Успішність – наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)

Успішність - наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)Всім успішним людям притаманна одна спільна риса – наполегливість і непереборне бажання отримати потрібний ресурс навіть тоді, коли його немає. Про цю просту істину, мабуть, чув багато хто. Але нещодавно на мої очі трапився надзвичайно цікавий кейс Kenneth Cole – виробника продукції преміум-сегменту (сумки, пояси, туфлі, аксесуари тощо), який показує, що насправді головне – наполегливість та бажання досягнути результату.

Читати далі →

Народження імені: Goodyear

Народження імені: GoodyearАкрон – світова столиця шинного виробництва. Це розумієш, коли в’їжджаєш у місто з боку Огайо, де зосереджені заводи Goodrich, Firestone і Goodyear. Фабрика Goodyear Tyre and Rubber Co була заснована в 1898-му році двома братами, Френком і Чарльзом Сайберлінг. А назву свою одержала на честь Чарльза Гудійра (1800-1860), винахідника вулканізації.

Читати далі →

Бренд: мій погляд на стереотипи

Бренд, мій погляд на стереотипиДемпінг – політика кволого та бездарного підприємця…

Креативність – що це? Як і хто її визначає? (“вау” та “ого” не враховується). Яка користь від креативності?..

Фокус-групи (глибинні опитування) – деякі маркетингові компаніі вважають данний метод дослідження основним, та навіть на ньому будують стратегію виходу бренда на этапі його створення або ребрендінгу…

Споживач – хто це? Ви скажете: чоловік, 25-45 років, середнього достатку… А якщо…

Стереотипи – на моє глибоке переконання, стереотипи та “правила” в маркетингу – це єдине, що стримує ринки від диктатури монополій…

Читати далі →

Кілька слів про маркетинг “втручань”, або Навіщо компанії “стріляють з гармати по горобцях”?

Кілька слів про маркетинг втручань, або Навіщо компанії стріляють з гармати по горобцях?Чи доводилося вам коли-небудь чути крилату фразу: “стріляти з гармати по горобцях”? Думаю, цей вислів якнайкраще відображає сучасний стан справ у сферах інтернет-маркетингу та реклами в Україні. І хоча здоровий глузд підказує нам, що “мудрий в гору не піде” – часто рекламні агенції та ті компанії, які замовляють у них послуги, дотримуються цілковито протилежної думки. Вони витрачають шалені бюджети та зусилля, щоб отримати ефект, якого можна було досягнути устократ меншою “кров’ю”.

Читати далі →

Народження імені: Gillette

Народження імені: GilletteЗовнішність комівояжера повинна бути бездоганною: акуратна стрижка, елегантний костюм і, найголовніше, чисто виголене обличчя. Кінг Кемп Жіллетт беззастережно додержувався цих порад, на які був щедрий комерційний директор фірми, що торгувала скобяними виробами.

Читати далі →

Соціальні медіа як клієнтський сервіс

Соціальні медіа як клієнтський сервісБлог Church of the Customer нещодавно опублікував статтю під назвою “Соціальні медіа – клієнтський сервіс”. Нічого особливого – просто кілька цифр, які можуть видатися цікавими людям (і насамперед – людям бізнесу), які працюють із соціальними медіа в Україні.

Читати далі →

Чесне агенство нерухомості? І таке можливо

Чесне агенство нерухомості? І таке можливоУ цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.

Читати далі →

Народження імені: BMW

До Першої світової війни ця німецька марка першенствувала у виробництві мотоциклів, однак у Франції ці засоби пересування, які німецькі жартівники прозвали “товстощокими баварськими ангелами”, так і не з’явилися.

Читати далі →

Народження імені: FORD

Народження імені: FORDГенрі Форд був сином фермера і з дитячих років захоплювався технікою. В 10 років він зробив новий кожух для ковальських міхів у сільській кузні, в 12 років поодинці сконструював парову машину. В 13 років він весь свій вільний час проводив, розбираючи й збираючи годинники, які віддавали йому батьки, а в 14 – відремонтував всі годинники в селі.

Читати далі →

Яка ГИДОТА, ця ваша реклама!!!

Яка ГИДОТА, ця ваша реклама!!!Мабуть кожен чув, про “провал” нової реклами Microsoft. Вона “нудна”, “нецікава”, “не доносить до глядачів основного повідомлення”, та й взагалі – за всіма параметрами програє останній рекламі від Apple. Якщо ви ще не бачили нової реклами від Microsoft – можете зробити це просто зараз.

Читати далі →