РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 квітня 2008 р.

Перехід до інновацій: Як генерувати необхідні вашій компанії ідеї, задаючи правильні запитання

Getting to Innovation: How Asking the Right Questions Generates Great Ideas Your Company Needs

Якщо ви введете у Google запит "business innovation" то отримаєте кільканадцять мільонів результатів. Це, вочевидь, одна із найгарячіших тем у бізнес-періодиці. Що й казати, якщо деякі номера популярного видання Business Week повністю присвячуються інноваційній тематиці на зразок "100 найбільш інноваційних компаній у світі". Тому й не дивно, що Артур ВанГанді (Arthur VanGundy) написав ще одну книгу про креативність та інновації.

Читачів, які очікували побачити ще один масивний том про психологію креативності чи технологічно-історичні аспекти інновацій, чекає розчарування. Але ті люди, які хотіли отримати зручний та дієвий посібник із питань практичної креативності, будуть цілком задоволені книгою.

Автор прагматично підходить до оформлення цієї послідовної та дуже корисної книги. Одна з основних її переваг — це набір надзвичайно цікавих і цінних спеціально відібраних автором цитат про креативність та інновації від провідних бізнес-організацій, які досягнули прориву у продукції, сервісах, прийнятті рішень, процесах тощо. Ознайомившись із книгою більшість читачів полегшено зітхне: "Це може бути зроблено! Це повинно бути зроблено!"

Підзаголовок книги: "Як генерувати необхідні вашій компанії ідеї, задаючи правильні запитання" також вказує на одну із важливих особливостей книги. ВанГанді надає читачам зручний інструментарій для активізації інноваційних рішень.

Висновок зі всього сказаного вище — однозначний: Якщо вам потрібна книга, яка активізує ваше креативне мислення і наблизить вашу компанію до інновацій, тоді варто звернути особливу увагу на нове видання ВанГанді.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)