РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 15 січня 2021 р.

Своя справа: що потрібно для успіху бізнесменові-початківцю

Джерело: Mind.ua

На які питання потрібно відповісти самому собі перш ніж взагалі відкривати власну справу? А що як для розвитку своєї справи вам потрібне щось більше, ніж просто підприємницький хист? Власним досвідом у книзі «Працювати на себе» (The E-Myth Revisited) з вами поділиться Майкл Ґербер (Michael Gerber), консультант з малого бізнесу та засновник компанії з навчання бізнес-навичок Michael E. Gerber Companies. Журнал Inc. назвав містера Ґербера «світовим гуру малого бізнесу» за його серію книг E-Myth.

Бекграунд. Після першого видання книжки «Міф підприємництва» автор та його колеги поспілкувалися з тисячами підприємців і власників малого бізнесу, менеджерами і технічними фахівцями з усього світу, майже з усіма, хто пов’язаний із бізнесом, підприємницькою діяльністю, економічним розвитком і розвитком компанії будь-якого розміру, форми та обсягу.

Завдяки всім цим зустрічам, книжка містить відповіді на багато запитань, які виникали щодо міфу підприємництва за багато років. Вона допоможе читачам подивитися на власну справу по-новому, можливо, застосувати інший підхід, більш рішучий та мудрий, завдяки розумінню основних принципів побудови власного бізнесу.

Чому, попри величезну кількість доступної інформації про те, як досягти успіху в малому бізнесі, лише кілька підприємців стають справді успішними?

Ви наполегливо працюєте, але не заробляєте достатньо грошей?

Що потрібно для створення власної бізнес-системи, і з чого почати?

Вочевидь, пан Гербер знає відповіді на ці питання.

І ми хочемо, щоб до того часу, як ви дочитаєте цю книжку, ви теж почали розуміти, що і як вам робити для досягнення бажаних результатів.

Своя справа: що потрібно для успіху бізнесменові-початківцю

Сюжет. Коли ви починаєте власний бізнес, у вас є мрія. Мрія, яка і спонукала вас ризикнути і стати підприємцем. Але потім, у більшості випадків, мрія перетворюється на справжнє жахіття.

Саме з жертвою такого «нападу підприємництва», молодою жінкою на ім’я Сара, знайомиться автор. І далі читач немов спостерігає за спілкуванням автора і Сари, паралельно відволікаючись на поради та роздуми автора щодо основних принципів ведення бізнесу.

Логіка книжки досить чітка та зрозуміла. Назви розділів нагадують план дій або маршрутний лист, який допоможе підприємцю пройти власний шлях становлення.

На перший погляд, вона подібна до художньої книги, де через образи, історії ти отримуєш рецепт успіху, заклик до дій. Читаючи, починаєш розуміти, що існує тісний взаємозв’язок між твоїм внутрішнім світом і успіхом твого бізнесу.

З’являється бачення структури, принципів роботи та правил гри. Досить цікавий погляд на франчайзинг та корисні поради щодо виявлення та пропрацювання власних сильних та слабких сторін. Автор вчить працювати НАД своїм бізнесом, а не В ньому.

Ви не знайдете тут зарозумілих термінів, формул чи алгоритмів, але, якщо читати уважно та вдумливо, можна легко проаналізувати свій вже наявний або майбутній бізнес на відповідність його всім правилам створення ефективного малого бізнесу, таким як мета і програма розвитку, а також кадрова, організаційна та маркетингова стратегії.

Ця книжка про досягнення результатів, а не просто про те, «як досягти мети». Але такі книжки самі по собі не працюють. Працюють люди, працює ідея. Щоразу, коли ви її застосовуєте.

Головне правило — діяти. Не почавши діяти, ви залишитеся на рівні хорошої ідеї та творчої думки.

Пам’ятайте:

  • Коли ви щось чуєте, ви це забуваєте.
  • Коли ви щось бачите, ви це запам’ятовуєте.
  • Коли ви починаєте працювати, ви розумієте.

Розпочнімо.

Вам сподобається, якщо: ви власник малого бізнесу або ж хотіли б його розпочати, але не дуже волієте відвідувати нудні курси і лекції. Книжка, що написана простою, зрозумілою мовою, з любов’ю та увагою до читача, стане вам у пригоді.

Вам не сподобається, якщо: ви звикли отримувати чіткі інструкції та алгоритми дій, сподівання на певну «чарівну пігулку», завдяки якій ваш бізнес перетвориться на успішний. Ви не хочете докладати зусиль і відмовляєтеся бачити недоліки у власній стратегії ведення бізнесу.

Головна причина прочитати: практичність викладеного, наявність чітких порад і стратегій на прикладі конкретних ситуацій. І найголовніше — книга допомагає структурувати свої бажання і не забувати ту мету, яка була поштовхом для відкриття власної справи.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
11 березня — 28 квітня 2021
Онлайн-курс
Школа Керівника і Власника бізнесу: унікальний авторський курс із системного розвитку бізнесу
15-19 березня 2021
Київ
Системне навчання HR-менеджера: HR-стратегія, Мотивація та Оцінка персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)