Іноді, навіть під час рецесії в економіці, найкращим способом збільшення прибутковості є позбавлення від деяких своїх клієнтів. Джеремая Ов’янг (Jeremiah Owyang) аналізує, як зробити це правильно.
Притча: Чернець і страж
Одного разу чернець входив у місто і дорогу йому загородив страж.
– Ти хто такий? Куди йдеш? Що шукаєш? – строго запитав він.
– Чи можу я відповісти тобі питанням на питання? – звернувся до нього чернець.
Читати далі →Три запитання, які варто задати своїм клієнтам
Коли йдеться про маркетинг, більшість компаній здійснюють одну й ту ж помилку. Вони будують свою кампанію навколо егоцентричної ідеї: “Ось мій продукт і саме тому він найкращий!” Лише через кілька місяців зусиль вони хапаються за голову і починають думати, чому ж їм не вдається отримати запланованих результатів. А вся справа в тому, що успішний маркетинг потребує більшого, ніж просто розподіл функцій і переваг. Ви повинні розуміти потреби своїх клієнтів, їх глибинні бажання. А зрозуміти їх можна з допомогою трьох правильних запитань, які слід поставити своїм клієнтам, стверджують автори BizTimes.
Народження імені: IBM
У 1914-му році Томас Дж. Уотсон Сеньйор (Thomas J. Watson, Sr.) взяв у свої руки управління компанією Computing Tabulating Recording Co, що виробляла ножі для різання м’яса, ваги, а також перфокарти і табулятори (вид рахункової машини).
Принципи платників податків
Ефективність державної служби зумовлена, окрім професійних характеристик службовців, також тим, наскільки вища ланка керівництва усвідомлює, що держслужбовці, по суті, є менеджерами, яких винаймають платники податків. У різних країнах існують рухи, які постійно нагадують про це чиновникам. Наприклад, Метью Еліот, виконавчий директор Британського Альянсу платників податків, та відомий європейський аналітик Лі Ротерхам сформулювали «Принципи платників податків», які повинні нагадувати всім нам про деякі базові особливості відносин між соціумом і державною службою.
Під час кризи кожен займається маркетингом
Хоча більшість українських компаній, схоже, не готові відразу погодитися з цим підходом, все ж Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration, стверджує, що коли починається криза, компанія більше не може стояти на місці. Раніше для виживання їй не потрібно було нічого робити. Тепер же, коли “хвилі” стають все вищими та вищими, якщо ви не будете рухатися, вас дуже швидко “змиє”.
Декілька способів заробити на споконвічній проблемі
Іноді не варто щось видумувати в пошуках блискучої ідеї для бізнесу. Достатньо просто згадати кілька споконвічних побутових проблем або дрібних неприємностей, які трапляються з кожним із нас практично щодня. Як не крути, але позбутися від них назавжди – не вийде, а от заробити на цьому непогані гроші цілком можливо.
У вас є дві корови. Що при цьому пропонують робити різні бізнес-моделі?
Як на одному простому прикладі пояснити різноманітні підходи у корпоративних та політико-економічних моделях? Наведені у книзі «Різноманітні факти, що стосуються грошей» (“Harriman’s Money Miscellany”) напів-жартівливі описи основних політико-економічних теорій, тим не менше, не позбавлені раціонального зерна 🙂
5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампанії
Маркетинг не визнає шаблонів. Завжди потрібно оцінювати ефективність того чи іншого інструмента, щоб розуміти, що працює у вашому конкретному випадку, а на що не варто навіть витрачати час. Та все ж, існують глобальні принципи, без яких не обходиться жодна по-справжньому успішна та ефективна маркетингова кампанія. Саме про них розповідає Антон Гладченко, автор блога Biz Times.
Притча: Вивчення клієнта
Одного разу до Вчителя прийшов учень і сказав:
– Учитель, я вже тричі зустрівся з покупцем, але він не хоче купувати мій товар.
– Вивчай, – відповів Учитель.
Читати далі →