ІНСАЙТИ | Вміння розповідати історії 22 лютого 2008 р.

Сфокусуйте команду за допомогою історій

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, розповідає, яким чином вміння розповідати історії може допомогти сфокусувати вашу команду.

Якщо ви займаєтеся створенням команди або ж керуєте групою людей — тоді вам слід відповісти на запитання: "Яку історію ви можете їм розповісти?" Йдеться не про вашу біографію, не про історію кар'єрного зростання і тим більше — не про кумедні випадки із вашого життя. Йдеться про історію, яку ви використовуєте для фокусування та згуртування команди.

"Згадайте, як поводяться люди на семінарах, церемоніях, під час промов, виступів, тощо. Вони запам'ятовують не факти, а історії", — стверджує Аннет Сіммонс (Annette Simmons).

Чому ж історії такі дієві? Згадаймо слова Джеймса Бонета, одного з найпопулярніших американських сценаристів, який двічі ставав головою ради директорів Американської Спілки Письменників. Бонет завжди говорив, що хороша історія "стимулює нашу уяву і допомагає нам побачити реальні можливості у реальному світі". Він був переконаний, що хороша історія наділяє слухачів дороговказом, допомагаючи здійснювати правильні вчинки та легко досягати поставлених цілей.

Згадайте хоча б Ісуса, який, навчаючи своїх учнів, завжди використовував параболи — короткі історії, які дуже легко сприйняти і запам'ятати. Американські президенти Франклін Делано Рузвельт та Уїнстон Черчилль також були чудовими промовцями і завжди розповідали історії. Рейган розповідав історії. Ганді розповідала історії. І ці історії надихали цілі нації.

Книга Аннет Сіммонс "Рушійна сила історії" (The Story Factor) пояснює, чому лідери повинні використовувати шість типів історій, які коротко можна окреслити так:

  • "Хто я"
  • "Чому я тут"
  • "Візія"
  • "Навчання"
  • "Цінності у дії"
  • "Я знаю, про що ви думаєте"

Але незалежно від типу історій, які ми використовуємо, всі вони мають одну дуже значну перевагу: розповідаючи історію ми створюємо потужний зв'язок зі слухачем. Кожен із учасників дійства розповіді починає розуміти основну ідею історії і ця ідея об'єднує людей на емоційному рівні.

А яка ваша історія?

За матеріалами "Focus your team with stories", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)