РЕЦЕНЗІЇ | Стаття по книзі 31 липня 2020 р.

Дев’ять помилкових тверджень про роботу

Джерело: Менеджмент.Книги

У корпоративному світі сьогодні настільки багато помилкових інструкцій, ідей і припущень, що, замість того аби полегшувати роботу, вони всіляко її ускладнюють і гальмують. У своїй новій книзі «Nine Lies About Work» («Дев’ять помилкових тверджень про роботу»), що увійшла в списки бестселерів 2019 року багатьох топових видань, Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) і Ешлі Гудолл (Ashley Goodall) з Cisco, наводять дані, які показують, що починаючи ще з середини 1970-х років продуктивність праці постійно знижується. Економісти вважають, що це відбувається через задіяння старих-добрих стратегій управління, які добре зарекомендували себе в минулому, але більше не відповідають сучасним потребам. При цьому вони настільки вкоренилися і увійшли в звичку, що вже ніхто особливо і не замислюються, чи потрібні вони в принципі.

Дев’ять помилкових тверджень про роботу

Ці ідеї багато лідерів компаній бездумно нав’язують своїм підлеглим, навіть не вникаючи в їх зміст. Спираючись на ці застарілі правила, вони наймають персонал, оцінюють його, навчають, просувають по службі, виплачують зарплату, штрафують і звільняють. Такі, м’яко кажучи, шкідливі ідеї Бакінгем і Гудолл називають помилковими. У книзі описується 9 таких помилкових ідей.

Брехня №1. Співробітникам важлива компанія, в якій вони працюють

Людей насправді хвилює їх індивідуальний, локалізований досвід роботи, який більшою мірою визначається їх менеджером і товаришами по команді, ніж «корпоративною культурою» компанії, яка може відчуватися або не відчуватися в індивідуальному порядку.

Брехня №2. Найкращий план завжди спрацьовує

Найкраще спрацьовують "розвідка" і зворотний зв’язок. У цьому швидкоплинному світі плани повідомляють вам тільки те, де ви зараз і де ви можете опинитися в найближчому майбутньому (тобто через кілька тижнів або місяців).

Брехня №3. Каскадування цілей допомагає краще організувати роботу

Найкращі компанії поширюють спадні смисли (тобто, суспільні цілі) серед своїх співробітників.

Брехня №4. Найкращі працівники найлегше пристосовуються до вимог компанії

Найкращі працівники підходять тільки для певних завдань (і зовсім не обов’язково для інших).

Брехня №5. Людям потрібен зворотний зв’язок

Люди потребують неупередженої, некритичної уваги і повинні бути визнані; їм не потрібна критика.

Брехня №6. Співробітники можуть надійно оцінювати один одного

Люди можуть оцінити свій власний досвід і отримані результати часто набагато краще і надійніше, ніж інші.

Брехня №7. Кожного потрібно оцінювати за його потенціалом

Кожна людина має індивідуальні потреби та індивідуальні відчуття руху вперед і прогресу. Отже, їхній потенціал не може бути точно визначений.

Брехня №8. Баланс між роботою та особистим життям є найважливішим

Любов до роботи — найважливіше. Компанії повинні заохочувати кожного співробітника знаходити любов до того, що він робить на роботі, а потім підживлювати цю любов. Також компанії повинні заохочувати веселощі на роботі, однак роблять вони це дуже рідко і неохоче.

Брехня №9. Лідерство — це безперечно важливо

Кожен із нас слідує за людьми з візією, яку ми розділяємо. Тому сказати, що людина є «хорошим лідером», керуючись думкою окремих послідовників, можна лише ситуативно. Універсальних критеріїв, правил або моделей для ефективного лідерства не існує.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)