НОВИНИ від 16.06.2007


Відданість не продається

Абсолютна більшість роботодавців свято переконані, що єдиним дієвим способом підвищення мотивації їхнього персоналу є підвищення зарплатні. Проте, нове дослідження вказує на те, що гроші можуть мати на співробітників протилежний ефект.

Співробітники, які переймаються лише власним фінансовим успіхом, статусом та владою і байдуже ставляться до командної гри та розвитку особистих талантів, зазвичай менше задоволені своїм життям та менш віддані своїй компанії.

Такі результати було отримано внаслідок дослідження, проведеного бельгійським University of Leuven. Дослідження кинуло виклик загальноприйнятому переконанню щодо мотивації персоналу.

Психолог Maarten Vansteenkiste опитав 885 співробітників різного рівня щодо їхнього задоволення роботою та попросив назвати ті робочі переваги, які вони вважають найбільш важливими (на зразок високої зарплати чи додаткових вихідних днів).

Всіх працівників, які взяли участь у дослідженні, можна умовно розділити на дві групи:

  • співробітники, які вбачають у роботі можливість поставити виклик своїм навичкам та компетенціям, прагнуть принести користь суспільству;
  • співробітники, які фокусуються на фінансовому успіхові, прагнуть мати владу над іншими та займати престижну посаду.

Дослідження робить висновок, що співробітники, які орієнтуються на матеріальну винагороду та статус зазвичай більш негативно ставляться до своєї роботи. Саме такий "матеріалістичний" персонал постійно перевтомлюється та відчуває незадоволення. Як наслідок — плинність серед таких працівників також вища, ніж серед людей, які зацікавлені у особистому розвитку та зростанні. Цікавий і той факт, що особисте життя та психологічне здоров'я "матеріалістів" також потерпає від їхніх цінностей та світогляду. Вони частіше конфліктують із власними сім'ями і тому постійно незадоволені своїм життям.

"Вплив грошової винагороди на мотивацію персоналу сьогодні вважається беззаперечним фактом у більшості компаній. Проте, останні дослідження показують, що насправді це не зовсім так. Завищені рівні компенсації, як виявилося, можуть шкодити не лише компанії, але й самим співробітникам", — коментує результати дослідження доктор Vansteenkiste.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua