РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 15 березня 2021 р.

Як стати переможцем у експоненціальних інноваціях

Ми живемо в золотий вік інновацій, коли все більш потужні технології відкривають майже безмежні можливості. Проте, багато керівників розчаровані повільними темпами й обмеженою віддачею від вкладень в їхні цифрові ініціативи та agile-трансформацію, і не впевнені в тому, що їх стримує.

Потужну відповідь — і путівник у майбутнє — можна знайти в чудовій новій книзі Вівека Вадхви (Vivek Wadhwa) «From Incremental to Exponential Innovation: How Large Companies Can See the Future and Rethink Innovation» («Від поступових до експоненціальних інновацій: як великі компанії можуть побачити майбутнє і переосмислити інновації»), яку він написав у співавторстві з Ісмаїлом Амлою (Ismail Amla) і Алексом Салкевером (Alex Salkever). Разом автори мають великий досвід у сфері технологій, що експоненціально розвиваються, таких як штучний інтелект, обчислення, цифрова медицина, роботи, датчики, синтетична біологія і квантові обчислення.

Як стати переможцем у експоненціальних інноваціях

Автори пояснюють, як нові моделі цифрового бізнесу і платформні технології «поділяють певну динаміку, включаючи мережеві ефекти, ефективний розподіл і асиметричне зростання». Платформні компанії перетворилися в наймогутнішу силу в глобальному бізнесі. Вони «дозволяють іншим будувати бізнес на їх основі. Створюючи нове джерело цінності за допомогою інноваційних продуктів і можливостей, платформи дозволяють отримувати вигоду багатьом іншим, збільшуючи прибуток кожного постачальника».

Вони також досліджують відмінності між транзакційними, інноваційними та комбінованими платформами. Але, за їхніми словами, платформні компанії в цілому «насолоджуються мережевими ефектами, а це означає, що кожен додатковий користувач платформи робить її цікавішою для продавців і ціннішою для їх обох... Великі платформні компанії зазвичай залучають клієнтів, віддаючи значну частину певної послуги, або шляхом непрямої монетизації послуги за допомогою реклами, або продаючи дані користувачів».

Автори книги показують, що якщо великі компанії хочуть скористатися цими розробками, ними потрібно управляти зовсім по-іншому. У більшості великих компаній найбільш високооплачуваним людям зазвичай доручено підтримувати статус-кво і зменшувати ризики. Аби експоненціальні інновації процвітали, потрібно винагороджувати людей, котрі готові йти на великі ризики і сприяти системним змінам.

«SpaceX відділяє прірва від таких компаній, як Boeing, Airbus і Lockheed Martin», — кажуть автори. «І неясно, чи взагалі розуміють такі компанії, як Boeing, що вони повинні швидше впроваджувати інновації, аби вижити. Щось заважає цим компаніям розкрити свій могутній потенціал для швидкої трансформації бізнесу, реагування на нові загрози і прийняття тактики та ідей швидкозростаючих молодих компаній. Перешкоди ховаються на очах, і всі вони поділяють один і той же образ мислення: мислення «No» на відміну від мислення «Grow!». Надто часто співробітники старих компаній щосили намагаються прийняти нове — і так безпорадно дивляться на вискочек, які прокладають нові шляхи та захоплюють їх ринки, пропонуючи більшу цінність».

Наслідки для традиційно керованих фірм очевидні. «Доступна зараз інформація змістила владу від продавця до покупця; інтелектуальний капітал і бренд більше не замикаються на клієнтові. Ви або формуєте лояльність за допомогою цінностей та інновацій, або гинете».

За матеріалами Forbes.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрівРозум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)