РЕЦЕНЗІЇ | Книга 23 лютого 2006 р.

Бізнес з Дарвіном: Як великі компанії проводять інноваційну діяльність на кожній фазі своєї еволюції
(Dealing with Darwin: How Great Companies Innovate at Every Phase of Their Evolution)

Автор книги: Geoffrey A. Moore (Portfolio, 2005)

Впливовий бізнес-гуру Geoffrey Moore, відомий за свої попередні книжки про проривні технології та високотехнологічні ринки, представив свою нову роботу, основна тема якої — вічна інновація. Darwin зміщує фокус з товарів і ринків на саму компанію, показуючи, як фірми повинні безперебійно еволюціонувати шляхом впровадження інновацій, щоб підтримувати конкурентні переваги на все зростаючему комодизованому ринку.

Назва з'явилася під впливом переконання автора, що компанії на вільному ринку функціонують у такому ж типі середовища, як і органічні системи, а саме — конкуренція породжує інноваційну діяльність; у ході вибору споживачами товару відбувається природній процес відбору (виживання найкращих); кожне нове покоління у конкурентній боротьбі з'являється на все вищому рівні компетенції тощо.

Ключ до успіху — розуміння та адаптація до змін у конкурентному середовищі. "Це книга про інновації та бездіяльність," — пише Moore. "Вона намагається відповісти на базове запитання дарвінізму: Яким чином можно постійно впроваджувати інновації? До цього нас змушують сили природного відбору."

Впровадження інновацій — важка робота. Moore стверджує, що існує 14 "типів" інноваційної діяльності, починаючи від простого розширення виробничих ліній до повного підриву ринку. Обрати найбільш доречний інноваційний тип — робота керівництва.

Книга розпочинається з основоположних моделей, в яких розглядається економіка інноваційної діяльності та взаємозв'язок між інноваціями та зрілістю ринку, а також між інноваціями та архітектурою бізнесу. Виходячи з цього, Moore обговорює багато аспектів управління інноваційною діяльністю у різних типах середовища, і закінчує думкою, що корпоративна бездіяльність (інертність) — опір змінам — насправді може допомогти програмі безперебійного впровадження інновацій, якщо її правильно зрозуміти та ефективно скерувати.

Moore спирається на більш ніж 100 прикладів з реального життя від Cisco та інших компаній для підтвердження своїх ідей, тим самим перетворюючи книгу на практичний посібник для менеджерів усіх рівнів, а також на роботу по адаптації та інтеграції попередніх досліджень на тему теорії інновації.

Анна Качкалда, за матеріалами Knowledge@Wharton.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)