ІНТЕРВ'Ю | Roger Courville 28 травня 2010 р.

Як зацікавити віртуальну аудиторію

Мистецтво презентацій, проведення зустрічей та ділових нарад сьогодні перекочовує у віртуальний світ. Але встановлення зв'язку з онлайн-аудиторією має свої труднощі. В невеликому інтерв'ю, яке наведене нижче, експерт із проведення вебінарів Роджер Корвіл (Roger Courville) ділиться порадами та підходами до проведення успішних презентацій у віртуальному середовищі.

Роджер Корвіл (Roger Courville)
Роджер Корвіл
(Roger Courville)
З.: У чому полягає основна помилка людей, які вперше пробують провести презентацію у віртуальному середовищі?

В.: Основне помилкове переконання полягає в тому, що вам не потрібно адаптувати свою презентацію до нових (віртуальних) умов. Втім, як показує практика, зміна носія комунікації змінює саме повідомлення, яке ми намагаємося донести.

Адже очевидно, що одна і та сама історія, розказана з допомогою книги чи через фільм, буде мати різний вигляд у залежності від носія. Але коли йдеться про презентацію — це менш очевидно, адже і у реальному і у віртуальному середовищі ми використовуємо PowerPoint.

З.: Основна відмінність полягає у неможливості бачити своїх слухачів?

В.: Саме так! Але не потрібно зациклюватися на негативних аспектах. Якщо думати лише про те, що під час віртуальної презентації ви втрачаєте можливість взаємодіяти на візуальному рівні — тоді онлайн-інструменти завжди залишатимуться "дешевою альтернативою", а не "повноцінним інструментом комунікації, який відкриває нові унікальні можливості".

Насправді ж, віртуальні презентації дають вам безцінну можливість розширити свій вплив завдяки аудіо-візуальним комунікаціям. Вони безкінечно гнучкі і потужні. А при правильній організації — нічим не уступають впливові, який отримує промовець, коли спілкується зі слухачем віч-на-віч.

З.: Чи існують способи кращого залучення аудиторії та отримання зворотнього зв'язку?

В.: Технології проведення віртуальних семінарів та презентацій мають весь набір інструментів, включаючи опитування, оцінку уважності тощо. Тому ви завжди можете контролювати, наскільки аудиторія залучена у дійство і що можна зробити, щоб покращити рівень залученості.

З.: Якби Ви могли дати лише одну пораду щодо того, як стати кращим віртуальним промовцем, що це була б за порада?

В.: Завжди плануйте те, як ви взаємодіятимете з людьми. Проводьте тести, спонукайте людей задавати запитання під час презентації, додайте інтерактиву тощо. І завжди пам'ятайте — у віртуальних презентаціях немає нічого складного. Вони просто відрізняються від традиційних презентацій і це потрібно мати на увазі.

За матеріалами "Engaging a Virtual Audience: Roger Courville", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)