Система індикаторів ведення бізнесу

Розділ: Стратегія
розміщено: 18.03.2001
звернень: 11488

Завдання

Розробіть по два індикатори, які б відбивали досягнення визначених у результаті маркетингового аудиту критичних факторів успіху (КФУ) на підприємстві.

Вкажіть: які індикатори можуть бути використані на більшості інших підприємств, які відбивають саме специфіку даного (іншими словами, працюють на його конкурентну перевагу).

Коротка інформація про підприємство /умовно назвемо «Фреза»/: Підприємство займає лідируюче положення на національному ринку інструментів. Щорічне зростання компанії в середньому — 50 %. Виходить на «західні ринки». Корпоративна стратегія підприємства: агресивне зростання. Домінантна стратегія конкуренції в сегментах споживачів (бізнес-стратегія підприємства) на національному ринку: широка диференціація по якості та сервісу. Передбачувана стратегія конкуренції на «західному» ринку (західна Європа): концентрація на сегментах споживачів, для яких значущою споживацькою властивістю є ціна. Важливо, що наступною важливою споживацькою якістю є вага торгової марки. Тому, підприємство активно працює з брендованими виробниками та ділерами аналогічної продукції (розгляд варіанту лізінгу торгової марки).

Споживацький сегмент
Стратегічні цілі /результат маркетингових досліджень/
Критичні фактори успіху в сегменті
Національний ринок:
№1
Утримання частки в сегменті № 1 Найкраща якість

Високий рівень сервісу

№2
Збільшення частки ринку в сегменті № 2 Низька ціна

Середня якість

№3
Входження в сегмент № 3 Найнижча ціна
«Західний ринок»
№4
Входження в сегмент № 4 Низька ціна

Вага торгової марки

Враховуючи важливість теми, як альтернативу, ми пропонуємо Вам розробити стратегічні цілі та відповідні індикатори для Вашої компанії. Форма для заповнення надана в кінці завдання.

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»


Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії

Назва компанії:___________________________________________________
Корпоративна стратегія:___________________________________________
Бізнес-стратегія:__________________________________________________

Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ НА ТЕМУ:
Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатівКонкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів
Стратегії геніїв. П'ять найважливіших уроків від Білла Ґейтса, Енді Ґроува та Стіва ДжобсаСтратегії геніїв. П'ять найважливіших уроків від Білла Ґейтса, Енді Ґроува та Стіва Джобса
Від хорошого до величногоВід хорошого до величного

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)