 Сьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.
Сьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.
Ви, безперечно, звертали увагу на той факт, що кожен автомобіль завжди має на собі позначку тієї чи іншої компанії. Те саме стосується і джинсів. І кросівок… Але не туфель. Позначка компанії є незмінним атрибутом кожного мобільного телефону, ноутбука… Але не краватки, не дорогоцінної прикраси.
Дивовижна річ, ми ніколи б не заплатили зайвих 50 чи 100 доларів за логотип на спині ділового костюму. Але ми готові заплатити навіть більше за логотип на телевізорі чи автомобілі…
Логотипи є обов’язковим атрибутом безлічі продуктів щоденного вжитку. Наручний годинник без логотипу – це вже не годинник. Навіть на олівцях повинен бути логотип! Але чомусь не на продуктах харчування! Не на меблях у вашій кімнаті!
На вашу думку, чи коштував би автомобіль без логотипу дешевше, ніж звичайний? Невже єдиним носієм бренду є логотип? А можливо справа зовсім не у логотипах, а у стилю життя?

 Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців
  Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців