НОВИНИ від 07.07.2009


Плата за результат не впливає на результативність

Парадокс можна побачити вже у самій назві. Адже плата за результат покликана підвищувати результативність. І за логікою речей, людина, яка знає, що показавши кращі результати вона отримує вищу винагороду, повинна докладати усіх зусиль, щоб досягнути бажаної ефективності. Втім, сьогодні експерти та науковці починають приходити до висновку, що часто відбувається цілковито протилежне.

Нове дослідження, проведене London School of Economics, виявило, що плата за результат, яка була створена для підвищення ентузіазму та результативності, часто призводить до того, що люди починають лінуватися і по суті працювати з меншим ентузіазмом та ефективністю.

Аналіз 51-го експериментального дослідження фінансових мотиваторів виявив, що подібні грошові стимули негативно впливають на природнє прагнення людини ефективно виконувати свої обов'язки та отримувати задоволення від своєї роботи.

Результати дослідження, звісно ж, виявилися надзвичайно контроверсійними і багато хто намагається поставити їх під сумнів.

"Ми виявили, що фінансові стимули справді можуть зменшити вроджену мотивацію людини до праці та негативно вплинути на етичну готовністю людей відповідати соціальним нормам, таким як чесність. Як наслідок, надмір матеріальних стимулів може негативно вплинути на загальний рівень результативності у компанії", — пояснює доктор Бернд Ірленбаш (Bernd Irlenbusch), представник департаменту менеджменту Лондонської школи економіки.

Тому компаніям слід пам'ятати, що бездумне масове впровадження компенсаційних пакетів, які базуються на оплаті за результат, може вилитися у скорочення результативності компанії. Окрім того, організаціям слід подумати про те, яким чином вони планують підтримувати належний рівень мотивації в майбутньому.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua