РЕЦЕНЗІЇ | Книга 23 лютого 2006 р.

Бізнес з Дарвіном: Як великі компанії проводять інноваційну діяльність на кожній фазі своєї еволюції
(Dealing with Darwin: How Great Companies Innovate at Every Phase of Their Evolution)

Автор книги: Geoffrey A. Moore (Portfolio, 2005)

Впливовий бізнес-гуру Geoffrey Moore, відомий за свої попередні книжки про проривні технології та високотехнологічні ринки, представив свою нову роботу, основна тема якої — вічна інновація. Darwin зміщує фокус з товарів і ринків на саму компанію, показуючи, як фірми повинні безперебійно еволюціонувати шляхом впровадження інновацій, щоб підтримувати конкурентні переваги на все зростаючему комодизованому ринку.

Назва з'явилася під впливом переконання автора, що компанії на вільному ринку функціонують у такому ж типі середовища, як і органічні системи, а саме — конкуренція породжує інноваційну діяльність; у ході вибору споживачами товару відбувається природній процес відбору (виживання найкращих); кожне нове покоління у конкурентній боротьбі з'являється на все вищому рівні компетенції тощо.

Ключ до успіху — розуміння та адаптація до змін у конкурентному середовищі. "Це книга про інновації та бездіяльність," — пише Moore. "Вона намагається відповісти на базове запитання дарвінізму: Яким чином можно постійно впроваджувати інновації? До цього нас змушують сили природного відбору."

Впровадження інновацій — важка робота. Moore стверджує, що існує 14 "типів" інноваційної діяльності, починаючи від простого розширення виробничих ліній до повного підриву ринку. Обрати найбільш доречний інноваційний тип — робота керівництва.

Книга розпочинається з основоположних моделей, в яких розглядається економіка інноваційної діяльності та взаємозв'язок між інноваціями та зрілістю ринку, а також між інноваціями та архітектурою бізнесу. Виходячи з цього, Moore обговорює багато аспектів управління інноваційною діяльністю у різних типах середовища, і закінчує думкою, що корпоративна бездіяльність (інертність) — опір змінам — насправді може допомогти програмі безперебійного впровадження інновацій, якщо її правильно зрозуміти та ефективно скерувати.

Moore спирається на більш ніж 100 прикладів з реального життя від Cisco та інших компаній для підтвердження своїх ідей, тим самим перетворюючи книгу на практичний посібник для менеджерів усіх рівнів, а також на роботу по адаптації та інтеграції попередніх досліджень на тему теорії інновації.

Анна Качкалда, за матеріалами Knowledge@Wharton.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
ПрокрастинаціяПрокрастинація

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)