“Майже кожна компанія, з якою мені доводилося працювати, стверджувала, що у неї є стратегія підтримки її ключових стосунків. Але коли я прошу поділитися зі мною цією стратегією, то зазвичай бачу, що вона є не чим іншим, як планом продажу”, – розповідає автор блогу “Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).
Господь благословить ваш бренд!
“Господь благословляє ваш бренд!” – саме такими словами відкривається рекламно-християнський сайт Christvertising невідомого походження. Що це, тривалий жарт чи принципово новий підхід до реклами з фокусом на вищі сили?
Management.com.ua святкує 7-річчя
Ті читачі, які вже встигли побувати на головній сторінці Management.com.ua, безперечно звернули увагу, що нашому інтернет-порталові для управлінців сьогодні (14 березня) виповнюється 7 років.
Google придбав DoubleClick: особливості і прогнози
Google завершив угоду з придбання однієї з найстаріших рекламних інтернет-компаній DoubleClick. Як відомо, ця угода була оголошена ще 14-го квітня 2007-го року, але тільки 11 березня 2008-го року антимонопольні служби її ухвалили, повідомляє Хабрахабр із посиланням на агентство Reuters.
Що спільного між клієнтами та друзями?
Більшість клієнтів обирають постачальників професійних послуг так само, як вони обирають друзів, переконаний автор блогу „Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).
Найближча книга (Cadavres exquis)
Із часу оголошення гри (своєрідного флеш-мобу) “Найближча книга” пройшло вже два тижні. Думаю, цього цілком достатньо, щоб підбити підсумки і створити обіцяний “Cadavres exquis”. Отже, готуйтеся до ретельного читання 😉
Нові способи залучення найкращих співробітників
Сучасний кадровий ринок все більше залежить від потреб працівників і все менше – від бажань роботодавців. Тому останнім доводиться розвивати у собі навички залучення найкращих талантів, стверджує авторка блогу Brazen Careerist Пенелопа Транк (Penelope Trunk). На щастя існує кілька перевірених практик, які полегшать життя роботодавця і дадуть йому змогу залучити до компанії найталановитіші кадри.
12 причин не довіряти Google
Майже кожен користувач Інтернету, який використовує сервіси Google, вважає себе лояльним споживачем продуктів цієї компанії. Але чи так це насправді. Автор блогу Collective Thougths Тадеуш Шевчик (Tadeusz Szewczyk) наводить 12 причин не довіряти Google.
Презентація третього всеукраїнського змагання з менеджменту Global Management Challenge 2008
Постійні відвідувачі Менеджмент@БЛОГу, безперечно, пам’ятають всі перипетії минулорічного змагання GMC-2007, в якому брала участь і команда від інтернет-порталу для управлінців “Creative Management.com.ua”. З того часу минув майже рік, і організатори конкурсу знову дають змогу молодим та досвідченим менеджерам спробувати свої сили у змаганні для лідерів GMC-2008. А вчора, тобто 28-го лютого, відбулася презентація програми, в рамках якої пройшов унікальний HR-самміт, який зібрав провідних керівників та HR-директорів України і Росії.
Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товар
Покупці, які володіють меншою інформацією про той чи інший товар, більш щасливі, ніж клієнти з детальнішою інформацією. Дослідники з Tippie College of Business прийшли до цього алогічного висновку, провівши дослідження, у якому людей запитували про шоколад і лосьйон для рук і просили висловити їхню думку, пише Guy Kawasaki.