НОВИНИ від 18.08.2021


Accenture: Як підвищити конкурентоспроможність у хмарному континуумі

Компанія Accenture з’ясувала, що організації, котрі розглядають і використовують хмарні сервіси як частину стратегії цифрової трансформації, отримують набагато більше переваг, ніж ті, хто вибирає хмару тільки з міркувань економії або як недорогу альтернативу фізичному дата-центру.

Accenture: Як підвищити конкурентоспроможність у хмарному континуумі Глобальне опитування 4000 керівників організацій із 25 країн і 16 галузей, детальні результати якого представлені в звіті «Ever-ready for every opportunity», було проведено в кінці 2020 року — на початку 2021 рр.

Компанії, які мають стратегічне бачення міграції у хмару, а не тільки економічну мотивацію до переходу, виявилися попереду конкурентів. Вони розуміють, що хмара — це континуум можливостей. Вони в два-три рази частіше, ніж колеги по галузі, впроваджують інновації. Такі гравці в два рази швидше домагаються зниження операційних витрат. Також вони на 50% швидше залучають клієнтів і виходять на нові ринки.

Дослідження показало, що велика частка опитаних планує перевести щонайменше дві третини робочих навантажень у хмару в наступні 3-5 років, але тільки половина з них планують задіяти весь потенціал хмарних технологій.

«Більшість організацій використовує гібридну інфраструктуру, поєднуючи публічні та приватні хмари, а також прикордонні обчислення. Але інтеграція між ними практично відсутня, — пояснив Картік Нараїн (Karthik Narain), глобальний глава Accenture Cloud First. — Дані, інновації та передовий досвід, які вже були досягнуті однією частиною бізнесу, абсолютно не приносять користі іншим підрозділам».

Лідери хмарної практики (їх приблизно 12-15% у залежності від регіону) діють інакше. Вони застосовують найкращі практики сервіс-провайдерів публічних хмар при розвитку власної ІТ-інфраструктури. В її основі можуть лежати приватні хмари або рішення на базі прикордонних обчислень. Завдяки такому підходу компанії отримують більше переваг, що робить їх більш адаптованими до турбулентності ринку і глобальних потрясінь.

Наприклад, компанія Siemens вирішила використовувати найкращий у своєму класі підхід із декількома хмарами. Вона працює з декількома постачальниками хмарних послуг, щоб розширити вибір платформ, пропонованих компаніям, а також інвестує в розширений набір можливостей цих постачальників для постійної оптимізації та поліпшення виробництва.

Пивоварна компанія Carlsberg, окрім операційної економії у хмарі, також відзначає серед переваг cloud-платформ — свободу інновацій та експериментів. Хмари забезпечують компанії швидкість запуску нових продуктів та ініціатив у лічені години, а не місяці.

IKEA почала закладати фундамент для власних зусиль по цифровій трансформації кілька років тому за допомогою команди Google Cloud. Компанія змогла миттєво трансформувати свою технологічну інфраструктуру, перетворити закриті магазини в центри реалізації і включити безконтактні послуги Click & Collect, збільшивши при цьому можливості управління великими обсягами веб-трафіку і онлайн-замовленнями. Використовуючи Google Cloud, вони за тижні і дні досягли того, на що зазвичай йдуть роки або місяці.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua