Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Брендинг 27 вересня 2011 р.

Тенденції, які формують рекламну та брендингову сферу

Постійний розвиток технологій та їхнє входження практично в усі сфери нашого життя змінюють рекламну та брендингову сферу. Компанії, основною компетенцією яких є комунікація, завжди уважно стежили за розвитком нових способів інтерактивної взаємодії зі споживачами і з особливою прихильністю сприймали появу нових технологій комунікації.

Ключовими трансформаційними елементами, які сьогодні формують ландшафт всієї сфери є наступні.

Мобільні інновації

Що більш розповсюдженими стають мобільні технології, то частіше вони стають інструментом рекламної та брендингової сфери. Споживачі зазвичай мають кращий досвід отримання повідомлень завдяки своїм телефонам чи мобільним пристроям, ніж через комп'ютери. Бренди пов'язують себе з кожним споживачем найбезпосереднішим чином і мають змогу підтримувати з ними максимально природну комунікацію.

Інтернет-телебачення

Інетрент-телебачення дало поштовх до розвитку абсолютно нових програм та систем, які використовуються рекламною та брендинговою сферами. Все більша кількість компаній активно користуються можливостями телебачення, підключеного до Інтернету. Більше того, бренди все частіше задумуються про запуск власних каналів інтернет-телебачення. А саме телебачення стає принципово не схожим на те, яким воно було на початку 2000-их років. Воно стає більш персоналізованим.

NFC

Користувачі швидко звикають до новітніх технологій — однією з яких є NFC (Near field communication). Це технологія комунікації між двома мобільними приладами, які знаходяться близько один до одного — тобто це, по суті, ще один спосіб передачі даних. Планується, що NFC буде використовуватися, наприклад, для оплати телефоном покупок в супермаркеті. Не дивно, що цією технологією так зацікавилася рекламна та брендингова сфера.

Маркетинг у соціальних медіа

Соціальні медіа продовжують розвиватися. Компанії використовують безліч сервісів, щоб достукатися до своїх споживачів, які в прямому сенсі знаходяться на відстані витягнутої руки. Ця тенденція особливо важлива для малого бізнесу, який тепер може дозволити собі використовувати дешеві способи просування.

За матеріалами "Trends That are Shaping the Advertising and Branding Industry", POPSOP.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Доктрина шокаДоктрина шока
МВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мираМВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мира
Истинный профессионализмИстинный профессионализм

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)