Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживки

Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживкиЩо потрібно зробити, щоб про вашу компанію заговорили? Витратити багато грошей на рекламу? Іноді можна стати знаменитим майже безкоштовно, але для цього потрібний скандал, анекдот, щось надзвичайне – іншими словами, розвага для публіки.

Читати далі →

Як захистити себе від наслідків спаду

Як захистити себе від наслідків спадуМи вже писали про те, що 2007-ий рік став першим, коли впевненість генеральних директорів, щодо безхмарного майбутнього їхнього бізнесу пішла на спад. І поки тривають дебати щодо того, чи справді і коли саме світовий бізнес ввійде у „чорну” смугу, працівники задаються природнім запитанням, що вони можуть зробити, щоб не стати жертвами несприятливих тенденцій. Відповідь на це запитання дає Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі Brazen Careerist.

Читати далі →

«Суп» зайнявся розвитком LJ в Україні

«Суп» зайнявся розвитком LJ в УкраїніНевгамовна російська компанія “Суп” після придбання світової мережі LiveJournal.com зайнялася її розвитком в інших країнах, зокрема в Україні. Як повідомляє RBC daily, компанія уклала угоду з “Українським медіа холдингом” (УМХ) про продаж рекламних можливостей LiveJournal в Україні. Експерти відзначають, що “Суп” виходить на перспективний ринок, хоча первісний доход компанії від проектів буде невисокий.

Читати далі →

Як виявити некомпетентність

Епідемія некомпетентності, яка особливо гостро проявляється на управлінському рівні, загрожує поглинути весь світ. Та, на щастя, у некомпетентності є декілька типових ознак, знаючи про які можна успішно її уникати, а наткнувшись на неї — долати…

Читати далі →

Як виник логотип Google

Як виник логотип GoogleВерсія логотипу Google, яка стала відома у всьому світі, була створена дизайнером Рас Кедар (Ruth Kedar) із KedarDesigns.com. У короткій статті, яка наведена нижче, Рас ділиться із сайтом WebProNews історією створення логотипу та розповідає про причини вибору дизайну, який сьогодні можна побачити на всіх сайтах Google.

Читати далі →

Чоловіки та жінки в бізнесі

Чоловіки та жінки в бізнесіЧоловіки в бізнесі намагаються поводитися як володарі і тримати під контролем всі аспекти діяльності. Натомість, жінки часто беруть на себе роль „няньки” і завжди намагаються досягнути консенсусу, пише блог Your Biz. Звісно, така поведінка притаманна не всім учасникам бізнесу, але здебільшого відбувається саме так.

Читати далі →

Нова концепція реклами від Publicis і Google

Нова концепція реклами від Publicis і GoogleКомунікаційний холдинг Publicis і Google об’єднуються, щоб запропонувати рекламодавцям нову модель інтернет-просування. У ній креатив буде сполучатися з технологічністю. За словами керівників компаній, саме такої комбінації й не вистачає сьогоднішній рекламі, пише AdWorker.

Читати далі →

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь…

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь...Стандартна функція будь-якого поштового сервісу „відповісти всім” здатна негативно вплинути на продуктивність працівників, пише MSNBC. Тому перш, ніж дописати ще одну адресу у список отримувачів листа чи просто клікнути на „відповісти всім” – двічі подумайте. Адже саме „інформаційне перевантаження” загрожує стати основною проблемою 2008-го року за версією Basex Inc.

Читати далі →

Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

Що робитимуть маркетологи у 2008-му роціОчікуючи Нового року, всі ми ставимо перед собою нові цілі, прагнемо досягнути нових вершин. І якби у всіх підприємців та маркетологів світу також існував подібний список „обіцянок” на 2008 рік, то за версією автора блогу Church of the Customer Blog він міг би виглядати так.

Читати далі →