ІНСАЙТИ | Кар’єра & навички 30 січня 2023 р.

Навички, які потрібно розвивати вже сьогодні, щоб бути конкурентоспроможними завтра

Ключ до успіху — мати набір навичок, який робить вас цілісним. У світі, в який ми вступаємо, недостатньо мати лише один або два певних таланти. Вам знадобиться поєднання різних талантів і навичок, щоб просуватися по кар’єрних сходах у вашій організації або успішно пройти співбесіду на роботу, — вважає Джек Келлі (Jack Kelly), CEO і засновник міжнародної рекрутингової компанії Compliance Search Group.

Бізнесу потрібні люди, які є сильними комунікаторами, мають розвинені навички міжособистісного спілкування, вміють добре писати, а також володіють високим рівнем емоційного інтелекту та емпатії. Вам також знадобиться баланс, що складається зі знань про штучний інтелект, програмування та всілякі технологічні платформи і додатки. І це ще не все... Оскільки під час пандемії ми спостерігали прискорення трендів, все буде постійно змінюватися, — це потребуватиме від вас гнучкості і безперервного навчання.

Навички, які потрібно розвивати вже сьогодні, щоб бути конкурентоспроможними завтра

Наявність грошей допомагає пережити важкі часи

Одна з перших речей, яку потрібно зробити в умовах падіння економіки, що характеризується втратою робочих місць, зниженням цін на акції та зростанням витрат, спричиненим інфляцією, — це заощадити якомога більше грошей. Створення резерву на випадок надзвичайних ситуацій допоможе вам пережити шторм і потенційні спалахи безробіття. Наявність грошей — це свого роду «рятувальний жилет», який допоможе вам утриматися на плаву в неспокійні часи. Вони дають вам можливість вибору.

Замість того, щоб погоджуватися на низькооплачувану роботу, яка веде в нікуди, тому що ви не можете дозволити собі залишитися без неї, фінансові заощадження дадуть вам можливість перечекати. У вас буде більше часу на пошук і знаходження бажаної роботи, яка добре оплачуватиметься і пропонуватиме потенціал для подальшого зростання.

Стаємо адаптивними до змін

У вас немає іншого вибору, окрім як прийняти зміни. Ми вже бачили, наскільки швидкими та мінливими вони можуть бути. Подивіться, як іноді токсично ми взаємодіємо один з одним особисто і в соціальних мережах. Економіка, фондові ринки і ринки праці виглядають так, ніби вони з’їхали з глузду. Раніше ми отримували зиск від активного найму на роботу, стрімкого зростання цін на акції та створення нових і захоплюючих стартапів.

Зараз все інакше. Компанії майже регулярно оголошують про скорочення, заморожують найм працівників, відкликають пропозиції про роботу і допускають відтік кадрів без заміни тих, хто звільняється. Нова ера може змусити вас змінити роботу або розпочати нову кар’єру. Можливо, від вас вимагатимуть ходити в офіс п’ять днів на тиждень, чи залишатися вдома і працювати віддалено, або ж ви станете «цифровим кочівником». Аби адаптуватися до змін, можливо, вам доведеться постійно переосмислювати себе і переорієнтовуватися на нові кар’єрні напрямки.

З іншого боку, якщо ви вмієте критично мислити і вирішувати проблеми, а також маєте досить гнучку позицію, ви можете плисти за течією. Щоб досягти успіху, тримайте очі відкритими для змін, які сприятимуть появі нових і захоплюючих можливостей, що збігаються з вашими навичками.

Навчіться добре програмувати, писати та говорити

У новому цифровому світі роботи вам не обов’язково бути інженером-програмістом, але буде корисно мати певний рівень комфорту при використанні нових технологій. Пройдіть кілька онлайн-курсів з програмування, штучного інтелекту, машинного навчання, аналізу даних або кібербезпеки. Не завадить почати експериментувати з метавсесвітом і віртуальною реальністю.

Здатність добре писати, грамотно говорити, ясно й ефективно комунікувати цінується великими корпораціями. Ці навички значно підвищують вашу конкурентоспроможність на ринку. Важливо продовжувати вчитися, щоб не відставати від нових розробок і тенденцій, які впливають на вашу роботу і кар’єру. Якщо ви будете вчитися протягом усього життя, ви зможете вигідно вирізнитися і випередити своїх колег. Оскільки ми зараз всі в онлайні, ви маєте вільно володіти цифровими технологіями та бути активними в соціальних мережах, щоб привернути до себе увагу, відполірувати свою репутацію і, можливо, отримати пропозицію про роботу.

Стійкість і наполегливість

Кажуть, що хороші часи роблять людей слабкими, що веде до важких часів, які роблять людей сильними. Сувора реальність полягає в тому, що наш спосіб життя і фінансове становище можуть бути гіршими, ніж у наших батьків. Знайти роботу, побудувати кар’єру, придбати житло чи транспортний засіб буде не так просто, як раніше.

Ніхто не прийде вам на допомогу. У складних економічних умовах вам доведеться покладатися лише на себе. Це щось на кшталт повернення до архетипу суворого індивідуаліста, який характеризував ранніх американських колоністів і ковбоїв Дикого Заходу. Тоді люди не залежали виключно від федерального уряду, а досягали успіху завдяки своїй наполегливій праці, зусиллям і рішучості.

Може статися так, що ваші навички і таланти не будуть оцінені, і вам доведеться починати все спочатку. Вам потрібно бути ментально й емоційно сильним, аби впоратися зі скороченням штату і втратою роботи. Не слід дивуватися, якщо вам доведеться часто її змінювати і переорієнтовуватися на нову кар’єру.

Навчіться бути самодостатніми та наберіться впевненості, щоб досягти того, чого ви хочете. Відчувати страх і тривогу — це цілком нормально, але ви повинні продовжувати розвиватися, незважаючи на всі труднощі та перешкоди.

Майбутнє роботи запропонує нові та різні типи ролей. Деякі професії можуть зникнути через технологічний прогрес. Стрімкий розвиток штучного інтелекту, машинного навчання та інших програмних інструментів створює потребу в людській творчості, яка може відкрити перед вами нові двері.

Ілюстрація: unsplash.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
ПрокрастинаціяПрокрастинація

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)