РЕЦЕНЗІЇ | Книга 23 лютого 2006 р.

Бізнес з Дарвіном: Як великі компанії проводять інноваційну діяльність на кожній фазі своєї еволюції
(Dealing with Darwin: How Great Companies Innovate at Every Phase of Their Evolution)

Автор книги: Geoffrey A. Moore (Portfolio, 2005)

Впливовий бізнес-гуру Geoffrey Moore, відомий за свої попередні книжки про проривні технології та високотехнологічні ринки, представив свою нову роботу, основна тема якої — вічна інновація. Darwin зміщує фокус з товарів і ринків на саму компанію, показуючи, як фірми повинні безперебійно еволюціонувати шляхом впровадження інновацій, щоб підтримувати конкурентні переваги на все зростаючему комодизованому ринку.

Назва з'явилася під впливом переконання автора, що компанії на вільному ринку функціонують у такому ж типі середовища, як і органічні системи, а саме — конкуренція породжує інноваційну діяльність; у ході вибору споживачами товару відбувається природній процес відбору (виживання найкращих); кожне нове покоління у конкурентній боротьбі з'являється на все вищому рівні компетенції тощо.

Ключ до успіху — розуміння та адаптація до змін у конкурентному середовищі. "Це книга про інновації та бездіяльність," — пише Moore. "Вона намагається відповісти на базове запитання дарвінізму: Яким чином можно постійно впроваджувати інновації? До цього нас змушують сили природного відбору."

Впровадження інновацій — важка робота. Moore стверджує, що існує 14 "типів" інноваційної діяльності, починаючи від простого розширення виробничих ліній до повного підриву ринку. Обрати найбільш доречний інноваційний тип — робота керівництва.

Книга розпочинається з основоположних моделей, в яких розглядається економіка інноваційної діяльності та взаємозв'язок між інноваціями та зрілістю ринку, а також між інноваціями та архітектурою бізнесу. Виходячи з цього, Moore обговорює багато аспектів управління інноваційною діяльністю у різних типах середовища, і закінчує думкою, що корпоративна бездіяльність (інертність) — опір змінам — насправді може допомогти програмі безперебійного впровадження інновацій, якщо її правильно зрозуміти та ефективно скерувати.

Moore спирається на більш ніж 100 прикладів з реального життя від Cisco та інших компаній для підтвердження своїх ідей, тим самим перетворюючи книгу на практичний посібник для менеджерів усіх рівнів, а також на роботу по адаптації та інтеграції попередніх досліджень на тему теорії інновації.

Анна Качкалда, за матеріалами Knowledge@Wharton.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)