НОВИНИ від 08.10.2008


Шукати потрібно не спеціалістів, а способів їх утримання

Попри наростання економічної кризи і як наслідок — підвищення рівня безробітності (зокрема у США), менеджери стверджують, що тепер вони все більше та більше часу витрачають на утримання ключового персоналу, включаючи і виплату їм додаткових бонусів і дороге спеціалізоване навчання.

За даними дослідження, в якому взяли участь 530 HR-професіоналів та інших спеціалістів, проведеного рекрутинговою компанією Personnel Decisions International (PDI), близько третини респондентів назвали "пришвидшення розвитку ключових співробітників" своєю основною стратегією при утриманні ключових талантів. На друге місце вийшла "конкурентоспроможна зарплатня та бонуси".

"Орієнтація компаній на утримання ключового персоналу під час економічного спаду на перший погляд може видатися нелогічною. Втім, коли починається криза, лідери компанії починають розуміти, що саме їхні найталановитіші співробітники можуть стати конкурентною перевагою для організації", — пояснює Томі Деніел (Tommy Daniel), віце-президент PDI.

"На превеликий жаль, зважаючи на обмежену кількість ресурсів, багато працівників починають відчувати, що компанія не ставиться до них із належною увагою і починають шукати нові можливості поза її межами. Саме тому фокус на правильні мотиваційні інструменти стає важливішим, ніж будь-коли раніше", — додає він.

Дослідження, проведене дещо раніше компанією з електронного навчання SkillSoft виявило, що "управління людьми" часто стає слабкою ланкою у ланцюзі знань та навичок європейських менеджерів. І хоча взаємодія з підлеглими належить до основних завдань майже будь-якого менеджера, далеко не кожен керівник відчуває за собою здатність ефективно її здійснювати.

"Таким чином дослідження вказує не тільки на важливість управлінського навчання, але й показує, чому навчання є необхідним елементом на всіх етапах кар'єри", — розповідає Джон Амброз (John Ambrose), віце-президент зі стратегії та корпоративного розвитку у SkillSoft.

Дослідження PDI у свою чергу показує, що настав час керівникам вийти зі своїх кабінетів та почати безпосередню розмову зі своїм ключовим персоналом. Адже саме усна пряма комунікація між топ-менеджером та його підлеглим визнана найбільш дієвим методом утримання персоналу.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua