Ключові аспекти управління репутацією в онлайні

Ключові аспекти управління репутацією в онлайні Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник та генеральний директор компанії Startup Professionals, Inc., а також автор блога Startup Professionals Musings, розповідає про важливість відстеження та управління своєю репутацією в Інтернеті. Він щиро дивується, що більшість сучасних підприємців навіть не здогадуються, як відстежувати те, що говорять про їхні компанії користувачі всесвітньої мережі.

Читати далі →

Мозковий штурм зменшує креативність?

Мозковий штурм зменшує креативність?Поодинці людина може згенерувати більше креативних ідей, ніж працюючи в рамках мозкового штурму (brainstorming) зі своїми колегами. Саме такий досить спірний висновок робить дослідницька група Ніколаса Кона (Nicholas Kohn). Але в дослідженні, яке опублікував The British Psychological Society (BPS), обмовляється, що цей висновок застосовується лише до “сирих” ідей. Якщо ж мова йде про пошук ефективних комбінацій, краще все-таки застосовувати мозковий штурм.

Читати далі →

Більшості людей притаманно звинувачувати роботу у власних нещастях

Більшості людей притаманно звинувачувати роботу у власних нещастях Якщо у вас є сім’я та робота, то час від часу між ними може виникати конфлікт. Елізабет Попоскі (Elizabeth Poposki), професор психології в університеті Індіани, провела цікаве дослідження, в якому проаналізувала походження конфлікту та його суб’єктивне сприйняття людьми. Результати дослідження опубліковані в блозі GlassDoor.

Читати далі →

Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»?

Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»Колись керівництво підприємств було впевнено, що діловий світ улаштований як чесна гра в «Монополію»: треба накреслити собі чіткий план обходу ігрового поля, нарощувати обсяги й підвищувати доходи. Злиття й поглинання принесуть незлічимі багатства. А всім на світі заправляють магнати й гігантські імперії, пишуть автори книги “Інформаційна революція”.

Читати далі →

Таланти – мотивація – індивідуальність

Таланти - мотивація - індивідуальністьНаскільки легше було за вікторіанських часів, коли при прийнятті на роботу вистачало бажання працювати та практичних навичок (і то не завжди). В наші часи сконцентрувались на відборі по талантах. Але чому б не ускладнити задачу: додати до обов’язкової наявності таланту ще індивідуальність та мотивацію.

Читати далі →

Сила контексту

Сила контексту Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.

Читати далі →

Як створити провальний інтернет-магазин

Як створити провальний інтернет-магазинЯкщо ви вирішили створити еталон провального інтернет-магазина, то потрібно засвоїти кілька нескладних правил. При ретельному їхньому дотриманні, у магазина не залишиться жодного шансу бути знайденим клієнтом, а якщо людина випадково й набреде на сайт із вашими товарами – він піде відтіля протягом кількох секунд. Шкідливі поради пропонує портал “Все про директ-маркетинг”.

Читати далі →

Як стати для роботодавця пропозицією, від якої неможливо відмовитися

Як стати для роботодавця пропозицією, від якої неможливо відмовитися Більшість людей під час пошуку роботи дотримуються доволі стандартних і розповсюджених стереотипів. Втім, один з дописувачів проекту Хабрахабр пропонує доволі несподіваний альтернативний підхід, пояснюючи, чому він ніколи не займається масовою розсилкою резюме і завжди потрапляє на бажану посаду.

Читати далі →

Як керувати «нарцисичними» співробітниками

Як керувати нарцисичними співробітниками Нарцисизм – це загальна тенденція сучасного корпоративного середовища. Різноманітні дослідження вказують на стабільне зростання нарцистичних тенденцій. Міра Вайт (Myra White), одна з дописувачів видання Management Issues, переконана, що саме сьогодні тенденція до нарцисизму набирає найбільш широкого розповсюдження. І роботодавцям слід якось керувати “нарцисичними” співробітниками.

Читати далі →