ІНСАЙТИ | Інновації 2 листопада 2023 р.

Як створити підґрунтя для бізнес-інновацій

«У сучасному світі бізнесу, що спирається на технології, інновації — це двигун, який приводить у рух нові продукти, сервіси та додатки. Працюючи в біотехнологічній галузі, я щодня стикаюся з різноманітними типами інновацій», — пише Лін Кавас (Leen Kawas), керуючий генеральний партнер Propel Bio Partners. «Кожен прорив є результатом інтеграції факторів, які спонукають до сміливого мислення та приносять захоплюючі відкриття».

Скотт Ноппе-Брандон (Scott Noppe-Brandon), автор книги «Imagination First: Unlocking the Power of Possibility», пояснює, що інновація є кінцевою точкою триєдиного континууму, відомого як «уява — творчість — інновація» (ICI — imagination-creativity-innovation). Уява створює місце для відкриття можливостей, а творчість незабаром з’являється і дає поштовх до визначних інновацій.

Культура на робочому місці є ключовим фактором, що сприяє інноваціям. Культура, яка заохочує вільний потік ідей і запрошує долучитися до візії та місії організації, відкриває широкі можливості для творчості та інновацій. Це стосується компаній практично в кожній галузі.

Як створити підґрунтя для бізнес-інновацій

Шість факторів допомагають керувати цим спільним робочим місцем. Кожен із них працює узгоджено з іншими, щоб створити простір для творчості та інновацій. Однак робочі місця постійно розвиваються. Коли з’являються нові змінні, лідер команди повинен доопрацьовувати свої стратегії.

1. Сприятлива для інновацій атмосфера

Я вірю, що члени команди колективно володіють невичерпним джерелом креативності.

Члени команди, які поділяють спільну мету, зазвичай мають багато можливостей взаємодіяти один з одним. Обмін ідеями та передача знань іншим членам команди може допомогти знайти нові шляхи вирішення проблем і запропонувати нові продукти. Це створює ідеальне середовище для інновацій.

У цьому середовищі високої довіри керівники заохочують обмін ідеями на різноманітні теми. Далекоглядні лідери розробляють ефективний метод культивування (і нотування) ідей членів команди, а ієрархія між лідерами і членами команди відходить на задній план. Коли керівники прислухаються до пропозицій та побажань членів команди, інновації стають природним результатом.

2. Сприятливе ставлення до ризику

У будь-якій галузі значні прориви вимагають елементу ризику. У моїй кар’єрі кожне відкриття ліків, науковий прогрес або будь-який новий стартап були пов’язані з ризиком. За ці роки я добре познайомився з кривими навчання та «вдумливими півотами». Інакше кажучи, все рідко йде за планом.

Ризик також поширений у робочій культурі з високим рівнем довіри, орієнтованій на інновації. Структуровані тести та прототипи відіграють ключову роль у кожному відкритті. Але невдачі — навіть ті, що зводять нанівець весь проєкт — також є надзвичайно поширеним явищем. Сприймаючи невдачі як навчальний досвід, а не як поразку, команда може продовжувати рухатися вперед і розвиватися.

3. Любов до навчання

Членам команди, які привносять у свою роботу природну допитливість, слід надавати багато можливостей для навчання. Вони можуть вчитися на власному досвіді, ймовірно, роблячи помилки, перш ніж знайдуть кращий або ефективніший спосіб досягнення мети. Вони можуть успішно навчатися на самостійних онлайн-курсах чи освітніх заходах, які дають їм практичні знання з нової технології чи дисципліни. Або ж деяким членам команди може бути краще працювати з надихаючим наставником.

Незалежно від того, яким шляхом пішла людина, лідерам слід дотримуватися підходу « інтерактивної участі», коли вони залишаються залученими в деталі, але дають можливість команді самостійно оперувати ідеями.

4. Залучення та участь

Залучити (і утримати) членів команди, зосереджених на інноваціях, може бути непросто. Вони можуть відволікатися на інші проєкти або відхилятися в контрпродуктивні напрямки. Важливо сприяти продуктивним інноваціям, які спрямовують компанію та команду до її цілей, щоб допомогти досягти кінцевої місії та візії організації.

Сама природа інновацій диктує, що компанія відкидає статус-кво. Лідери та члени команди мають шукати нові шляхи вирішення проблем і подолання викликів. Це може вимагати інтеграції різноманітних підходів і методів, спрямованих на досягнення мети.

Під час командних зустрічей екстраверти, природно, виступають із коментарями та/або ідеями. Щоб дати можливість висловитися всій групі, лідеру команди слід попросити кожного поділитися своїми думками з попередньо визначених тем. Спікери повинні мати можливість представити свою точку зору без перерви. Крім того, для ефективного управління організацією лідерам необхідно намагатися зустрічатися з різними членами команди на всіх рівнях.

5. Швидкість і поступальний рух вперед

Біотехнології — це швидкозростаюча галузь, яка процвітає завдяки інноваціям. Я часто бачу, як кілька компаній працюють над однією проблемою. Тому дуже важливо знайти рішення до того, як це зроблять конкуренти.

Команди мають рухатися швидко, залишаючись при цьому достатньо гнучкими, щоб за потреби змінити курс. Міжфункціональна співпраця також набагато ефективніша, ніж марна трата часу на функціональну передачу повноважень.

6. Динамічна, цілеспрямована команда

Лідер не може донести свою візію до світу самотужки. Талановита, віддана команда має вирішальне значення. Я завжди шукаю членів команди з вродженою допитливістю. Я вважаю, що кандидати без певного набору навичок, але з духом «можу зробити» здатні стати надзвичайно цінним поповненням.

Члени команди, які тісно співпрацюють, мають постійні можливості надихати один одного. Можливо, члену команди потрібна підтримка під час виконання складного завдання або вирішення особистої проблеми. Далекоглядний лідер запропонує підтримку, створюючи міцніший зв’язок всередині команди.

Далі, «ощадлива» (lean) методологія пропонує кожному члену команди можливість зробити рівний внесок. Завдяки мінімальній організаційній ієрархії команда має повну свободу для мозкового штурму ідей і вирішення проблем. Модель lean також наголошує на постійному вдосконаленні, керуючись зворотним зв’язком від лідера та інших членів команди.

Як не дивно, позитивна конкуренція допомагає побудувати сильнішу команду. Дружня конкуренція, заснована на взаємно важливих цілях, є ідеальною. Чіткі, реалістичні цілі та цінні стимули в поєднанні підтримуватимуть інтерес учасників. Таке високоенергійне, змагальне мислення часто призводить до підвищення продуктивності і стимулює інновації.

Ілюстрація: boast.ai



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Емоційний успіхЕмоційний успіх
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)