичного керівника, якщо він однаково ставиться до всіх підлеглих. Єдиний спосіб демонструвати послідовність — це створити відкриту і прозору систему, в якій кожен розуміє, за що покарано чи винагороджено іншого.

  8. Майбутнє. Кожна робота повинна вести до чогось більшого... незалежно від того, в рамках компанії чи поза ними. Якщо співробітники відчувають, що ви справді турбуєтесь про їхнє майбутнє — вони працюють зі справжнім натхненням. Допомагайте людям рухатися до їхньої мрії, навіть якщо їхня мрія знаходиться поза межами вашої компанії.

Співробітники потурбуються про ваш бізнес тільки за умови, якщо спершу ви потурбуєтесь про них.

За матеріалами "8 Things Your Employees Need Most", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
10-31 травня 2019
Київ
MASTER SALES. Системний курс навчання керівників відділу продажів
14-15 травня 2019
Київ
Видатний керівник: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)