ІНСАЙТИ | Мотивація 15 лютого 2012 р.

Вісім речей, які найбільше потрібні вашим підлеглим

"Забудьте про підвищення чи збільшення кількості бонусів для співробітників. Вони важливі, але це не те, чого дійсно хоче ваш персонал", — стверджує Джефф Хейден (Jeff Haden), автор більш ніж 30 книг, в тому числі на тему бізнесу та інвестицій.

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)
Зарплата дуже важлива. Але це лише "один бік медалі". Підвищення зарплати, як і купівля більшого будинку — дуже швидко перетворюється на нову норму. Тому збільшення винагороди не означає, що співробітник автоматично почне працювати краще. Залученість, робоча етика та мотивація взагалі не залежать від рівня зарплати.

Для того ж, щоб ваші підлеглі дійсно турбувалися про бізнес, їм потрібні 8 речей:

  1. Свобода. Саме автономія в кінцевому результаті веде до залученості та отримання задоволення від робочого процесу. Намагайтесь раз і назавжди відмовитися від мікроменеджменту і давати своїм співробітникам максимальну свободу, коли це можливо.

  2. Цілі. Кожна людина, навіть якщо вона це заперечує, має в собі "ген" конкурентності. Цілі ж створюють відчуття доцільності і додають трішки "значення" у кожну, навіть найбільш нудну та монотонну роботу.

  3. Місія. Всі ми хочемо відчувати себе частиною чогось більшого. Саме тому ваші підлеглі повинні розуміти, чого ви прагнете досягнути для вашого бізнесу, клієнтів та спільноти. Найкраще ж буде, якщо кожен співробітник отримає змогу створити свою власну місію, яка узгоджуватиметься та підсилюватиме місію компанії.

  4. Очікування. Люди повинні розуміти, чого від них очікують. Для більшості співробітників немає нічого гіршого, ніж відсутність розуміння, чого хоче від них керівник і як він реагуватиме на ті чи інші його дії. Якщо стандарти у вашій компанії змінилися — докладіть усіх зусиль, щоб донести інформацію про нові стандарти до кожного працівника.

  5. Внесок. Кожен прагне, щоб до його порад та ідей прислухалися. Якщо ви не даєте співробітникам активно висловлюватися, вносити пропозиції та втілювати ідеї — ви перетворюєте його на робота. А немає нічого більш наївного, ніж сподіватися, що робот буде турбуватися про результативність чи успішність вашої компанії.

  6. Зв'язок. Люди не хочуть працювати виключно за гроші. Вони хочуть відчувати, що працюють з реальними людьми і для реальних людей. Саме тому ви повинні приділяти увагу своїм людям, цікавитися їхніми справами, дякувати їм за добре виконану роботу...

  7. Послідовність. Більшість людей готові терпіти навіть найбільш вимогливого та критичного керівника, якщо він однаково ставиться до всіх підлеглих. Єдиний спосіб демонструвати послідовність — це створити відкриту і прозору систему, в якій кожен розуміє, за що покарано чи винагороджено іншого.

  8. Майбутнє. Кожна робота повинна вести до чогось більшого... незалежно від того, в рамках компанії чи поза ними. Якщо співробітники відчувають, що ви справді турбуєтесь про їхнє майбутнє — вони працюють зі справжнім натхненням. Допомагайте людям рухатися до їхньої мрії, навіть якщо їхня мрія знаходиться поза межами вашої компанії.

Співробітники потурбуються про ваш бізнес тільки за умови, якщо спершу ви потурбуєтесь про них.

За матеріалами "8 Things Your Employees Need Most", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)