Чотири кроки управління людьми у Walt Disney

Чотири кроки управління людьми у Walt DisneyСпівробітники диснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, що складається з чотирьох кроків. Це відбір, навчання, спілкування і турбота. І підхід цей заслуговує особливого розгляду, оскільки зазначені кроки підкріплюють деякі з принципів, яких дотримується і компанія Apple в своєму підході до найму персоналу, утримання та мотивації ефективних співробітників, — пише Кармін Галло (Carmine Gallo) у своїй книзі “Правила Apple. Принципи створення щирої лояльності”.

Читати далі →

П’ять правил успішного стартапу

П'ять правил успішного стартапуНа жаль, бізнес не завжди буває вдячним видом діяльності. Але, незважаючи на це, в ньому достатньо привабливих сторін. На думку двічі успішного «стартапера», генерального директора і засновниці компанії HotLink Лінн Лебланк (Linn LeBlanc), головна проблема в прагненні стати мільйонером — це не продукт і не стратегія, а команда. Захоплені своїм продуктом і планами на майбутнє бізнесмени-початківці часто не звертають уваги на людей, з якими працюють.

Читати далі →

П’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга

П'ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера КінгаЩо спільного у підприємця і борця за громадянські права? Виявляється, людям бізнесу є чому повчитися у легендарного правозахисника і автора знаменитої промови “I have a dream” (“У мене є мрія”) Мартіна Лютера Кінга (Martin Luther King). Йозеф Штейнберг (Joseph Steinberg), американський фінансист, на сторінках Forbes розповідає про п’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга.

Читати далі →

10 брендів, які змінили світ

10 брендів, які змінили світДеякі бренди не просто впливають на наші звичні витрати, вони визначають нас самих. Нещодавно видання AdWeek опублікувало список компаній, що вплинули на хід світової історії. Ці компанії не просто відомі всій планеті, кожна з них зробила в своїй галузі справжню революцію. Портал AdMe.ru розповідає, як їм вдалося зробити світ трохи іншим.

Читати далі →

Правило дрібниць

Правило дрібницьДрібниці можуть мати неймовірно велике значення у важливих ситуаціях, — запевняє Том Пітерс (Thomas Peters), один із провідних світових фахівців в області управлінського консультування, автор книги “Ці важливі дрібниці. 163 способи домогтися досконалості” (The Little Big Things: 163 Ways to Pursue Excellence). На доказ своїх слів він пропонує кілька цікавих прикладів.

Читати далі →

Сім правил хорошого виступу від Джеймса Алтучера

Сім правил хорошого виступу від Джеймса АлтучераЄ теорія про те, що для вдосконалення у будь-якій справі потрібно прозайматися нею щонайменше 10 000 годин. У випадку з публічними виступами потрібно не лише непогано в чомусь розбиратися і вміти добре розповідати це публіці, — стверджує Джеймс Алтучер (James Altucher), відомий письменник, інвестор і досвідчений оратор. Він написав про те, які маленькі хитрощі допоможуть зробити ваш виступ успішним, а видання Hopes & Fears вибрало найбільш цікаві пункти.

Читати далі →

Гумор у бізнесі різних народів

Гумор у бізнесі різних народівПо мірі глобалізації торгівлі ділові люди зустрічаються в міжнародному бізнесі все частіше, і це дає їм привід думати, що вони починають розуміти один одного краще. Цілком природно, що, коли у людей складаються більш близькі стосунки, вони починають спілкуватися більш розслаблено і невимушено. Річард Льюїс (Richard Lewis), автор книги “Зіткнення культур” (When Cultures Collide), пропонує кілька цікавих спостережень щодо того, як гумор використовується у бізнесі різних народів.

Читати далі →

Десять ознак провального стартапу

Десять ознак провального стартапуЯк дізнатися, що стартап майже напевно з тріском провалиться? Досвідчені підприємці запевняють, що симптоми легко виявляються на ранній стадії — тобто, можна спробувати їх лікувати. Але на що варто звернути увагу в першу чергу? Інтернет-видання “Цукерберг позвонит” опублікувало думку серійного підприємця Вільяма П’єтрі (William Pietri), який виділив 10 ознак стартапу, що загинається.

Читати далі →