НОВИНИ від 16.02.2009


Як уникнути «смерті» від надмірного скорочення

Менеджерам, які з розчаруванням дивляться на зменшення своїх прибутків, а іноді навіть починають думати про немислиме, слід бути дуже обережними зі своїми бажаннями. Адже безжалісне і часто не до кінця обгрунтоване скорочення персоналу не допоможе компанії вижити в часи рецесії, а навпаки — знизить рівень мотивації та результативності працівників настільки, що про подальше функціонування компанії можна буде забути.

Останнє дослідження, проведене американською дослідницькою компанією Center for Creative Leadership, виявило, що поспішне скорочення персоналу (особливо якщо воно здійснюється без жодної системи) може призвести до провалу у продуктивності та масової втрати досвідчених та ефективних професійних співробітників, яких можна назвати єдиною надією компанії на виживання під час кризи.

Дослідження, в якому взяло участь близько 1700 працівників, і яке проводилося протягом кількох місяців (від березня до грудня 2008-го року), показало значний рівень мотивації та відданості працівників у компаніях із високим рівнем довіри між колегами. Те саме можна сказати і про високу оцінку фінансової спроможності організації, і про рівень соціальної відповідальності компанії з точки зору працівників.

Ці відкриття повністю відповідають точці зору Тома Пітерса (Tom Peters), відомого менеджмент-консультанта та автора більше ніж 15-ти книг із менеджменту. "Якщо ви справді хочете згубити мораль своїх підлеглих, проводьте скорочення кожні два місяці протягом наступних двох років", — наголошує він.

Єдиний адекватний підхід до вимушених скорочень — це бути настільки відкритим, наскільки це взагалі можливо. "Чутки завжди гірші, ніж реальність", — додає Том.

Довіра вибудовується роками, а втрачається за мить. У той же час, це одна з найважливіших речей, яка не коштує компаніям ні копійки, і водночас — може принести величезні дивіденди у майбутньому, — стверджує доктор Дженіфер Діл (Jennifer Deal), представниця Center for Creative Leadership.

"Довіра, яка визначається репутацією компанії та продуктивністю персоналу — це чи не єдина інвестиція, яка принесе очікувану віддачу навіть під час кризи, — додає Діл, — Можливо, інвестиції у підвищення довіри не завжди видаються найочевиднішими, але можна навіть не сумніватися — що це завжди найрозумніший крок".

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua