РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 листопада 2009 р.

Я люблю вас більше, ніж собака

I Love You More Than My Dog

Про собачу відданість клієнтів розповідає Джін Бліс (Jeanne Bliss) у своїй книзі "Я люблю вас більше, ніж собака" (I Love You More Than My Dog).

Яка різниця між клієнтами, які ставляться до вашої компанії нейтрально і тими, які щиро люблять її? Дуже багато бізнесів можуть похвалитися вдячними клієнтами та задоволеними покупцями, але лише одиниці здатні без перебільшення сказати, що їхні клієнти — це справжні фанати їхнього продукту або сервісу. По справжньому обожнювати компанію — означає не просто купувати її продукти чи користуватися її послугами, а постійно просувати та рекламувати її не лише серед знайомих та друзів, але часто — абсолютно незнайомих людей. Саме фанати можуть багатократно збільшити ефективність вашого бізнесу, користуючись такими технологіями, як електронна пошта, соціальні мережі, Twitter тощо.

Джін Бліс давно працює над аналізом подібного типу поведінки серед клієнтів і вона знає все, що необхідно, щоб завоювати таких людей. Втім, читачеві не варто марно сподіватися, що він отримає "швидкий рецепт" того, як завоювати лояльного клієнта. Це дійсно вимагає довгої і наполегливої праці. І навіть найщедріший бюджет на рекламу не змусить людей по-справжньому полюбити вас.

Але хороша новина полягає в тому, що існує п'ять принципів-рішень, прийнявши які, ви майже напевне зможете зосереджувати навколо своєї компанії відданих клієнтів.

Бліс працювала із десятками компаній, які можна назвати улюбленими. Ці компанії відрізнялися за розміром, віком та галуззю. Але, не зважаючи на всю видиму різницю, всі вони були спільні в одному: готовності шукати і знаходити способи інтегрувати людяність у кожне своє бізнес-рішення. Чим би вони не займалися, вони ніколи не упускають із виду одного — що вони роблять це заради людей. Їхня винагорода — армія задоволених покупців, які ніколи не зрадять і завжди будуть найкращим рекламним ресурсом для компанії... куди більш дієвим, ніж багатометровий бігборд у центрі міста чи багатомільйонна телевізійна реклама у прайм-тайм.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Переваги поразокПереваги поразок
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)