ТЕНДЕНЦІЇ | Маркетинг 16 вересня 2020 р.

Тренди та антитренди маркетингу — 2020

Автор: Аліна Биркун
Джерело: "НВ Бізнес"

Які важливі світові тенденції ми могли пропустити, а про які маркетингові інструменти вже не варто і згадувати.

Тренди та антитренди маркетингу — 2020

Маркетинг — це живий організм, який розвивається, видозмінюється і еволюціонує разом з нами. Щоб процвітати на ринку, бізнесу необхідно стежити за цим процесом і орієнтуватися на нього. Сьогодні ваша вибудована стратегія онлайн-продажу вже не актуальна. Холодні дзвінки, смс та Viber-розсилка стандартних повідомлень, несправжні відгуки на сайті, нав’язлива реклама — все це вже давно не привертає увагу аудиторії та не дає такої конверсії, яка була ще рік тому. Реклама розвивається, і старі її методи швидко набридають потенційним клієнтам. Давайте розберемось, які є головні тренди та антитренди маркетингу в 2020 році.

Отже, основними антитрендами сьогодні є:

  • бути всюди — на всіх платформах, у всіх соціальних мережах;
  • або, навпаки, мати один канал просування;
  • проводити масові розсилки по великих базах (смс, Viber);
  • використовувати безкоштовні стокові картинки;
  • холодні дзвінки з типовими впізнаваними скриптами (тобто зі сценаріями розмови з потенційними клієнтами, що записані у формі питання-відповідь);
  • та всі інші фішки нав’язливого маркетингу — відео, що автоматично програється, тонна контенту заради CEO, великий обсяг текстів, пуш-повідомлення, знеособлений e-mail-маркетинг тощо.

Які еволюційні зміни ми могли пропустити в маркетингу?

Маркетологи запевняють, що 2020 рік — це рік інтерактивної реклами. Тобто, популярними стали гейміфікація контенту, тести, опитування — все, що залучає у комунікацію з брендом. На часі завжди актуальна простота: менше тексту, зрозумілий дизайн сайту, візуалізація контенту.

Будь-яку інформацію краще подавати в такому вигляді, щоб весь її зміст можна було передати за 6 секунд — останні дослідження спеціалістів демонструють, що саме стільки часу в середньому ми зосереджуємось на чомусь, перед тим як відволіктись. Через це виник новий тренд на майданчики, де простіше і веселіше, де менше брендів і реклами, де менше змушують думати. Яскравий цьому приклад — соціальна мережа TikTok. Деякі відомі українські компанії вже успішно розвиваються на цій платформі — магазини Алло, Intertop, Цитрус, Розетка, Фокстрот та інші.

Будь-яку інформацію краще подавати в такому вигляді, щоб весь її зміст можна було передати за 6 секунд

Популярні сервіси для просування товарів і послуг, такі як Facebook та Youtube, почали запроваджувати обмеження. Наприклад, Facebook змінив політику новинної стрічки: тепер в пріоритеті у користувачів пости від друзів, сім’ї і груп, а вже потім — оголошення від брендів і ЗМІ. Все це призвело до зниження органічного охоплення і викликало певний ажіотаж серед маркетологів.

На YouTube почали діяти нові обмеження по відношенню до дітей. Згідно з новими правилами, коли автор позначає ролик як дитячий, то для нього виключається персоналізована реклама, коментарі, живий чат та деякі інші функції. Для того, щоб обійти всі неприємні новації і обмеження, брендам тепер потрібно працювати на якість контенту та на зацікавленість своєї аудиторії.

Бізнесу також варто взяти на замітку ще один тренд 2020 року — захист психологічного здоров’я клієнтів, профілактика вигорань, вибудовування особистих кордонів, турбота про спокій. Людей треба рятувати від токсичної продуктивності, дофамінової залежності тощо.

Маркетинг 2020 року — це, перш за все, стратегія. Поодинокі рішення не працюють. Найголовніше — залишатись в інформаційному просторі, бути в курсі останніх змін та новацій, щоб досягти фінансового успіху.

Ілюстрація: Hacker Noon

Про автора:

    Аліна Биркун, експерт відділу корпоративних комунікацій Київської торгово-промислової палати.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)