Вільям Фішер (William Fisher), один з авторів журналу Hospitality, переконаний, що зазвичай вистачає всього однієї-двох хвилин спілкування з персоналом компанії для того, щоб визначити, на якій стадії вона знаходиться (на стадії зростання чи на стадії занепаду). Він розповідає про шість основних “нефінансових” індикаторів, які свідчать про те, що компанія “падає у прірву”.
Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
5 причин неефективності вашого керівника
Можливо вам доводилося спостерігати, що рішення у вашій компанії приймаються спонтанно і часто ви самі не можете пояснити, чому керівник поступає так, а не інакше. Причиною цьому далеко не завжди є хитрі плани топ-менеджменту, які нам, простим людям, не зрозуміти. Іноді це свідчить про неефективність керівника. Принаймні, так вважає Гленн Ллопіс (Glenn Llopis), один з дописувачі блогів Forbes.
Керівник-песиміст – доля українського бізнесу?
Чим відрізняється песиміст від оптиміста? Песиміст говорить: «Гірше не буває». Оптиміст каже: «Буває, буває…». Цей анекдот легко перенести в світ бізнесу, де керівники взяли собі відповідні ролі й діють за стереотипними правилами так званого полярного мислення.
Як втратити клієнта: 7 простих кроків
Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.
Портрет українського власника бізнесу
Для чого необхідний збірний портрет представників того або іншого соціального прошарку або професії? Він може дати загальне уявлення про стан суспільства й процесів, що відбуваються в ньому. Портрет українського власника в загальних його рисах може характеризувати ментальний і духовний стан українського бізнесу.
Сім способів захисту від шахрайства
Сумна правда відносно шахрайства полягає в тому, що на відміну від таких злочинів, як розбійний напад, грабіж або вбивство, це відбувається з нашої згоди. Чому б життя нас не вчило, ми завжди віримо в чудеса або (простою мовою) халяву.
Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)
Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.
Як землетрус в Японії впливає на український бізнес
Землетрус у Японії сколихнув увесь світ. Крім співчуття людям і жаху від побачених фотографій і відеосюжетів, ми відчуваємо особливий страх. І на нього неможливо вплинути або зупинити… Це страх смерті.
Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?
Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.
Дещо про природу ролі першої особи (частина І)
Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.
