ІНСАЙТИ | Управлінський стиль 23 грудня 2013 р.

Який управлінський стиль працює: підказки від успішних керівників

Управлінський стиль — це віддзеркалення сильних і слабких сторін керівника. У підсумку від цієї або іншої їх комбінації може залежати успіх чи провал бізнесу. Відомий спікер та бізнес-публіцист Лора Гарнетт (Laura Garnett), поспілкувавшись із кількома найспішнішими CEO (усі вони члени Young Presidents’ Organization), представила у своєму матеріалі в Inc. деякі із найрезультативніших лідерських стратегій, про які вони розповіли.

Раджив Капур (Rajeev Kapur)

Найміть найкращих та не заважайте їм працювати

«Ваше завдання як першого керівника — призначити найефективніших людей на найкращі позиції з усіх можливих. Потім дайте їм інструменти, щоб вони могли нормально виконувати роботу, і забирайтесь геть, а при потребі виконуйте функцію "ліквідатора перешкод". Багато хто, хоча й погоджується з цим принципом, так і не спромагається запровадити його на практиці. Я ж даю людям свободу тестувати свої ідеї, розвивати стосунки з клієнтами та робити те, що, на їхню думку, піде бізнесу на користь. Щодня ми обговорюємо, як зростатимемо, як роз в’язатимемо чергову проблему та як разом усуватимемо наступну перепону. Можу сказати, що я на 100% довіряю кожному членові команди. І ще, я доступний для спілкування будь-якої миті, коли лише у цьому виникає потреба».
Раджив Капур (Rajeev Kapur), генеральний директор Sonic Emotion

Кара Голдін (Kara Goldin)

Полюбіть свою компанію

«Коли мені було біля 30-ти, я дуже часто чула від жінок-топів, що не можна дозволити собі розлюбити бізнес, бо він ніколи не полюбить вас знову. Тоді в мене було відчуття, що як би ти не віддавався роботі (а це важко зробити, не полюбивши свою справу) — все одно компанія не відплатить взаємністю. Коли ж я заснувала Hint Water, то вирішила: в мене все буде інакше — спосіб управління, атмосфера, стимули… Мені дуже хотілось, аби моя команда змогла закохатися у бізнес, а також — щоб це було щасливе, взаємне кохання. А для цього потрібно органічно поєднати потреби — працівників та бізнесу. Так, серед наших найкращих працівників є матір-одиначка. Щоб вона була в змозі й надалі в нас працювати, ми запропонували їй гнучкий графік. Вона дуже любить Hint, а Hint платить їй такою самою монетою. Серед найочевидніших плодів, котрі дала така стратегія, — по-справжньому згуртована команда».
Кара Голдін (Kara Goldin), генеральний директор Hint Water

Ерік Джонсон (Eric Johnson)

Не години праці, а результати

«За своєю природою люди чесні та працьовиті. Вони хочуть нормально виконувати свою роботу та отримувати за це відповідну винагороду. Проте в основі традиційних підходів до управління лежить «короткий поводок» — робочий час обліковується, а відпустки дозуються. Півтора роки тому ми запровадили підхід ROWE («робоче середовище, зорієнтоване виключно на результат»). Загалом, все однозначно змінилося на краще. Нас неабияк здивувало те, що порушень правил та процедур було обмаль. Нам навіть доводилося вмовляти деяких працівників брати більше вихідних. Тож, якщо люди в праві вирішувати, як спланувати свою роботу та час, тоді вся динаміка стосунків керівник-підлеглий кардинально змінюється — і то виключно на краще.
Ерік Джонсон (Eric Johnson), генеральний директор Ignited

Ліза Хаффорд (Lisa Hufford)

Завжди будьте відкриті

«Я просто обожнюю слухати, навчатися та адаптуватися до різних обставин. У розмові мені доводиться виявляти подеколи стриманість — а подеколи рішучість. Я постійно адаптую мій спосіб спілкування до стилю, притаманного співрозмовникові. За рахунок цього мені вдається зблизитися з людиною — сформувати з нею гарні стосунки. Взагалі, мені властива схильність шукати розв’язання, виграшні для обох сторін. Тому й вдається досягати результатів таким чином, щоб всі були задоволені. Таким чином я вибудувала багатомільйонний бізнес, а також підтримую гармонію в родині».
Ліза Хаффорд (Lisa Hufford), генеральний директор Simplicity Consulting

За матеріалами "Leadership Secrets from Successful CEOs", Inc.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)