Система індикаторів ведення бізнесу

Розділ: Стратегія
розміщено: 18.03.2001
звернень: 11286

Завдання

Розробіть по два індикатори, які б відбивали досягнення визначених у результаті маркетингового аудиту критичних факторів успіху (КФУ) на підприємстві.

Вкажіть: які індикатори можуть бути використані на більшості інших підприємств, які відбивають саме специфіку даного (іншими словами, працюють на його конкурентну перевагу).

Коротка інформація про підприємство /умовно назвемо «Фреза»/: Підприємство займає лідируюче положення на національному ринку інструментів. Щорічне зростання компанії в середньому — 50 %. Виходить на «західні ринки». Корпоративна стратегія підприємства: агресивне зростання. Домінантна стратегія конкуренції в сегментах споживачів (бізнес-стратегія підприємства) на національному ринку: широка диференціація по якості та сервісу. Передбачувана стратегія конкуренції на «західному» ринку (західна Європа): концентрація на сегментах споживачів, для яких значущою споживацькою властивістю є ціна. Важливо, що наступною важливою споживацькою якістю є вага торгової марки. Тому, підприємство активно працює з брендованими виробниками та ділерами аналогічної продукції (розгляд варіанту лізінгу торгової марки).

Споживацький сегмент
Стратегічні цілі /результат маркетингових досліджень/
Критичні фактори успіху в сегменті
Національний ринок:
№1
Утримання частки в сегменті № 1 Найкраща якість

Високий рівень сервісу

№2
Збільшення частки ринку в сегменті № 2 Низька ціна

Середня якість

№3
Входження в сегмент № 3 Найнижча ціна
«Західний ринок»
№4
Входження в сегмент № 4 Низька ціна

Вага торгової марки

Враховуючи важливість теми, як альтернативу, ми пропонуємо Вам розробити стратегічні цілі та відповідні індикатори для Вашої компанії. Форма для заповнення надана в кінці завдання.

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»


Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії

Назва компанії:___________________________________________________
Корпоративна стратегія:___________________________________________
Бізнес-стратегія:__________________________________________________

Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ НА ТЕМУ:
Давид перемагає: дисципліна неспівмірної перемогиДавид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги
Широким поглядом. Нова стратегія інноваційШироким поглядом. Нова стратегія інновацій
36 стратегем для керівника36 стратегем для керівника

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)