РЕЦЕНЗІЇ | Книга 12 серпня 2010 р.

Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20

What I Wish I Knew When I Was 20

Професор Стенфордського Університету доктор Тіна Сіліг (Tina Seelig) пропонує десять провокативних уроків, які ставлять виклики та надихають читачів поглянути на себе через нову призму. У своїй книзі "Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20" (What I Wish I Knew When I Was 20) вона ділиться історіями, які часто розповідає своїм студентам: провокативними, натхненними, з великою долею людяності та гумору.

Основні віхи життя, такі як закінчення школи та перехід у нове університетське оточення чи початок нової кар'єри можуть бути дуже важкими психологічно. Дуже страшно робити вибір, знаючи, що ніхто не зможе напевне сказати, чи був він правильним. Не існує раз і назавжди визначених рецептів успіху. Навіть пошук того, з чого почати, може виявитися доволі складним завданням.

Сторінки книги "Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20" переповнені фантастичними прикладами, починаючи зі шкільної лави, і закінчуючи кріслом генерального директора. Сіліг відмовляється від старих правил, пропонуючи цілковито нову модель досягнення нашого найвищого потенціалу. По суті, вона навчає нас робити неможливе, відновлюватися після провалу і перетворювати практично будь-яку проблему на нову можливість.

Книга "Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20" — обов'язковий атрибут для кожного, хто хоче залишити свій слід у цьому світі.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
28 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ділові переговори: технології вашої перемоги (Ірина Головньова)
31 січня — 28 березня 2017
Онлайн-курс
On-line Школа управління: системне навчання керівників (Наталія Павлова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)