НОВИНИ від 01.07.2014


Скільки потрібно спілкуватися з босом

Навряд чи ваш бос належить до людей, з якими ви, приходячи на роботу, поспішаєте поспілкуватися у першу чергу. Проте відповідно до висновку одного із останніх досліджень, якщо щотижня ви спілкуватиметеся зі своїм безпосереднім керівником більше часу, ніж вам, ймовірно, хотілося б, це може принести реальні переваги.

Leadership IQ: Скільки потрібно спілкуватися з босом Як показало дослідження, проведене компанією Leadership IQ*, хоча оптимальна «доза» щотижневої комунікації між обома сторонами становить шість годин на тиждень, менше ніж 30% співробітників спілкуються зі своїм босом таку кількість часу, а менше ніж 50% працівників проводять із безпосереднім керівником лише три години щотижня.

Згідно дослідження, в разі, якщо щотижнева тривалість взаємодії між керівником і підлеглим складає шість годин, останні отримують на 29% більше натхнення, рівень їхньої залученості зростає на 30%, а внутрішньої мотивації — на 15%; крім цього, працівники виявляють на 16% більше інноваційності.

Такий показник, як «натхнення», вимірювався виходячи із кількості працівників, котрі сказали, що сам факт приналежності до певної компанії надихає їх на те, аби працювати з повною самовіддачею. Натомість рівень залученості персоналу визначався відповідно до кількості людей, які готові були порекомендувати свою компанію як дуже доброго працедавця. У свою чергу, рівень інноваційності оцінювався на основі чисельності співробітників, які зазначили, що кожного тижня вони пропонують нові ідеї, що служать вдосконаленню організації.

На думку Марка Мерфі (Mark Murphy), засновника та генерального директора Leadership IQ, оптимальний обсяг особистого спілкування між босом і підлеглим йде на користь обом сторонам.

«Керівники, котрі прагнуть підвищити рівень залученості і мотивації працівників, сприяти появі у них натхнення чи бажання генерувати нові ідеї, повинні переконатися, що приділяють спілкуванню з останніми достатню кількість часу, — говорить Мерфі. — Аналогічно, якщо ви прагнете кар’єрного зростання, рушієм якого б стали вищезазначені критерії, то переконайтесь, що спілкуєтесь з вашим шефом потрібну кількість часу».

Проте дослідження показало також і те, що занадто тривала взаємодія підлеглого з босом може мати негативні наслідки. Так, якщо вона становить більше, ніж шість годин на тиждень, то натхнення працівника випаровується, а рівень його залученості та мотивації йдуть на спад. Єдиною перевагою такого «передозування» спілкування є те, що воно сприяє розкриттю інноваційного потенціалу підлеглого. Згідно результатів опитування, пік інноваційності працівника досягається у випадку, коли тривалість його спілкування з шефом складає від 11 до 15 годин щотижня, а також — коли перевищує 20 годин.

Крім того, тривалість часу, протягом якого відбувається спілкування між працівником і босом, корелюється зі способом, у який відбувається комунікація. Так, якщо взаємодія триває тільки одну годину на тиждень, 33% цього часу припадає на особисте спілкування, а 42% — на цифрові форми комунікації (через електронну пошту, по телефону, шляхом відеоконференції, через обмін текстовими повідомленнями та соціальні медіа).

І, навпаки, якщо тривалість комунікації між обома сторонами складає шість годин на тиждень, то майже половина взаємодії відбувається у формі особистих розмов, а її менша частка (27%) приходиться на віртуальне спілкування.

Хоча і прийнято вважати, що потреба управлінців вищої та середньої ланок у спілкуванні зі своїм босом менша, ніж у пересічних працівників, у ході дослідження з’ясувалося протилежне. Опитані топ-менеджери зазначили, що досягають найвищого рівня наснаги, коли їхня комунікація з шефом триває сім-вісім годин щотижня, натомість менеджери середньої ланки сказали, що для цього їм потрібно спілкуватися із шефом від дев’яти до десяти годин на тиждень.


    * В опитуванні взяло участь 32 410 керівників, менеджерів та працівників американських і канадських компаній.







  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua