ТЕНДЕНЦІЇ | Брендинг 27 вересня 2011 р.

Тенденції, які формують рекламну та брендингову сферу

Постійний розвиток технологій та їхнє входження практично в усі сфери нашого життя змінюють рекламну та брендингову сферу. Компанії, основною компетенцією яких є комунікація, завжди уважно стежили за розвитком нових способів інтерактивної взаємодії зі споживачами і з особливою прихильністю сприймали появу нових технологій комунікації.

Ключовими трансформаційними елементами, які сьогодні формують ландшафт всієї сфери є наступні.

Мобільні інновації

Що більш розповсюдженими стають мобільні технології, то частіше вони стають інструментом рекламної та брендингової сфери. Споживачі зазвичай мають кращий досвід отримання повідомлень завдяки своїм телефонам чи мобільним пристроям, ніж через комп'ютери. Бренди пов'язують себе з кожним споживачем найбезпосереднішим чином і мають змогу підтримувати з ними максимально природну комунікацію.

Інтернет-телебачення

Інетрент-телебачення дало поштовх до розвитку абсолютно нових програм та систем, які використовуються рекламною та брендинговою сферами. Все більша кількість компаній активно користуються можливостями телебачення, підключеного до Інтернету. Більше того, бренди все частіше задумуються про запуск власних каналів інтернет-телебачення. А саме телебачення стає принципово не схожим на те, яким воно було на початку 2000-их років. Воно стає більш персоналізованим.

NFC

Користувачі швидко звикають до новітніх технологій — однією з яких є NFC (Near field communication). Це технологія комунікації між двома мобільними приладами, які знаходяться близько один до одного — тобто це, по суті, ще один спосіб передачі даних. Планується, що NFC буде використовуватися, наприклад, для оплати телефоном покупок в супермаркеті. Не дивно, що цією технологією так зацікавилася рекламна та брендингова сфера.

Маркетинг у соціальних медіа

Соціальні медіа продовжують розвиватися. Компанії використовують безліч сервісів, щоб достукатися до своїх споживачів, які в прямому сенсі знаходяться на відстані витягнутої руки. Ця тенденція особливо важлива для малого бізнесу, який тепер може дозволити собі використовувати дешеві способи просування.

За матеріалами "Trends That are Shaping the Advertising and Branding Industry", POPSOP.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління фінансами для керівників (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)