Чому можна навчитися у простого вуличного торговця

Чому можна навчитися у простого вуличного торговцяШон Рейн (Shaun Rein), власник консалтингової компанії China Market Research Group, на сторінках Forbes Russia ділиться трьома уроками в сфері управління бізнесом, які дав йому… простий вуличний торговець, його герой і справжній приклад для наслідування.

Читати далі →

15 запитань на співбесіді в Google

15 запитань на співбесіді в Google Google – не тільки омріяний роботодавець для тисяч менеджерів, розробників програмного забезпечення та інженерів, але й доволі прискіплива при відборі компанія. Окрім різноманітних дипломів (бажано – червоних), сертифікатів та інших документів, які підтверджують ваші досягнення у навчанні, людина, яка проводить співбесіду, швидш за все поставить вам декілька запитань, які змусять задуматися. Не факт, що ви дасте правильну відповідь на кожне з них. Але принаймні у Google зможуть оцінити гнучкість вашої думки та вміння швидко адаптуватися до нестандартних ситуацій.

Читати далі →

Гумор під час співбесіди

Гумор під час співбесіди В сучасному світі бізнесу різноманіття сприймається як перевага. І мова йде не лише про культурне чи етичне різноманіття, але й про географічне та професійне. Під час співбесіди увага роботодавця часто фокусується не стільки на професійності претендента, скільки на особистісному контексті. І тут в нагоді стає гумор, пише MBA Strategy з посиланням на книгу Джона Кадора (John Kador) “201 запитання для інтерв’ю” (201 Best Questions to Ask on Your Interview).

Читати далі →

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му У 2009-му році більшість лідерів перебували у стресовій ситуації, спровокованій світовою економічною кризою. Вони стикалися з постійними викликами, були вимушені долати непевність і приймати складні вимушені рішення, вибираючи менше із двох зол. Втім, 2010-ий рік обіцяє бути зовсім іншим, а тому лідерам варто задатися новими запитаннями. Перелік таких запитань пропонує наставник із питань управління та тренер доктор Шейлеш Такер (Shailesh Thaker) у своєму блозі.

Читати далі →

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцеві

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцевіАніта Роддік (Anita Roddick) – одна з найбільш неоднозначних, суперечливих та успішних жінок у світовому бізнесі. Її називали руйнівницею маркетингових стереотипів, а її компанію “The Body Shop” – феноменом. У книзі “Незвичайний бізнес” (Business as Unusual) розказана історія Аніти Роддік та її компанії з усіма її зльотами і падіннями. Вашій увазі пропонується уривок книги, де вона відверто пише про своє бачення того, що характеризує істинного підприємця.

Читати далі →

Як розвити в собі харизму?

Як розвити в собі харизму?Річард Вайзмен (Richard Wiseman), професор соціальної психології в Університеті Хертфордшира (Англія), вважає, що харизма – це не божественний дар, а є наполовину вродженою властивістю і наполовину набутою. Це значить, що потрібно не тільки з самого початку мати деякі здатності, але й уміти розвивати їх. Кожен харизматик володіє трьома якостями, стверджує Вайзмен. По-перше, сильно переживає свої емоції, по-друге, уміє заразити ними навколишніх і, нарешті, не піддається впливу інших харизматиків.

Читати далі →

Навчіться сприймайти свою компанію як «малий бізнес»

Навчіться сприймайти свою компанію як малий бізнес Коли підприємці говорять про свою компанію, від них рідко можна почути: “Я володію малим бізнесом”. Навіть через тиждень після створення вони сприймають свою компанію як “майбутній великий бізнес”, а їхня поведінка цілком і повністю відповідає їхнім грандіозним планам. Втім, попри мрії власників стартапів, їм все-таки варто навчитися входити в контакт з реальністю і сприймати свій бізнес таким, яким він є, а не таким, яким він можливо стане через 5 або 10 років, переконана Мерілен Делборг-Делфіс (Marylene Delbourg-Delphis), одна з авторів блога Idea Hub.

Читати далі →

Три міфи власного бізнесу

3 міфи власного бізнесуОстаннім часом тема власного бізнесу та підприємництва збурює навколо себе дуже багато галасу та не зовсім здорового романтизму. Власний бізнес перетворюється в новомодний тренд. Здобути особисту свободу, почати заробляти стільки, скільки хочеш, розкрити свій потенціал на 100% – для багатьох це звучить дуже заманливо. Але в дійсності створення власного бізнесу – справа не з легких і оточена багатьма пастками, стверджує одна з дописувачів журналу BizTimes.

Читати далі →

Сила первинних припущень

Сила первинних припущеньВся наша діяльність, в тому числі і в бізнесі, базується на деяких первинних припущеннях. І вони можуть виявитися неадекватними. В такому разі ми приречені тратити подеколи цілі роки на рух у неправильному напрямку. Цю ситуацію може яскраво проілюструвати розмова, яка відбулася між двома офіцерами колись ворожих армій.

Читати далі →