МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Три способи чітко донести стратегію компанії
04.07.2025 Константінос Маркідес (Constantinos C. Markides), Ендрю МакЛеннан (Andrew MacLennan)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 290

2. Лідерство під час кризи: як підтримувати бойовий дух команди в умовах війни
21.06.2025 Олеся Ульянова  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 277

3. Чому фінансові директори мають контролювати цінову стратегію
02.05.2025 Стефан Ліозу (Stephan Liozu)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 236

4. Як інтегрувати генеративний ШІ у вашу маркетингову стратегію?
13.06.2025 Дхрув Ґревал (Dhruv Grewal), Синтія Саторніно (Cinthia B. Satornino), Томас Девенпорт (Thomas H. Davenport), Абхіджит Гуха (Abhijit Guha)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 230

5. X-команди: як вирватися з корпоративного акваріуму
16.05.2025 Дебора Анкона (Deborah Ancona), Хенрік Бресман (Henrik Bresman)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 222

6. Чотири кроки для ефективного управління змінами
30.05.2025 Тім Йорк (Tim York)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 217

7. Кайдзен: принципи, методи і важливість для компаній
03.05.2024 Єнс Вальтер (Jens Walter)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 133

8. Стратегування як система ухвалення рішень в умовах невизначеності
11.04.2025 Володимир Савчук, Дмитро Ковальов, фрагмент книги «Стратегування в умовах невизначеності»  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 110

9. Клієнтський сервіс vs. клієнтський досвід: ключові відмінності
29.09.2024 Кіт О’Брайен (Keith O’Brien)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 110

10. FMEA: інструмент зменшення помилок та покращення процесів
18.12.2020 Юлія Ісаєнко, Тетяна Твердушка  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 105

11. Що таке агентний штучний інтелект та як він змінить нашу роботу
25.04.2025 Марк Перді (Mark Purdy)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 104

12. 11 показників ефективності для вимірювання успіху інновацій
18.04.2025  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 100

13. ChangeOps: майбутнє професії change-менеджера та фокус на 2025 рік
14.03.2025 Ізольда Канікані (Isolde Kanikani)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 96

14. Міфи щодо змін, або Як кайдзен усуває всі перешкоди
29.08.2024 Роберт Маурер (Robert Maurer)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 95

15. Що інноватори, які створюють нові ринки, роблять по-іншому
09.01.2025 Чан Кім (W. Chan Kim), Рене Моборн (Renée A. Mauborgne), фрагмент книги «Beyond Disruption»  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 95

16. Шість принципів заразливості
06.09.2024 Йона Бергер (Jonah Berger)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 93

17. «Чорний капелюх»: як зрозуміти своїх конкурентів
21.12.2024 Джон Горн (John Horn)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 92

18. Як генеративний ШІ змінить роботу зі знаннями
09.10.2024 Джордж Вестерман (George Westerman), Мар’ям Алаві (Maryam Alavi)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 92

19. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 91

20. Next Management: оновлення компаній, інституцій і суспільства
07.03.2025 Річард Страуб (Richard Straub)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 91


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua