Як Стіва Балмера в Україні яйцями не закидали

Як Стів Балмер гостював в УкраїніВчора генеральний директор Microsoft Стів Балмер з одноденним робочим візитом відвідав столицю України. В рамках свого візиту він завітав до Київського Національного Університету та виступив перед студентами. Хоча на сам захід мені потрапити не вдалося, на щастя Microsoft організував мовлення безпосередньо із аудиторії, а тому вже сьогодні вранці я мав змогу переглянути запис. Поділюся кількома своїми враженнями від заходу.

Читати далі →

Вчимося бути цікавим клієнтом

Вчимося бути цікавим клієнтом99% матеріалів із маркетингу фокусується на прийомах та техніках продажу клієнтам. Майже ніхто не звертає уваги на те, що клієнти також можуть і навіть повинні “продавати” себе постачальникові, переконаний професор Гарвардського університету Джон Куелч (John Quelch), про що він і пише у статті, опублікованій у виданні Harvard Business School Working Knowledge.

Читати далі →

Скільки потрібно менеджерів на державній службі, щоб змінити країну?

Скільки потрібно менеджерів на державній службі, щоб змінити країну?Вже стало нормою бідкатися про те, що український державний апарат не справляється з виконанням навіть відносно простих завдань, і помітно відстає в ефективності порівняно з приватним сектором. За політичними перипетіями, боротьбою представників політичної еліти, на задній план відходить один важливий факт – у структурі державного аппарату, особливо на найвищих щаблях влади, повинні бути професійні менеджери.

Читати далі →

Купіть собі трішечки Google

Купіть собі трішечки GoogleУ п’ятницю 18 квітня доволі несподівано повернулася любов інвесторів до компанії Google і проявила себе дуже сильно. Після публікації квартальних звітів Google, які змогли повністю спростувати депресивну статистику ComScore (див. виправдання аналітиків ComScore), акції компанії Google поставили абсолютний рекорд росту з моменту первинного розміщення в серпні 2004-го року. Усього за один день вони підвищились у ціні на 20%.

Читати далі →

Клієнт НЕ завжди правий!

Клієнт НЕ завжди правий!Одна жінка, яка завжди літала авіакомпанією Southwest була постійно розчарована кожним аспектом діяльності цієї компанії. Її навіть почали називати “товариш по переписці”, оскільки після кожного польоту вона писала скаргу. Їй не подобалося, що компанія не надає конкретних місць; їй не подобалась відсутність секції для першого класу; їй не подобалась відсутність харчування під час польоту; їй не подобалась процедура посадки; їй не подобались спортивні уніформи стюардес і невимушена атмосфера.

Читати далі →

Централизация и децентрализация бизнеса – за и против

Централизация и децентрализация бизнеса - за и противМентальность наших бизнесменов и менеджеров формировалась в основном в застойные советсткие времена или под влиянием тех времен. Последствия – стремление к “дивизионной” и жесткой структуре бизнеса. Кто от этого страдает, а кто выигрывает? Можно ли дать однозначную оценку централизации или децентрализации? Считаю, что истина находится как всегда посредине. Каждый выбирает свое – по деньгам, по целям и по…

Читати далі →

5 способів повернути “пристрасть” вашому бізнесу

5 способів повернути пристрасть вашому бізнесуПристрасть – один із найважливіших аспектів вашого бізнесу. Словник визначає її, як “потужну прихильність чи бажання до певної діяльності, об’єкту чи концепції”. А на думку авторки блогу Small Business Branding Віри Рапосо (Vera Raposo), саме пристрасть є запорукою успіху в бізнесі.

Читати далі →

Люди не пристосовані до праці у великих компаніях

Люди не пристосовані до праці у великих компаніяхЧи доводилося вам хоча б раз у природніх обставинах спостерігати за поведінкою диких звірів, яких до того бачили тільки в зоопарку? Ви будете вражені, наскільки суттєво вони відрізняються! Особливо – леви! Леви на волі виглядають у десять разів більш жвавими та енергійними, ніж у клітці. Так, наче це зовсім інші тварини, стверджує Пол Грем (Paul Graham) у своїй статті “У вас не повинно бути начальника” (You Weren’t Meant to Have a Boss).

Читати далі →

Маркетинг у сфері соціальних медіа

Маркетинг у сфері соціальних медіаЧати, блоги, форуми, соціальні мережі, сервіси соціальних закладок чи, попросту кажучи, будь-які ресурси, що передбачають взаємодію учасників мережі, сьогодні стають середовищем розвитку нового інструменту – маркетингу у сфері соціальних медіа, чи, як його ще називають SMM (Social Media Marketing). Маркетинг у сфері соціальних медіа – це обов’язковий елемент в інструментарії будь-якого висококласного оптимізатора (SEO). Втім, дуже часто цей інструмент розуміється неправильно і як наслідок, результати від його використання залишають бажати кращого, стверджують автори Website Magazine.

Читати далі →