РЕЦЕНЗІЇ | Книга 12 серпня 2010 р.

Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20

What I Wish I Knew When I Was 20

Професор Стенфордського Університету доктор Тіна Сіліг (Tina Seelig) пропонує десять провокативних уроків, які ставлять виклики та надихають читачів поглянути на себе через нову призму. У своїй книзі "Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20" (What I Wish I Knew When I Was 20) вона ділиться історіями, які часто розповідає своїм студентам: провокативними, натхненними, з великою долею людяності та гумору.

Основні віхи життя, такі як закінчення школи та перехід у нове університетське оточення чи початок нової кар'єри можуть бути дуже важкими психологічно. Дуже страшно робити вибір, знаючи, що ніхто не зможе напевне сказати, чи був він правильним. Не існує раз і назавжди визначених рецептів успіху. Навіть пошук того, з чого почати, може виявитися доволі складним завданням.

Сторінки книги "Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20" переповнені фантастичними прикладами, починаючи зі шкільної лави, і закінчуючи кріслом генерального директора. Сіліг відмовляється від старих правил, пропонуючи цілковито нову модель досягнення нашого найвищого потенціалу. По суті, вона навчає нас робити неможливе, відновлюватися після провалу і перетворювати практично будь-яку проблему на нову можливість.

Книга "Шкода, що я не знав цього, коли мені було 20" — обов'язковий атрибут для кожного, хто хоче залишити свій слід у цьому світі.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)