Чим відрізняється песиміст від оптиміста? Песиміст говорить: «Гірше не буває». Оптиміст каже: «Буває, буває…». Цей анекдот легко перенести в світ бізнесу, де керівники взяли собі відповідні ролі й діють за стереотипними правилами так званого полярного мислення.
Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Як втратити клієнта: 7 простих кроків
Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.
Портрет українського власника бізнесу
Для чого необхідний збірний портрет представників того або іншого соціального прошарку або професії? Він може дати загальне уявлення про стан суспільства й процесів, що відбуваються в ньому. Портрет українського власника в загальних його рисах може характеризувати ментальний і духовний стан українського бізнесу.
Сім способів захисту від шахрайства
Сумна правда відносно шахрайства полягає в тому, що на відміну від таких злочинів, як розбійний напад, грабіж або вбивство, це відбувається з нашої згоди. Чому б життя нас не вчило, ми завжди віримо в чудеса або (простою мовою) халяву.
Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)
Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.
Як землетрус в Японії впливає на український бізнес
Землетрус у Японії сколихнув увесь світ. Крім співчуття людям і жаху від побачених фотографій і відеосюжетів, ми відчуваємо особливий страх. І на нього неможливо вплинути або зупинити… Це страх смерті.
Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?
Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.
Дещо про природу ролі першої особи (частина І)
Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.
Хочете бути більш ефективними? Більше спіть!
Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.
Чи можливо ефективно працювати вдома?
Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.