МЕТОДОЛОГІЯ: Управління фінансами
|
16. Як приймати інвестиційні рішення
|
21.12.2018
|
|
Євген Пенцак, Strategic Business Review (червень, 2017)
|
|
|
|
|
Сьогодні важко знайти такі сфери бізнесу, у яких би була повністю відсутня конкуренція. Компанії, як правило, конкурують обсягами виробництва та інвестицій в рекламу, ціною, характеристиками (атрибутами) товарів та послуг, які пропонують своїм споживачам. Атрибути мають функціональну, емоційну чи естетичну природу. Наприклад, ми говоримо про надійність автомобіля, високу швидкість друку принтера, гарний дизайн годинника, високий рівень сервісу, міцність, легкість, кольорову гаму тощо, атрибут має кількісний або якісний вимір...
|
звернень: 5999, відгуків: 0
|
18. Подводные камни бюджетирования
|
12.06.2018
|
|
Инна Можаровская, Strategic Business Review (март, 2017)
|
|
|
|
|
В развивающихся компаниях наступает время, когда собственник, инвестор, кредитор, финансовый департамент или наблюдательный совет решает вести бизнес по бюджету. Что обычно хотят увидеть? Расчет прибыли, будущих денежных потоков, чтобы их корректно распределить, оценки рентабельности будущих проектов, сценарии выживания, пути оптимизации и т.д. На самом деле, вышеперечисленных целей можно достичь и без бюджетирования, достаточно расчета финансистов и экспертной оценки ключевых менеджеров...
|
звернень: 4750, відгуків: 0
|
|
|
|
|
|
|