ТЕНДЕНЦІЇ | Брендинг 27 вересня 2011 р.

Тенденції, які формують рекламну та брендингову сферу

Постійний розвиток технологій та їхнє входження практично в усі сфери нашого життя змінюють рекламну та брендингову сферу. Компанії, основною компетенцією яких є комунікація, завжди уважно стежили за розвитком нових способів інтерактивної взаємодії зі споживачами і з особливою прихильністю сприймали появу нових технологій комунікації.

Ключовими трансформаційними елементами, які сьогодні формують ландшафт всієї сфери є наступні.

Мобільні інновації

Що більш розповсюдженими стають мобільні технології, то частіше вони стають інструментом рекламної та брендингової сфери. Споживачі зазвичай мають кращий досвід отримання повідомлень завдяки своїм телефонам чи мобільним пристроям, ніж через комп'ютери. Бренди пов'язують себе з кожним споживачем найбезпосереднішим чином і мають змогу підтримувати з ними максимально природну комунікацію.

Інтернет-телебачення

Інетрент-телебачення дало поштовх до розвитку абсолютно нових програм та систем, які використовуються рекламною та брендинговою сферами. Все більша кількість компаній активно користуються можливостями телебачення, підключеного до Інтернету. Більше того, бренди все частіше задумуються про запуск власних каналів інтернет-телебачення. А саме телебачення стає принципово не схожим на те, яким воно було на початку 2000-их років. Воно стає більш персоналізованим.

NFC

Користувачі швидко звикають до новітніх технологій — однією з яких є NFC (Near field communication). Це технологія комунікації між двома мобільними приладами, які знаходяться близько один до одного — тобто це, по суті, ще один спосіб передачі даних. Планується, що NFC буде використовуватися, наприклад, для оплати телефоном покупок в супермаркеті. Не дивно, що цією технологією так зацікавилася рекламна та брендингова сфера.

Маркетинг у соціальних медіа

Соціальні медіа продовжують розвиватися. Компанії використовують безліч сервісів, щоб достукатися до своїх споживачів, які в прямому сенсі знаходяться на відстані витягнутої руки. Ця тенденція особливо важлива для малого бізнесу, який тепер може дозволити собі використовувати дешеві способи просування.

За матеріалами "Trends That are Shaping the Advertising and Branding Industry", POPSOP.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)
1 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)